spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Kerel je praat over het vermoorden van een persoon alsof het een rat of ander ongedierte betreft. Heb je ooit iemand echt zien doodgaan? Of heb je ooit meegemaakt wanneer iemand die dichtbij je stond heenging? Heb je ooit iets tegen iemand gezegd terwijl je wist dat het je laatste woorden tegen diegene was? Praat dan niet zo lichtzinnig over de dood.
Om het over een religieuze boeg te gooien: het mooiste wat God ons gegeven heeft, is het leven. En NIEMAND anders dan God heeft het recht dat leven af te nemen. Een leven afnemen brengt je niet dichter bij God, integendeel het maakt je juist minder menselijk.
Ja toevallig wel.
Bij mijn oma (moge allah haar ziel genade schenken)
Ook heb ik 3 van mijn vrienden zien neergeschoten worden en nog een hele rits aan gebeurtenissen: Ziehier onder
Dus ik weet wel waar ik over praat. En niemand mag een mensenleven nemen behalve god zelf?
Praat geen onzin jong
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/leven-66785/index3.html#post1221939
OT: op een zielige tekenfilm van een aandachtsgeile ex-moslim puber zit niemand te wachten. Analogen trekken met het nazisme vind ik walgelijk, en hoewel je geen respect hoeft te hebben voor Mohammed, is er wel degelijk tact vereist voor het omgaan met mensen die deze man wél liefhebben
Betreffende absolute waarheid. Stel dat de profeten op aarde inderdaad met God konden communiceren. Dat bracht hen dichter bij God dan jij en ik. Zij kenden de absolute waarheid, echter ons onvermogen maakt het mogelijk dat wij deze absolute waarheden die zij verkondigden verkeerd interpreteren.
Nonsens, de koran is aan ons geschonken in al zijn wijsheid om onder de mens verkondigd te worden. De koran is de belichaming van het woord van Allah, alles wat in de koran staat is absolute waarheid en de koran is vrij van fouten. Ultieme perfectie is terug te vinden in de koran, immers het zou dogmatisch zijn als de Schepper Allah swt een boek met tekortkomingen zou delen aan zijn nederige dienaren