MuscleMeat

20 April komt nog een anti-islam film

Kerel je praat over het vermoorden van een persoon alsof het een rat of ander ongedierte betreft. Heb je ooit iemand echt zien doodgaan? Of heb je ooit meegemaakt wanneer iemand die dichtbij je stond heenging? Heb je ooit iets tegen iemand gezegd terwijl je wist dat het je laatste woorden tegen diegene was? Praat dan niet zo lichtzinnig over de dood.
Om het over een religieuze boeg te gooien: het mooiste wat God ons gegeven heeft, is het leven. En NIEMAND anders dan God heeft het recht dat leven af te nemen. Een leven afnemen brengt je niet dichter bij God, integendeel het maakt je juist minder menselijk.

Ja toevallig wel.
Bij mijn oma (moge allah haar ziel genade schenken)
Ook heb ik 3 van mijn vrienden zien neergeschoten worden en nog een hele rits aan gebeurtenissen: Ziehier onder
Dus ik weet wel waar ik over praat. En niemand mag een mensenleven nemen behalve god zelf?
Praat geen onzin jong

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/leven-66785/index3.html#post1221939

OT: op een zielige tekenfilm van een aandachtsgeile ex-moslim puber zit niemand te wachten. Analogen trekken met het nazisme vind ik walgelijk, en hoewel je geen respect hoeft te hebben voor Mohammed, is er wel degelijk tact vereist voor het omgaan met mensen die deze man wél liefhebben

Betreffende absolute waarheid. Stel dat de profeten op aarde inderdaad met God konden communiceren. Dat bracht hen dichter bij God dan jij en ik. Zij kenden de absolute waarheid, echter ons onvermogen maakt het mogelijk dat wij deze absolute waarheden die zij verkondigden verkeerd interpreteren.

Nonsens, de koran is aan ons geschonken in al zijn wijsheid om onder de mens verkondigd te worden. De koran is de belichaming van het woord van Allah, alles wat in de koran staat is absolute waarheid en de koran is vrij van fouten. Ultieme perfectie is terug te vinden in de koran, immers het zou dogmatisch zijn als de Schepper Allah swt een boek met tekortkomingen zou delen aan zijn nederige dienaren

Ik hoef daar geen woorden aan vuil te maken, hij weet zelf wel dat geweld of vormen daarvan zijn toegestaan in de islam.
Vooral jij zou dat moeten weten met de miljoenen ottomaanse soldaten die hun leven hebben gegeven voor het behoud van het islamitische rijk
Jouw en mijn voorouders waardoor de moslims destijd zijn verdedigd met hun levens. Jij bent waar je bent vandaag de dag door hun opofferingen

Ge woont hier wel in Nederland en hier is geweld niet toegestaan. Pas je dan gewoon aan. Ook al gaat dat in tegen u geloof, het is niet altijd zonde als je soms moet doen wat je moet doen door een hoger autoriteit (in dit geval de wetten van het land.)
Ik neem aan dat je het toch normaal dat je zo niet kan samenleven met ongelovigen.

Ja toevallig wel.
Bij mijn oma (moge allah haar ziel genade schenken)
Ook heb ik 3 van mijn vrienden zien neergeschoten worden en nog een hele rits aan gebeurtenissen: Ziehier onder
Dus ik weet wel waar ik over praat. En niemand mag een mensenleven nemen behalve god zelf?
Praat geen onzin jong

Nonsens, de koran is aan ons geschonken in al zijn wijsheid om onder de mens verkondigd te worden. De koran is de belichaming van het woord van Allah, alles wat in de koran staat is absolute waarheid en de koran is vrij van fouten. Ultieme perfectie is terug te vinden in de koran, immers het zou dogmatisch zijn als de Schepper Allah swt een boek met tekortkomingen zou delen aan zijn nederige dienaren

Het spijt me dan dat je deze dingen hebt moeten meemaken. Maar je weet dan tenminste waarover ik het heb: Verdienen andere mensen hetzelfde als jij hebt moeten ondervinden? Om even wat religieuze teksten daarover aan te kaarten Mattheus 7:12 Alle dingen dan, die gij wilt, dat u de mensen zouden doen, doet gij hun ook alzo; want dat is de wet en de profeten, en 7:2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden

Verder, e moet lezen wat ik zei: MENSEN kunnen de koran verkeerd interpreteren omdat wij nu eenmaal niet volmaakt zijn. Bovendien (los van het feit dat ik het absoluut niet mee eens ben dat de koran de absolute waarheid is) bestaat de koran ook uit gedeelten die door andere zijn opgeschreven, en door verschillende overleveringen via via.

Ach jongens laat Spiertje toch die kan er ook niks aan doen. :sukkeltje:

Waarom is 'dan rot je maar op' een baggerstelling? Waarom zou je in een land willen verblijven waar de heersende cultuur dwars ingaat tegen veel van je principes? Waarom is het dan zo'n raar idee om de eer aan jezelf te houden en te vertrekken?

yeh dat bedoel ik nu met jou kan ik praten haha

Ehsan Jami weet wat gewoon wat goed voor hem is en voor zijn leven. Hij wil niet als Geert Wilders eindigen, en dat is maar slim ook want je weet waar Geertje uiteindelijk naar toe kan leiden. Iemand die graag dood wilt laat zich niet tegenhouden door een paar bodyguards.

En die overleveringen zijn de ENIGE en ABSOLUTE waarheid, daar is geen discussie voor nodig. Het hoeft ook geen steek te houden met het huidige wereldbeeld want de koran is universeel en tijdloos en kent geen grenzen in zijn excellentie.

:roflol:

Er is een verschil tussen niet nodig en onmogelijk. Jij valt in de laatste categorie.

Maar goed, veel plezier met geloven in embryonale broedproppen en vormeloze vleeskauwsels en hemelgewelven die allah heeft opgetrokken om zijn troon erop te zetten.
Sla ik Grimm nog weer eens open.

DE ENIGE waarheid? ik ben benieuwd hoe die waarheid spreekt over de ontwikkeling van de verschillende influenza virae, of de spontane schepping van het HIV virus? Heeft de enige waarheid daarin nog wat te melden? Of is de excellentie onbegrensd omdat zij niet bestaat? En is de embryonale ontwikkeling al eens geupdate? En is Harun Yayha nog steeds de onderbuikspreekpop van de islamitische 'wetenschap'?

Terug
Naar boven