Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is precies wat ik altijd gedacht heb. Het is bij het christendom precies hetzelfde geweest. Zodra er 1 keer een cartoon gekomen is komen er meer tot het niemand nog interesseert (ook de gelovigen zelf niet). Dit is eigenlijk een goede zaak, hoe meer kritiek er op iets komt, hoe meer men die kritiek ook gaat verdragen, op termijn wordt de islam net zo gematigd als het christendom en blijven er enkel nog een paar radicalen in achterlijke gebieden over. Die Hirsch Ballin zit er dus compleet naast.
, maar goed punt dat zeker.Mits de bekritiseerde normale mensen zijn, maar goed punt dat zeker.
en dat zijn ze niet let maar op, maar wel een goed punt ja Big_T

rotterdam houdt ik ook niet zo van 

Mja Amsterdammetje ken ik wel hoorrotterdam houdt ik ook niet zo van
Maar ik bedoel dat het een overgroot deel van de moslims het niet eens is met het extremistische "tak", maja daar hoor je weinig van in de media. Want dat is geen "leuk/hot" nieuws. In adam heb ik niet zoveel problemen altijd, mja die 15 jarige van tegenwoordig denken allemaal dat ze de boss zijn.![]()
nee oke ze zijn het niet eens met de extremisten, maar onredelijk en agressief vindt ik ze bijna allemaal. Dit is natuurlijk altijd als ze met een groep zijn dan durven ze wel.

Bij moslims is er gewoon weinig ruimte voor discussie en kritiek daar kunnen ze al helemaal niet mee overweg.
Volwassen mensen die niet tegen cartoons kunnen
failed!
hoeveel moslims ken je gast. ik zit nu in een land met officieel 95% moslim en discussiëren lukt aardig hoor.

Tot we een keer terugslaan, blijf maar duwen en duwen
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......![]()
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......![]()
Imam Fawaz mag nog niet eens de ballen van mijn hond likken.........
Je weet zelf dat dit niet klopt, niet iedereen moet de Islam hebben. Kijk terug naar 1930-1945 toen Christenen en Moslims samen door een deur gingen en zij en zij streden voor rechtvaardigheid.Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar
Mee eens.Het spelletje wordt nu zo gespeeld dat er net zo lang getreiterd moet worden dat er wel een uitbarsting komt, ook al is het maar door een stel mallotige extremisten. Kunnen alle islamofoben weer roepen 'zie je nou wel, ze deugen allemaal niet!'.
Jami maakt het zichzelf straks onmogelijk om een normaal leven te leiden, hoop dat hij het er voor over heeft. Leuk die nieuwe politiek waarin we niet meer een koude oorlog voeren met raketten maar met provoceren. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar debielen die een heel land gijzelen omdat ze menen gelijk te hebben zijn net zo goed een bedreiging als de extremisten waar tegen ze strijden.
South Park is een achterlijke tekenfilm die de grenzen te ver opzoekt en beledigend is op schandelijke wijze naar geloven etc..
Waarom het midden-oosten, de mensen die er leven hebben hun eigen cultuur. Is het aan ons hun cultuur af te doen als minderwaardig omdat hij anders is dan de onze. Wanneer hun cultuur in hun land wordt bedreven zie ik het probleem niet.Kan niet wachten op dit filmpje. Ow ow ow wat zullen ze gaan huilen in het midden-oostenEn rellen natuurlijk!
The Official Jewish Defense League WebsiteIk vind dat hele beeld van de islam raar. Mensen die niet in de islam geloven honden en zwijnen noemen, en dat ze moeten sterven, en als hun geloof toch maar een beetje gekrenkt wordt gelijk aanslagen plegen e.d.
Kritiek moet respectvol blijven, iets in de trend van "animal farm" of "Reinaert de Vos" dit is pure provocatie op beledigende manier.Dit is precies wat ik altijd gedacht heb. Het is bij het christendom precies hetzelfde geweest. Zodra er 1 keer een cartoon gekomen is komen er meer tot het niemand nog interesseert (ook de gelovigen zelf niet). Dit is eigenlijk een goede zaak, hoe meer kritiek er op iets komt, hoe meer men die kritiek ook gaat verdragen, op termijn wordt de islam net zo gematigd als het christendom en blijven er enkel nog een paar radicalen in achterlijke gebieden over. Die Hirsch Ballin zit er dus compleet naast.
Dit is precies wat ik altijd gedacht heb. Het is bij het christendom precies hetzelfde geweest. Zodra er 1 keer een cartoon gekomen is komen er meer tot het niemand nog interesseert (ook de gelovigen zelf niet). Dit is eigenlijk een goede zaak, hoe meer kritiek er op iets komt, hoe meer men die kritiek ook gaat verdragen, op termijn wordt de islam net zo gematigd als het christendom en blijven er enkel nog een paar radicalen in achterlijke gebieden over. Die Hirsch Ballin zit er dus compleet naast.