AndroidHealthClinic

20 April komt nog een anti-islam film

Ik begin een beetje doodziek te worden van al die klote anti-islam films, wat denkt die gozer hier mee te beginnen, dit gaat echt te ver...

goed moment om te kijken of de moslims zich echt kunnen in houden of nog steeds om elke cartoon zich op de teentjes getrapt voelen

Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar

Volwassen mensen die niet tegen cartoons kunnen :roflol:

failed!

en zo bevestig je maar weer alle vooroordelen.

Dat gaat me nog wat worden.. Moslims die boos worden om een tekenfilm :roflol:

WHHAHAH typisch dit!!!! Ze zagen dat het bijna geen invloed had op de moslims en hadden hun doel dus niet bereikt.

Nu komen ze met nog meer films!!

whahahaha :roflol:

Triest gedoe :roflol:

Tot we een keer terugslaan, blijf maar duwen en duwen
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......:splat:

zoals jij praat beschouw ik jou even als extremist dus om in the haken op
"tot we een keer terugslaan" vind ik dat jullie nog steeds 10-1 voor staan hoor :) dus wij mogen nog even.

treurwilg dat je bent met dat gejammer van je, altijd maar zeiken en zeiken en ondertussen wel je zakken vullen en je studie laten betalen door het land dat jij zo haat.

haal de spandoeken maar weer van zolder!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en dat voor een paar cartoons :roflol:

ga werken ofzo :rolleyes:

Ik vind dat dit toch echt te ver gaan:

Dit is gewoon vragen om problemen, beetje meer respect kan echt geen kwaad.

Jammer genoeg is dit beeld berust op feiten. De profeet Mohammed trouwde met zijn bruid Aisa toen ze 6 was en had geslachtsgemeenschap met haar toen ze 9 was. Dit wordt in geuren en kleuren beschreven in de Al-Hadith. Dat is allemaal prima, maar zodra iemand dat uitbeeld is het plots verschrikkelijk en beledigend. Soms is geconfronteerd worden met de waarheid een lastige zaak voor sommigen.

Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar

En in plaats van jezelf ten rade te gaan oogkleppen bouwen van gewapend beton. Sad story..

FAIL.jpg

Ik vind dat dit toch echt te ver gaan:

Dit is gewoon vragen om problemen, beetje meer respect kan echt geen kwaad.

Dus als iets niet respectvol bij mij over komt mag ik problemen schoppen?

Madonna hing ook aan het kruis tijdens een show vorig jaar. Dat was een enorme belediging voor christenen maar meer dan een stil protest waarbij ze gingen bidden heb ik niet gezien.

Tot we een keer terugslaan, blijf maar duwen en duwen
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......:splat:

Terugslaan nog wel? Volgens mij is het op dit moment Nederland en Europa dat eindelijk eens een keer terugslaat. Daar is het trouwens hoog tijd voor.

Serieus, even een vraag. Dit verhaal van de profeet die coïtus heeft met zijn 9-jarige bruid staat beschreven. Dat is dus blijkbaar allemaal prima. Waarom is het dan plots beledigend als iemand van buiten de islam dit uitbeeld?

Het spelletje wordt nu zo gespeeld dat er net zo lang getreiterd moet worden dat er wel een uitbarsting komt, ook al is het maar door een stel mallotige extremisten. Kunnen alle islamofoben weer roepen 'zie je nou wel, ze deugen allemaal niet!'.

Jami maakt het zichzelf straks onmogelijk om een normaal leven te leiden, hoop dat hij het er voor over heeft. Leuk die nieuwe politiek waarin we niet meer een koude oorlog voeren met raketten maar met provoceren. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar debielen die een heel land gijzelen omdat ze menen gelijk te hebben zijn net zo goed een bedreiging als de extremisten waar tegen ze strijden.

Terug
Naar boven