Fitness Seller

20 April komt nog een anti-islam film

Madonna hing ook aan het kruis tijdens een show vorig jaar. Dat was een enorme belediging voor christenen maar meer dan een stil protest waarbij ze gingen bidden heb ik niet gezien.
Goed punt idd, ik zeg ook niet dat die moslim extremists goed bezig zijn met retaliation(hoe zeg je dat in NL) en haat campagnes, maar het heeft weinig zin om elkaar constant voor de schenen te schoppen.

Wat Madonna did is ook niet goed te praten uiteraard.

Dit is eigenlijk te vergelijken met een Ajax supporter die in een vak met Feijenoorders een Ajax vlag gaat ophangen. Als die Ajax supporter dan klappen krijgt (of erger) is niemand daar verbaasd over. Als echter straks een mallotige extremist of reljongeren zich gaan misdragen breekt gelijk de pl**ris uit. What's the difference? Dat die supporters 'onze' eigen jongens zijn?

Dit is eigenlijk te vergelijken met een Ajax supporter die in een vak met Feijenoorders een Ajax vlag gaat ophangen. Als die Ajax supporter dan klappen krijgt (of erger) is niemand daar verbaasd over. Als echter straks een mallotige extremist of reljongeren zich gaan misdragen breekt gelijk de pl**ris uit. What's the difference? Dat die supporters 'onze' eigen jongens zijn?

Gedragingen die niet in verhouding staan tot de oorzaak zijn sowieso fout.
Die voetbalrellen gaan ook nergens over en zijn ook immens triest.

Als ik weet dat iets voor mij beledigend zou kunnen zijn dan ga ik daar niet heen of lees/bekijk ik het niet.
Het is niet zo dat wilders met een tv scherm voor elke moslim gaat staan. Nee ze klikken het filmpje zelf aan op internet. En gaan vervolgens de straat op met achterlijke leuzen.

Waarom vind je het dan te ver gaan ? Het zou zo een willekeurige aflevering van South Park kunnen zijn. :D

Ik kan me overigens best goed voorstellen dat dit 'gehamer' op de moslims totaal het omgekeerde effect heeft. Ik zou er zelf ook niet al te vrolijk van worden als ik een moslim zou zijn. ('t is maar goed dat dit leven slechts een test is ;))

Gedragingen die niet in verhouding staan tot de oorzaak zijn sowieso fout.
Die voetbalrellen gaan ook nergens over en zijn ook immens triest.

Als ik weet dat iets voor mij beledigend zou kunnen zijn dan ga ik daar niet heen of lees/bekijk ik het niet.
Het is niet zo dat wilders met een tv scherm voor elke moslim gaat staan. Nee ze klikken het filmpje zelf aan op internet. En gaan vervolgens de straat op met achterlijke leuzen.

En de meesten klikken dat filmpje ook net zo makkelijk weer weg. Maar tegen debielen doe je toch erg weinig, als die zich geprovoceerd voelen gaan ze rellen of erger.

Als het doel is om te kijken tot hoever je kan gaan dan schiet Jami in ieder geval zijn doel ver voorbij. Hij weet op voorhand al dat die tekenfilm voor ellende gaat zorgen en is het overduidelijk dat hij daar ook op uit is.

Ik keur het allebei af. Wat een vergelijking , pathetic :roflol:

Geweld moet je altijd afkeuren!

Mensen die op provocaties reageren met geweld :o

Kan niet wachten op dit filmpje. Ow ow ow wat zullen ze gaan huilen in het midden-oosten :roflol: En rellen natuurlijk!

Ik vind dat hele beeld van de islam raar. Mensen die niet in de islam geloven honden en zwijnen noemen, en dat ze moeten sterven, en als hun geloof toch maar een beetje gekrenkt wordt gelijk aanslagen plegen e.d.

Ik vind dat hele beeld van de islam raar. Mensen die niet in de islam geloven honden en zwijnen noemen, en dat ze moeten sterven, en als hun geloof toch maar een beetje gekrenkt wordt gelijk aanslagen plegen e.d.

Dat zijn slechts de rotte appels die het verpesten voor de rest. :D

Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar

Volgens mij doen ze in het midden oosten niks anders dan de spot drijven met het christendom etc, maar wel moeilijk doen als het opeens over de islam gaat. Men is hier nog altijd vrij, in die landen sja moet je eens proberen, razziaatje hier en daar is niet meer dan gewoon.

Wordt tijd dat er eens een grote spiegel voor iedereen wordt gehouden, om te kijken wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn. Beetje de ander opfokken en dan klagen als er antwoord terug komt. Slachtofferrol spelen is altijd makkelijk.

Bij moslims is er gewoon weinig ruimte voor discussie en kritiek daar kunnen ze al helemaal niet mee overweg.

Terug
Naar boven