Fitness Seller

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

• Topic Starter Topic Starter
Geen al te lichte kettlebells gebruiken. Hoe onlogisch het ook klinkt; hoe lichter de kettlebell, des te groter de kans op blessures. Een kettlebell met een gewicht van minder dan 20kg is af te raden als trainingsmateriaal.
zeker waar! als mijn studenten de techniek maar niet onder de knie krijgen met 16kg krijgen ze van mij meteen de 28 of 32kg. dat voor een grote overkill omdat ze op een andere manier dat gewicht dan de goeie manier dat gewicht nooooit wegkrijgen. gaat over zo effectief mogelijk werken inderdaad

Je bent dus 1,5 uur (per dag) bezig met die dingen omhoog te gooien?
Zou je dan niet beter in deze tijd(als je wilt cutten) gaan HIIT+kracht. Zou je dan niet net zo eenzelfde resultaat behalen? En maak eens foto van hoe je er nu bijstaat. Ben benieuwd na of het op korte termijn is of op lange.

Je bent dus 1,5 uur (per dag) bezig met die dingen omhoog te gooien?
Zou je dan niet beter in deze tijd(als je wilt cutten) gaan HIIT+kracht. Zou je dan niet net zo eenzelfde resultaat behalen? En maak eens foto van hoe je er nu bijstaat. Ben benieuwd na of het op korte termijn is of op lange.

t6pic2.jpg

dit is 2 weken. is eet nu 6000kcal per dag dus zal wel weer aankomen. van die week tot nu cleanbulk gehad:)

En hitt zuigt, met deze training heb ik ook een insane training voor praktische kracht met vechtsport

hele rare nipples in de OP ;s

wel een mooi resultaat voor een kettlebell alleen, mooi werk!

Hey, nice gedaan man!

raad jij een 20kg aan, of een 16kg?
Stats: 77 kg, 1.89m

alvast bedankt!:D

t6pic2.jpg

dit is 2 weken. is eet nu 6000kcal per dag dus zal wel weer aankomen. van die week tot nu cleanbulk gehad:)

En hitt zuigt, met deze training heb ik ook een insane training voor praktische kracht met vechtsport

In de twee plaatjes van de eerste pagina lijkt het net of je geen bovenborst hebt, maar in je avi ziet alles er goed uit.

Ik snap het niet
???

Dit doet me denken aan een oude samuraitraditie waarbij er 1000 dagen lang 1000x per dag een perfect uitgevoerde bovenhoofdse slag met een katana (zwaard) zou moeten leiden tot geestelijke en fysieke verlichting. Ik wil graag geloven dat een zelfde opzet maar dan met een kettlebell zal leiden tot hetzelfde resultaat. Wellicht dat ik deze exercitie ooit nog eens zelf ga doen.

1000 dagen... haha ik denk dat 1000 dagen achterelkaar 1000swings resulteerd in eeeh... een overlijdingsbericht haha

Hey! Ik heb met fascinatie je bericht gelezen!
Is dit aan te raden voor een medium gevorderde krachttrainer?

Ik ben momenteel helemaal tevreden met mn lichaam, alleen past het laagje vet op mn zij en buik hier niet bij (15% vet).
Zou jij het me aanraden om (als ik ook gemiddeld 2% verlies per week) dit binnenkort een weekje te doen (dus zakken naar ongeveer 13%) en na 2 maanden bulken weer een weekje?

Ik bedoel dus eigenlijk als onderhoud van het vetpercentage tussen de bulk door.
En is 24kg echt de standaard? Ik kan namelijk aan 1 van 22kg komen.

Thnx man!

Helpt dit ook voor massa?

Update, in maart een nieuwe challenge:
100 Kettlebell squats 150 Snatches en 100 32kg swings. 3500reps total.. 10 dagen lang branden..
Of
10 dagen lang 1000 a day intotaal 10.000 swings met 24kg..

Wat lijkt jullie interessant?!

1000 swings nog een keer please maar dan 14 dagen om je extra uit te dagen!

Update, in maart een nieuwe challenge:
100 Kettlebell squats 150 Snatches en 100 32kg swings. 3500reps total.. 10 dagen lang branden..
Of
10 dagen lang 1000 a day intotaal 10.000 swings met 24kg..

Wat lijkt jullie interessant?!

Lijkt me wel interessant, alleen 100 + 150 + 100 = 350 en geen 3500 :P

Dat voor tien dagen slimmerik.

Maare doe maar 1000 per dag

Terug
Naar boven