bikerbitchie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat dit toch echt te ver gaan:
Dit is gewoon vragen om problemen, beetje meer respect kan echt geen kwaad.
Zie je, iedereen wilt ons hebben
Vernedering na vernedering komen achter elkaar
Tot we een keer terugslaan, blijf maar duwen en duwen
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......![]()
WHHAHAH typisch dit!!!! Ze zagen dat het bijna geen invloed had op de moslims en hadden hun doel dus niet bereikt.
Nu komen ze met nog meer films!!
whahahaha
Triest gedoe![]()
Dit is eigenlijk te vergelijken met een Ajax supporter die in een vak met Feijenoorders een Ajax vlag gaat ophangen. Als die Ajax supporter dan klappen krijgt (of erger) is niemand daar verbaasd over. Als echter straks een mallotige extremist of reljongeren zich gaan misdragen breekt gelijk de pl**ris uit. What's the difference? Dat die supporters 'onze' eigen jongens zijn?
Mja zag laatst het journaal, waar je aantal mensen zag schreeuwen dat de geestelijken maar moesten oprotten, want die lieten hun kinderen allemaal sterven. Daarna zag je een stukje van een jongetje van ongeveer 6 jaar die zei dat hij een martelaar wilde worden, omdat dat de grote voorbeelden zijn. Imo het zijn gewoon altijd de mannen die altijd zo extreem zijn, maak een vrouw een geestelijke en je bent klaar
Kortom het is maar een klein werkloos deel in de islam die altijd zo bekrompen is en dus gaat demonstreren, maja als je werkloos bent heb je ook alle tijd.
Als Arnold in ze nakie kwam![]()
in geen enkel geval zie ik het zo lopen, iedereen maar denken dat de mensen slimmer zijn. Ik zie veel erder binnen dit en enkele jaren een grote oorlog tegen die gekken
Vind het bijzonder jammer dat nu alle pijlen zijn gericht op de islam, terwijl dit zo'n makkelijk doelwit is. Nee, laat de pijlen gericht zijn op alle religies. Laat Wilders oppositie voeren door die christenhonden in het kabinet aan te vallen, alsmede de moslims.
Het fundamentele probleem is breder dan de islam alleen, maar deze vormt nu eenmaal het makkelijkste doelwit...
En dat we ook de grenzeloze stupiditeit van extremistische christenen, Gellers en kwakzalvers aan de kaak stellen.Inderdaad, het is natuurlijk niet enkel religie dat een probleem oplevert, maar dat is op de lange termijn wel een, zo niet, het splijtpunt, en daarom voor mij het fundamentele probleem.
De 'westerse manier van leven' toont inderdaad heel goed het cultuurcontrast, en de participatie is dan ook te laag. En hier vormt religie een belangrijk anker naar de oude traditionele cultuur van immigranten.
we leven in een vrij land en bevalt het je niet dan rot je maar op dat is mijn motto
als ik in iran of irak rond wil lopen als vrouw zal ik ook gesluierd moeten dat zijn nu eenmaal de regels van dat land dus iedereen heeft zich maar aan te passen aan het land waar ze verblijven
Tekenfilm
Minister Hirsch Ballin (Justitie) roept Ehsan Jami op geen aanstootgevende film tegen de islam te maken. Jami is bezig met een tekenfilm waarop hij de profeet Mohammed op de hak neemt.
Wig
Daarin is de profeet te zien met een erectie als hij met zijn 9-jarige bruid naar de moskee gaat om haar te ontmaagden. De minister denkt dat zo'n film 'een wig zal drijven in onze samenleving'. Dat zei hij in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
20 april
Jami wil zijn anti-islamtekenfilm 20 april uitbrengen. Deze week liet hij op televisie al een fragment uit The Life of Mohammed zien
Alleen jammer dat zij dat net voor de islam niet kunnen doen hé, tenzij ze hun leven beu zijn of een persoonlijke bodyguard for life willen inhuren...AMEN. Het wordt tijd dat de jongens van Monthy Python een Life of Brian II gaan uitbrengen.En dat we ook de grenzeloze stupiditeit van extremistische christenen, Gellers en kwakzalvers aan de kaak stellen.
Alleen jammer dat zij dat net voor de islam niet kunnen doen hé, tenzij ze hun leven beu zijn of een persoonlijke bodyguard for life willen inhuren...

ik had het niet over vakantie hoor maar over verblijven in een landDit heeft met respect imo niets te maken. Respect voor een volwassen man die een kind van 9 jaar ontmaagd... Neh, dankje. Op verering van dergelijk materiaal kots ik liever.
Ik denk dat het probleem meer ligt in het feit dat velen de moslim juist NIET wil hebben. (onder die groep schaar ik mezelf overigens niet) Maar dat is de wil van Allah.
