stallone power
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
hallo ben al sinds zaterdag ziek heb amandelen dus een keelontsteking,en ergste van allemaal heel mijn tandvlees gebit is ontstoken en doet meer als helse pijn , zeker mij 2 achterste kiezen zijn half uitgekome met tandvlees boven op ben naar de dokter geweest en zei dat ik ze moet eraf halen dees maand;deze 5 dagen heb ik geen vast voedsel gegeten alleen maar water zeer kleine hoeveelheden pudding,ijs,laaste dagen meer vast voedsel als je het voedsel wil noemen een kwart van 1 wit sneedje brood met chocko niet meer als 10 gram aardappelpuree heb wel reuze honger maar heb heel veel pijn aan mijn keel en tandvlees .ik woog dervoor een goede 87-88 kg met 15 bf ben 3 dagen geleden op de weegschaal gaan staan 82 kg kreeg de tranen in men ogen ; vandaag 78 ben van plan om volgende week mss lean gainer te pakken ipv vast voedsel ik pak nu antibiotica
mijn doel is terug de 86+ te geraken dmv mijn spiergeheugen
iemand suggesties aub hoe ik de 86+ kan terug winnen in weinig tijd en de oude zijn ? aub
mvg
mijn doel is terug de 86+ te geraken dmv mijn spiergeheugen
iemand suggesties aub hoe ik de 86+ kan terug winnen in weinig tijd en de oude zijn ? aub
mvg