AndroidHealthClinic

104kg, 21j - Update filmpje

Staat in de gym gewoon radio aan?

Ziet er goed buff uit man succes met cutten verder.

• Topic Starter Topic Starter
Knap hoor op die leeftijd...

Knap hoor op die leeftijd...

Dank je ! doe men best

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 15:06 ----------

moesten ze bij ons eens proberen.. :D oorlog

ontopic: goed fysiek man, niet erg duidelijk filmpje maar ziet er wel goed uit hoor vind ik, benen lijken wat kleiner in verhouding

Haha waarom dat? en werk zelf daar dus als ik werk gaat er wat anders aan hoor :p
Jah tis niet super duidelijk maarja bestand is zwaar verkleind naar 3mb dus :D
En benen lijken klein in verhouding ja dat is zo maar het is zo dat ik jaren heb getraind zonder deze mee te trainen dus lopen flink achter.. en zwaar squatten kan ik niet ik merk het direkt aan men rug als ik beetje verkeerde houding heb ( heb onderrugontsteking gehad en heb begin van hernia dus )
Trainde op men vroege jaren redeijk zwaar bv 17jaar 125kg benchpress enzo en heb men rug kapotgetrkken

Knap, dat je bijna niet je benen hebt getraind, maar toch zo zwaar bent. Er zit dus aardig wat massa op je bovenlijf.

Knap, dat je bijna niet je benen hebt getraind, maar toch zo zwaar bent. Er zit dus aardig wat massa op je bovenlijf.

Ja.. Maar toch blijf me afvragen wat vr benen ik had gehad moest ik ze al die jaren hebben mee getraind :D
Achja tijd kun je niet terugdraain.. Heb ook veel ziek geweest en tegenslagen gehad maar gewoon elke keer ookal was het na paar maanden pas elke x terug de gym in gekropen, trainen is gwn hetgene wat ik het liefste doe dus :)

Bovenlichaam ziet er goed uit, benen kunnen idd wat gebruiken maar toch proficiat met 104 kg :d
Welke wedstrijd doe je ?

Bovenlichaam ziet er goed uit, benen kunnen idd wat gebruiken maar toch proficiat met 104 kg :d
Welke wedstrijd doe je ?

Valt nog te bezien.. Zou toch pas moeten beginnen met wedstrijddieet einde augustus dus heb ng tijd.
Weet aleen niet in Nl tot waneer je junior bent..

Tot 21 jaar normaal

**** de kwaliteit van dat filmpje, je bent gewoon een buffel! Dat is duidelijk te zien! Beloofd heel wat voor de komende jaren.

Ga zo door!

Mooi fysiek! Netjes gedaan :)

Mocht ik dit tegen men 21 jaar bereiken zou ik zeer tevreden zijn.

Zat potentie!! Heb echt volledige aandacht voor je benen, want als deze niet in verhouding zijn wordt je daar op afgerekend op het podium..Succes man!

Terug
Naar boven