En dan?
Dat lijkt me een drogredenering. Ik denk nl. niet dat je het voor elkaar krijgt om in drie weken een tekenfilm te maken.
Nee, daar is in dat opzicht geen verschil tussen. Met dien verstande dat het toegeven aan dergelijke achterlijke zaken een knieval voor de maatschappij zou zijn. Als het gaat om een voetbalstadion is er ook sprake van een begrensde omgeving. De malloten zitten in een bepaald vak. Dat ligt in het geval van terrorisme heel anders. Juist de openbare ruimte, waar ons maatschappelijke leven plaatsvindt is dan het mikpunt.
Beslan proves you wrong.
Ja natuurlijk, die eindtijd staat immers in jouw boeken beschreven. Maar goed, iemand die het systematisch voorliegen van kinderen toejuicht... 1 pot nat.
AMEN. Het wordt tijd dat de jongens van Monthy Python een Life of Brian II gaan uitbrengen.En dat we ook de grenzeloze stupiditeit van extremistische christenen, Gellers en kwakzalvers aan de kaak stellen.
Ik vraag me af in hoeverre de gemiddelde 'belichamer' van de westerse cultuur erg veel verschil vertoont met de religieuze manier van denken.
In een vrij land mag je ook je ongenoegen vertonen. Dat is onderdeel van die vrijheid. En daarbij: kan het nu eens afgelopen zijn met die baggerredenatie van 'als ik op vakantie ben dan....' Hoe kan je in ****snaam op vakantie zijn in Nederland als dat ook de verstrekker is van je paspoort?
jebus kwaist...
ik had het niet over vakantie hoor maar over verblijven in een land
boeit niet, blijft een baggerstelling en daarmee doel ik met name op het 'dan rot je maar op' deel. En wat is het verschil tussen verblijven, op vakantie zijn en ergens geboren worden? Welk verschil kunnen we op basis van die zaken maken, in de door jou gestelde 'oplossing'?
on-topic:
las vanochtend in de krant dat de tekenfilm NIET uitgebracht gaat worden.
Waarom is 'dan rot je maar op' een baggerstelling? Waarom zou je in een land willen verblijven waar de heersende cultuur dwars ingaat tegen veel van je principes? Waarom is het dan zo'n raar idee om de eer aan jezelf te houden en te vertrekken?
Omdat het als basishouding alleen al gewoon waardeloos is. Als dat de vigerende opvatting zou zijn, dan gingen we allemaal nog iedere zondag naar de (katholieke) kerk. Ik ben me ervan bewust dat dat ook de andere kant op kan werken. Maar dat is de inherente zwakheid van onze democratie.
Daarbij: wat te doen met mensen die in Nederland zijn geboren? EN: wanneer moet je wel 'oprotten' en wanneer niet?
Overigens gaat veel van de heersende cultuur in Nederland ook dwars tegen mijn principes in. Maar dat zie ik geenszins als reden om te verkassen. Zie ook niet welke eer ik er mee zou behouden, of waar ik heen zou moeten. Ik laaf me met de gedachte dat dit een van de weinige stukjes land op de aardkloot is waar ik de vrijheid heb om die zaken aan de kaak te stellen. Ik zie geen oplossing in het weggooien van die vrijheid om ze te redden.
Je begrijpt me verkeerd, je moet absoluut helemaal niets. Het lijkt mij de meest logische keus voor mensen die hier niet kunnen aarden. Er zijn genoeg mensen die in Nederland zijn geboren geemigreerd hoor.
Waar het op neer komt is dat dit land aantrekkelijk genoeg is om te blijven ondanks de schending van de zo hoog in het vaandel gedragen eer. Als je je dan ook nog 's als dissonant gaat gedragen, dan vind ik 'rot dan op' een volkomen terechte opmerking.
and that is perhaps the sad sad truth.
Hoe mentaal mismaakt moet men zijn om op basis van belachelijke, walgelijke en psychotische overleveringen, die op geen enkele grond enige steek houden in het huidige wereldbeeld, mensen te vermoorden of bedreigen, een van de twee zaken goed te keuren, of zelfs maar niet van felle repliek te dienen?
K*treligies ook.
Ehsan Jami weet wat gewoon wat goed voor hem is en voor zijn leven. Hij wil niet als Geert Wilders eindigen, en dat is maar slim ook want je weet waar Geertje uiteindelijk naar toe kan leiden. Iemand die graag dood wilt laat zich niet tegenhouden door een paar bodyguards.
En die overleveringen zijn de ENIGE en ABSOLUTE waarheid, daar is geen discussie voor nodig. Het hoeft ook geen steek te houden met het huidige wereldbeeld want de koran is universeel en tijdloos en kent geen grenzen in zijn excellentie.