zaichik
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
**** squats, only biceps and chest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees daar maar zeker van!![]()
Trainen, eten, slapen 24/7
wtf je doet net of dit onmogelijk is, en dat is het niet...als je goed zou trainen en alles daarbij zou je zeker 3-5 jaar nodig om dit te behalen..kan dus dat hij zo lang traint.
Haha maar Silentio die zijn juist NIET natty hahaas natty as lame nordstorm, rob riches and mike o hearn.
I love people who like to tell the truth even if most others don't want to hear it or are too dumb to understand.
Nog steeds kontpijn van mijn mooie gif? Het heeft jouw status als 100% true natural bodybuilder en expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen natuurlijk aardig aangetast, vrij pijnlijk allemaal..I love people who like to tell the truth even if most others don't want to hear it or are too dumb to understand.
Nog steeds kontpijn van mijn mooie gif? Het heeft jouw status als 100% true natural bodybuilder en expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen natuurlijk aardig aangetast, vrij pijnlijk allemaal..
Nog steeds kontpijn van mijn mooie gif? Het heeft jouw status als 100% true natural bodybuilder en expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen natuurlijk aardig aangetast, vrij pijnlijk allemaal..
yeah bro zotte gains bro.
okeeey bro 104 kg 14% bro ....
Echt zot bro