Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet lullig bedoeld maar hoelang trainde jij al echt serieus voordat je je eerste kuur pakte?
Als deze jongen er echt voor wilt gaan kan hij nu best beginnen. Het is niet het slimste wat je kan doen, maar om dingen te bereiken in bodybuilding moet je nou eenmaal een beetje risico nemen.
Niet lullig bedoeld maar hoelang trainde jij al echt serieus voordat je je eerste kuur pakte?
Als deze jongen er echt voor wilt gaan kan hij nu best beginnen. Het is niet het slimste wat je kan doen, maar om dingen te bereiken in bodybuilding moet je nou eenmaal een beetje risico nemen.
als hij behoorlijk volwassen en klaar is voor te kuren doet de leeftijd er eiglijk niet zo erg aan toe vinnek zolang hij weet waar hij mee bezig is en zen grenzen kent natuurlijk zou ik hem een licht kuurtje geven zoals anavar of primobolan
Wat heeft mijn functie te maken met een persoonlijk iets?Gelukkig voor het board,jij iig geen mod.Ben die opmerkingen to mij behoorlijk zat aan het worden