- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin dan niet over gebruik ! Er zijn natural Bodybuilders en Powerlifters. Dan blijft voeding over..
Begin dan niet over gebruik ! Er zijn natural Bodybuilders en Powerlifters. Dan blijft voeding over..
Waarschijnlijk wel.. de meeste mensen weten er weinig van.Maar ik denk dat hier op dit forum en misschien ook wel op andere plekken schromelijk wordt onderschat hoe belangrijk voor powerlifters assistance, isolatie, accessory lifts of hoe je het ook wilt noemen is, en daarmee ook trainen tot of in de buurt van failure en misschien zelfs forced / cheat reps en dat soort zaken.
Ik doe m'n best..
Haha.. dat ja! En dan maar weer "nee" zeggen.
Goede samenvatting.Je hebt nog 9 maanden te gaan, en nog een paar weken van deze maand. Ik acht de kans aannemlijk dat je zeker veel progressie kunt behalen als je je voeding goed onder handen neemt, kijkt wat je BMR is en daar eens een kcal of 300 boven gaat zitten, echte powerlift programma's volgt (dus puur gericht op kracht) doe bijvoorbeeld het 3 x 3 of het 5 x 5 programma. Sowieso minimaal 2 keer per week bankdrukken, niet bij één keer laten maar minimaal 2 keer, voldoende rust tussen deze workouts en onderschat het drinken van voldoende water niet, wordt echt vaak over het hoofd gezien hoe enorm belangrijk en essentieel water is.
Je kunt het!
Hij gaat eerst even voor een beach body zegt 'ie..Je hebt nog 9 maanden te gaan, en nog een paar weken van deze maand. Ik acht de kans aannemelijk dat je zeker veel progressie kunt behalen als je je voeding goed onder handen neemt, kijkt wat je BMR is en daar eens een kcal of 300 boven gaat zitten, echte powerlift programma's volgt (dus puur gericht op kracht) doe bijvoorbeeld het 3 x 3 of het 5 x 5 programma. Sowieso minimaal 2 keer per week bankdrukken, niet bij één keer laten maar minimaal 2 keer, voldoende rust tussen deze workouts en onderschat het drinken van voldoende water niet, wordt echt vaak over het hoofd gezien hoe enorm belangrijk en essentieel water is.
Je kunt het!
Tja, soms moet je alles even weer goed op een rijtje zetten tussen alle andere zaken door...anders wordt het nooit wat met die 100kg
Hoop toch echt dat dat een grap is.
Nee..
Dankjewel voor je bericht, ik wil ook zelf sterk zijn en ff snel de summer body halen voor in de zomer. Dus voor nu train ik nog als bodybuilder en misschien na de zomer als powerlifter. Ook heb ik steeds pijn aan me elleboog tijdens Dumbbell Bench Press of Shoulder press, hoe verwijder ik de pijn?
531 for beginners, 3x pw, 2x pw BP, aanvullen met de gewenste accessoires.Ik mis mijn opmerking, dat er misschien wel meer nodig is dan 3x3 of 5x5, in de samenvatting.![]()
Zou jij of iemand anders misschien ff kunnen uitleggen hoe het powerliften werktJe hebt nog 9 maanden te gaan, en nog een paar weken van deze maand. Ik acht de kans aannemelijk dat je zeker veel progressie kunt behalen als je je voeding goed onder handen neemt, kijkt wat je BMR is en daar eens een kcal of 300 boven gaat zitten, echte powerlift programma's volgt (dus puur gericht op kracht) doe bijvoorbeeld het 3 x 3 of het 5 x 5 programma. Sowieso minimaal 2 keer per week bankdrukken, niet bij één keer laten maar minimaal 2 keer, voldoende rust tussen deze workouts en onderschat het drinken van voldoende water niet, wordt echt vaak over het hoofd gezien hoe enorm belangrijk en essentieel water is.
Je kunt het!
.... "ff snel"....man man man
.... "ff snel"....man man man
Zou jij of iemand anders misschien ff kunnen uitleggen hoe het powerliften werkt
Ik heb de laatste 3 maanden een schema gebruikt die ik zelf heb gemaakt met oefeningen doe ik leuk vind. Ik doe alles tot falen, 3 min rust en 2-3 sets met 6-12 reps.
Bij bijvoorbeeld 3x5 moet je dan tot falen gaan of moet alleen de laatste rep moeilijk zijn van de laatste set. Ook zag ik dat je isolatie kan toevoegen maar hoe zit dat dan. Moet je die ook 3-5 sets doen en dan lage reps en niet tot falen. Bijvoorbeeld Cable Curls 5x5? Of kan dat gewoon 3x 8-12 tot falen. Moet ik ook 5 min rust nemen. Ik doe nu push pull.