AndroidHealthClinic

10kg kwijt op 5 dagen

stallone power

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m79
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo ben al sinds zaterdag ziek heb amandelen dus een keelontsteking,en ergste van allemaal heel mijn tandvlees gebit is ontstoken en doet meer als helse pijn , zeker mij 2 achterste kiezen zijn half uitgekome met tandvlees boven op ben naar de dokter geweest en zei dat ik ze moet eraf halen dees maand;deze 5 dagen heb ik geen vast voedsel gegeten alleen maar water zeer kleine hoeveelheden pudding,ijs,laaste dagen meer vast voedsel als je het voedsel wil noemen een kwart van 1 wit sneedje brood met chocko niet meer als 10 gram aardappelpuree heb wel reuze honger maar heb heel veel pijn aan mijn keel en tandvlees .ik woog dervoor een goede 87-88 kg met 15 bf ben 3 dagen geleden op de weegschaal gaan staan 82 kg kreeg de tranen in men ogen ; vandaag 78 ben van plan om volgende week mss lean gainer te pakken ipv vast voedsel ik pak nu antibiotica
mijn doel is terug de 86+ te geraken dmv mijn spiergeheugen
iemand suggesties aub hoe ik de 86+ kan terug winnen in weinig tijd en de oude zijn ? aub
mvg

Vet klote man,
maarja zodra je weer kan eten, moet je gewoon weer vol gaan eten en natuurlijk vol gas gaan trainen zoals je altijd deed.
Vloeibaar voedsel:
Gewoon in de blender mikken zoals whey + brinta +melk + havermout e.d.

Veel succes, denk dat je redelijk snel terug op niveau bent.

Alles shaken . Havermout , whey , chocopasta , melk , brinta , babyvoeding (baby 5 granen e.d.) , fruit , noten , kwark , kekererwten etc ... En drinken maar .

Melk melk melk melk melk, drink jezelf helemaal klem.

alles in de blender,wat je maar kan vinden.

• Topic Starter Topic Starter
slecht nieuws mannen heb een zelf gemaakte shake gemaakt kwark yoghurt melk kreeg ze niet binnen weg gegiet

veel havermout en melk en hopen vlees!!!!

Zeer klote man ... hoe staat het er nu voor met je keel, enige verbetering al door de antibiotica?

Melk, whey en havermout in de blender. Zo eet ik ook 3 maaltijden op een dag. Kga me niet bezig houden met uren liggen te vreten iig.

Ik zit ook met een mega keelontsteking waardoor ik amper kan eten! Wat ik doe is een brufen nemen en dan eten, maar wel zachte dingen zoals havermout met ei,vis of kip in kleine stukjes en wat shakes met pindakaas. Zo kom ik toch nog aan 350gr eiwit per dag en behoud ik voorlopig m'n gewicht! Maar ik begrijp je frustratie! Ik word er ook gek van!!

thnx mannen voor de leerzame reacties ik wardeer het gaat wel beter nu ben ik 200 gram kwark met 1 potje yoghurt aan het eten en ja shake gaat echt niet lukken gaat niet door mn keel heb veel aften in me keel heb al lean gainer besteld deze komt hopelijk woensdag dan ga ik zeker 3 maal per dag nemen 100 gram dus 300g-dag totaal per 100 gram 35 ei 55 kh(deze is van bodyfit merk zelf) 105 gr ei +115 kh + vast voedsel kan ik alleen bananen plat gedrukt met vork eten omeletje kroketten patat gedeelte is zeer zacht en veel van die blauwe energie dranken van 500cl aldi voorde koolhydraten,heb jullie allemaal karma gegeve voor de reacties
grtz ik hoor nog van jll gaste

thnx

edit

Laatst bewerkt:
Blijven proberen, meer dan dat kan je ook niet doen. Ik heb zelf ook 3 keer griep achter mekaar gehad en
hierdoor 10 kg kwijt geraakt in 6 weken. Binnen 1 maand had ik er weer 5 kg bij op, daarna geblesseerd geraakt
en hierdoor nog eens extra 7 kg kwijt geraakt. Ik kan nu sinds 1 week weer trainen en ben weer aan het vreten
als een gek, en heb er inmiddels al weer 3,5 kg bij op .. spiergeheugen doet zijn werk wel!

Beterschap nogmaals!

Voor zover het nog nodig is, als je nog last hebt van je tandvlees: goed spoelen met Listerine, dat dood bacterieën.
Als je keelpijn hebt kan je het goed verzachten met een paar slokken uit een pot augurken...klinkt vreemd, maar werkt wel..

Niet zo best, probeer nu je nog geen vast voedsel kan eten inderdaad wat sommige al zeiden voedsel te blenden. Wel goede combi's. Je hebt aften in je mond, dat is akelig...ken het.... Maar kun je bijv. je shake niet drinken met een lang rietje?

En als je straks de oude bent gewoon weer een goed voedingsschema oppakken.

Sterkte.

thnx mannen
gaat nu beter ben 2 weken niet gaan trainen dees weekend sinds gisteren ben ik de oude qua voeding ben nu de carbs en proteins hoog aan het zetten ,eindelijk dat ik kan eten het was echt een gruwelijke pijn heb hier een nieuwe pot lean gainer :Dmorgen knallen hopelijk;)

grtz

Fijn zo dat je weer lekker kan eten! Suc6 verder :)

Terug
Naar boven