XXL Nutrition

20 April komt nog een anti-islam film

woo gekte hier nog een film wie gaat er daarna 1 maken ? balkenende ?

Dit is precies wat ik altijd gedacht heb. Het is bij het christendom precies hetzelfde geweest. Zodra er 1 keer een cartoon gekomen is komen er meer tot het niemand nog interesseert (ook de gelovigen zelf niet). Dit is eigenlijk een goede zaak, hoe meer kritiek er op iets komt, hoe meer men die kritiek ook gaat verdragen, op termijn wordt de islam net zo gematigd als het christendom en blijven er enkel nog een paar radicalen in achterlijke gebieden over. Die Hirsch Ballin zit er dus compleet naast.

Dit is precies wat ik altijd gedacht heb. Het is bij het christendom precies hetzelfde geweest. Zodra er 1 keer een cartoon gekomen is komen er meer tot het niemand nog interesseert (ook de gelovigen zelf niet). Dit is eigenlijk een goede zaak, hoe meer kritiek er op iets komt, hoe meer men die kritiek ook gaat verdragen, op termijn wordt de islam net zo gematigd als het christendom en blijven er enkel nog een paar radicalen in achterlijke gebieden over. Die Hirsch Ballin zit er dus compleet naast.

Mits de bekritiseerde normale mensen zijn :eek:, maar goed punt dat zeker.

waneer kwam de 3e wereld oorlog ook alweer :roflol:

en dat zijn ze niet let maar op, maar wel een goed punt ja Big_T

Mja zag laatst het journaal, waar je aantal mensen zag schreeuwen dat de geestelijken maar moesten oprotten, want die lieten hun kinderen allemaal sterven. Daarna zag je een stukje van een jongetje van ongeveer 6 jaar die zei dat hij een martelaar wilde worden, omdat dat de grote voorbeelden zijn. Imo het zijn gewoon altijd de mannen die altijd zo extreem zijn, maak een vrouw een geestelijke en je bent klaar :D:D

Kortom het is maar een klein werkloos deel in de islam die altijd zo bekrompen is en dus gaat demonstreren, maja als je werkloos bent heb je ook alle tijd.

waneer kwam de 3e wereld oorlog ook alweer

Als Arnold in ze nakie kwam :D

klein deel, dat kan je misschien zeggen als je in een dorp of een stad woont met weinig buitenlanders, maar woon je in Amsterdam of Rotterdam dan praat je echt wel anders

Mja Amsterdammetje ken ik wel hoor ;) rotterdam houdt ik ook niet zo van :eek:

Maar ik bedoel dat het een overgroot deel van de moslims het niet eens is met het extremistische "tak", maja daar hoor je weinig van in de media. Want dat is geen "leuk/hot" nieuws. In adam heb ik niet zoveel problemen altijd, mja die 15 jarige van tegenwoordig denken allemaal dat ze de boss zijn. :D

Mja Amsterdammetje ken ik wel hoor ;) rotterdam houdt ik ook niet zo van :eek:

Maar ik bedoel dat het een overgroot deel van de moslims het niet eens is met het extremistische "tak", maja daar hoor je weinig van in de media. Want dat is geen "leuk/hot" nieuws. In adam heb ik niet zoveel problemen altijd, mja die 15 jarige van tegenwoordig denken allemaal dat ze de boss zijn. :D

nee oke ze zijn het niet eens met de extremisten, maar onredelijk en agressief vindt ik ze bijna allemaal. Dit is natuurlijk altijd als ze met een groep zijn dan durven ze wel.

Overduidelijk provocatie dit en onverantwoord van Ehsan.

Imam Fawaz mag nog niet eens de ballen van mijn hond likken.........

Dat de man incest geen probleem vindt wil nog niet zeggen dat hij ook aan coïtus met dieren doet. Beetje flauw om zo'n opmerking te maken over zo'n heilige man. Over Sinterklaas maak je toch ook geen grappen!

Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar
Je weet zelf dat dit niet klopt, niet iedereen moet de Islam hebben. Kijk terug naar 1930-1945 toen Christenen en Moslims samen door een deur gingen en zij en zij streden voor rechtvaardigheid.
Het spelletje wordt nu zo gespeeld dat er net zo lang getreiterd moet worden dat er wel een uitbarsting komt, ook al is het maar door een stel mallotige extremisten. Kunnen alle islamofoben weer roepen 'zie je nou wel, ze deugen allemaal niet!'.

Jami maakt het zichzelf straks onmogelijk om een normaal leven te leiden, hoop dat hij het er voor over heeft. Leuk die nieuwe politiek waarin we niet meer een koude oorlog voeren met raketten maar met provoceren. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar debielen die een heel land gijzelen omdat ze menen gelijk te hebben zijn net zo goed een bedreiging als de extremisten waar tegen ze strijden.
Mee eens.
Jij houdt zeker ook niet van South Park ? :D
South Park is een achterlijke tekenfilm die de grenzen te ver opzoekt en beledigend is op schandelijke wijze naar geloven etc..
Kan niet wachten op dit filmpje. Ow ow ow wat zullen ze gaan huilen in het midden-oosten :roflol: En rellen natuurlijk!
Waarom het midden-oosten, de mensen die er leven hebben hun eigen cultuur. Is het aan ons hun cultuur af te doen als minderwaardig omdat hij anders is dan de onze. Wanneer hun cultuur in hun land wordt bedreven zie ik het probleem niet.
Ik vind dat hele beeld van de islam raar. Mensen die niet in de islam geloven honden en zwijnen noemen, en dat ze moeten sterven, en als hun geloof toch maar een beetje gekrenkt wordt gelijk aanslagen plegen e.d.
The Official Jewish Defense League Website
Kritiek moet respectvol blijven, iets in de trend van "animal farm" of "Reinaert de Vos" dit is pure provocatie op beledigende manier.

Goed nieuws, de islam heeft het verpest in europa en nog belangrijker voor ons.....in nederland.Nu krijgen ze waar ze om vragen, een verzetting tegen de islam.Maak het allemaal maar erger denk ik want er moet nu wat gebeuren.

in geen enkel geval zie ik het zo lopen, iedereen maar denken dat de mensen slimmer zijn. Ik zie veel erder binnen dit en enkele jaren een grote oorlog tegen die gekken

Terug
Naar boven