XXL Nutrition

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

• Topic Starter Topic Starter
ja doe ik 14 dagen, dat overleef ik niet haha.
Maar okee dan gaan we dus voor 10 dagen?!

Ik ben 3 dagen geleden begonnen met een 10 kg dumbbell, ik begin met sets van 4x50

Dikke spierpijn in benen,buik, hele rug en schouders (p*ssy, ik weet ;) )

Ik ga maandag opvoeren naar 4x100 dan 15kg. dan is het tijd (en geld :') ) voor een 24kg kettleball. Beweging begin ik goed door te krijgen. en je zweet als een malle, echt een goeie oefening dit, nu nog volhouden

als je dit doet en bulkt krijg je dan ook meer mass denk je? zoja welke spieren spreekt het het meeste aan?

Laatst bewerkt:
Waar haal je de tijd vandaan?

Flink resultaat zeg!!

Ik ben 3 dagen geleden begonnen met een 10 kg dumbbell, ik begin met sets van 4x50

Dikke spierpijn in benen,buik, hele rug en schouders (p*ssy, ik weet ;) )

Ik ga maandag opvoeren naar 4x100 dan 15kg. dan is het tijd (en geld :') ) voor een 24kg kettleball. Beweging begin ik goed door te krijgen. en je zweet als een malle, echt een goeie oefening dit, nu nog volhouden
Lekker bezig! kettlbell is beter inderdaad haha

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 20:26 ----------

Iets minder slapen dan maar?
slaap? slaap moet je inroosteren haha.
7 uur per nacht anders red je t niet. af en toe als je de kans krijgt een beetje extra pakken haha

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 20:27 ----------

als je dit doet en bulkt krijg je dan ook meer mass denk je? zoja welke spieren spreekt het het meeste aan?
Pure Hamstring aanval haha. ook je traps, lats en onder/middenrug trekt goed aan!:)

slaap? slaap moet je inroosteren haha.
7 uur per nacht anders red je t niet. af en toe als je de kans krijgt een beetje extra pakken haha

Dat was meer bedoeld zoals:
Als je de tijd niet hebt (of niet wilt maken) voor die 1000 swings (die maar 10 dagen duren) dan ga je maar iets anders doen.

• Like
Waarderingen: 515
niceeeeeeeeeee

Heb een vraagje, ik zou in een 5-tal weken dit ook eens willen proberen (7dagen lang). Het lijkt me een leuke uitdaging en heb toch niets anders te doen in vakantie haha. Nu is mijn vraag, is het verstandig dit te doen als je al heel erg droog staat? Want ik neem aan dat het meer dient om vet te verliezen?

Heb een vraagje, ik zou in een 5-tal weken dit ook eens willen proberen (7dagen lang). Het lijkt me een leuke uitdaging en heb toch niets anders te doen in vakantie haha. Nu is mijn vraag, is het verstandig dit te doen als je al heel erg droog staat? Want ik neem aan dat het meer dient om vet te verliezen?

Je verbrand er niet alleen maar mee, het lijkt mij ook dat je wat spier opbouwt (rug en misschien hamstrings)

Kettlbell werk gaat niet zozeer over spiergroepen, je legt natuurlijk wel nadruk op spieren met bepaalde bewegingen maar dat is niet de reden dat je kettlebells gebruikt.

Vetpercentage hoeft niet veel uit te maken. Als je echt heel droog staat < 6-8% kun je misschien wat minder werkvolume aan maar als je genoeg eet hoeft het niet veel uit te maken.

sick

Zeker mooi resultaat ! Zit toch wel te denken om het nou ook eens te proberen :)

Normaal basht dbb erop los bij een progressiepic van zo'n korte periode.. intredasting...

veel vocht verlies

Zijn er ondertussen al meer mensen die dit hebben geprobeerd naast TS en die er ook zo positief over zijn ?

super !!! :thumbs:

Ga ik volgens mij ook eens proberen :)

Terug
Naar boven