MuscleMeat

18j 96kg 10%

Zonder filters over je foto's valt het allemaal reuze mee...

netjes!

Haha kijk iedereen hier jaloers zijn als een b*ch ..
Omdat je er zelf maar heeeel graag zo uit wil zien ga je maar Bashen over of hij wat gebruikt......dan nog werkt deze gozer er keihard aan en zou je respect voor um moeten hebben.

Omdat je er zelf maar heeeel graag zo uit wil zien ga je maar Bashen over of hij wat gebruikt......dan nog werkt deze gozer er keihard aan en zou je respect voor um moeten hebben.

:dance: Moet hij maar niet zo belachelijk liegen... hij vraagt er zelf om :dance:

Heb nog meer respect voor Marokkanen dan hiervoor :roflol:

Hoe weet je dat hij zo keihard werkt?

Iedereen is hier positief, en terecht. Vraag die voor mij echter blijft opkomen is: is deze man een naturel atleet?

Ik ben life time natty en ik heb foto's geplaatst.

I know ....true natty !! :D

Still have to workshop you're ass off

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Hoe weet je dat hij zo keihard werkt?

Je moet niet geloven dat als je wat in je lichaam stopt dat je gelijk een ****ing Hulk word!!
Stel hij gooit er elke week een gram test/tren in dan nog moet je er keihard voor werken!

Dat ts liegt kan ik ook niks aan doen.

Ben je natty als je iets neemt wat door een mens is gemaakt?
Is dan toch ook door natuur gemaakt.

:s

Ben je natty als je iets neemt wat door een mens is gemaakt?
Is dan toch ook door natuur gemaakt.

:s

Ik vind het gebruiken van lichaamseigen stoffen (een test only kuurtje) eigenlijk niet horen bij "anabolen" gebruiken.
Maar daar zal voor de rest niemand het mee eens zijn (ook al kan ik dat niet echt begrijpen) haha

Anders zou je creatine ook anabolen kunnen noemen. Als in "anabolen steroïden".. en niet alleen dat het een anabole/spieropbouwende werking heeft.

Laatst bewerkt:
Ik vind het gebruiken van lichaamseigen stoffen (een test only kuurtje) eigenlijk niet horen bij "anabolen" gebruiken.
Maar daar zal voor de rest niemand het mee eens zijn (ook al kan ik dat niet echt begrijpen) haha

Anders zou je creatine ook anabolen kunnen noemen. Als in "anabolen steroïden".. en niet alleen dat het een anabole/spieropbouwende werking heeft.

Ik hoop dat je een grapje maakt.

Terug
Naar boven