Mixedathlete
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)ja doe ik 14 dagen, dat overleef ik niet haha.
Maar okee dan gaan we dus voor 10 dagen?!
Lekker bezig! kettlbell is beter inderdaad hahaIk ben 3 dagen geleden begonnen met een 10 kg dumbbell, ik begin met sets van 4x50
Dikke spierpijn in benen,buik, hele rug en schouders (p*ssy, ik weet)
Ik ga maandag opvoeren naar 4x100 dan 15kg. dan is het tijd (en geld :') ) voor een 24kg kettleball. Beweging begin ik goed door te krijgen. en je zweet als een malle, echt een goeie oefening dit, nu nog volhouden
slaap? slaap moet je inroosteren haha.
Pure Hamstring aanval haha. ook je traps, lats en onder/middenrug trekt goed aan!als je dit doet en bulkt krijg je dan ook meer mass denk je? zoja welke spieren spreekt het het meeste aan?

slaap? slaap moet je inroosteren haha.
7 uur per nacht anders red je t niet. af en toe als je de kans krijgt een beetje extra pakken haha
ah zo! in dat geval respect hahaDat was meer bedoeld zoals:
Als je de tijd niet hebt (of niet wilt maken) voor die 1000 swings (die maar 10 dagen duren) dan ga je maar iets anders doen.
Heb een vraagje, ik zou in een 5-tal weken dit ook eens willen proberen (7dagen lang). Het lijkt me een leuke uitdaging en heb toch niets anders te doen in vakantie haha. Nu is mijn vraag, is het verstandig dit te doen als je al heel erg droog staat? Want ik neem aan dat het meer dient om vet te verliezen?
Heb een vraagje, ik zou in een 5-tal weken dit ook eens willen proberen (7dagen lang). Het lijkt me een leuke uitdaging en heb toch niets anders te doen in vakantie haha. Nu is mijn vraag, is het verstandig dit te doen als je al heel erg droog staat? Want ik neem aan dat het meer dient om vet te verliezen?