XXL Nutrition

20 April komt nog een anti-islam film

Dat de man incest geen probleem vindt wil nog niet zeggen dat hij ook aan coïtus met dieren doet. Beetje flauw om zo'n opmerking te maken over zo'n heilige man. Over Sinterklaas maak je toch ook geen grappen!

Daar heb je een punt mijn beste CoD.

Het spijt me Mr Fawaz , bij deze stel ik mijn 2 neefjes van 10 en 12 jaar ter beschikking aan U. Maar mocht u toch de ballen van mijn hond willen likken dan zal ik deze ook niet weigeren....

Kritiek moet respectvol blijven, iets in de trend van "animal farm" of "Reinaert de Vos" dit is pure provocatie op beledigende manier.
Wel, eigenlijk 'moet' kritiek volgens de wet helemaal niet 'respectvol' zijn, maar goed ik begrijp wat je bedoelt, provocatie en beledigen is niet nodig.

Vind het bijzonder jammer dat nu alle pijlen zijn gericht op de islam, terwijl dit zo'n makkelijk doelwit is. Nee, laat de pijlen gericht zijn op alle religies. Laat Wilders oppositie voeren door die christenhonden in het kabinet aan te vallen, alsmede de moslims.

Het fundamentele probleem is breder dan de islam alleen, maar deze vormt nu eenmaal het makkelijkste doelwit...

Ik vind dat dit toch echt te ver gaan:

Dit is gewoon vragen om problemen, beetje meer respect kan echt geen kwaad.

dus? volgens mij is het normaal in hun religie om dat te doen ???:D

en daarbij word jezus ook vaak genoeg voor gek gezet en ik zie geen christenen aanslagen plegen en moorden

Die k*t islamieten denken gewoon alles te kunnen maken, wie denken ze wel niet dat ze zijn eigenlijk, stelletje mafk*tten.

dus? volgens mij is het normaal in hun religie om dat te doen ???:D

en daarbij word jezus ook vaak genoeg voor gek gezet en ik zie geen christenen aanslagen plegen en moorden

+1 Jezus en het christendom worden zovaak in het ootje genomen hoor je dan iemand schreeuwen dat ze mensen gaan vermoorden en bommen gaan leggen.

Die gasten zijn gewoon echt ziek in hun hoofd

+1 Jezus en het christendom worden zovaak in het ootje genomen hoor je dan iemand schreeuwen dat ze mensen gaan vermoorden en bommen gaan leggen.

Die gasten zijn gewoon echt ziek in hun hoofd

Ja, ga eens naar zuiden van amerika en zeg dat jesus een homo is. You'll not make it alive.

Dit is eigenlijk te vergelijken met een Ajax supporter die in een vak met Feijenoorders een Ajax vlag gaat ophangen. Als die Ajax supporter dan klappen krijgt (of erger) is niemand daar verbaasd over. Als echter straks een mallotige extremist of reljongeren zich gaan misdragen breekt gelijk de pl**ris uit. What's the difference? Dat die supporters 'onze' eigen jongens zijn?

Hohoho, die gasten krijgen wel een stadionverbod dan he :D

Ik keur het allebei af. Wat een vergelijking , pathetic :roflol:

Geweld moet je altijd afkeuren!

Mensen die op provocaties reageren met geweld :o

Ben blij dat je het niet met me eens bent. Natuurlijk moet je geweld altijd afkeuren maar dat laat niet onverlet dat er genoeg selectieve verontwaardiging is als straks een extremist het verpest voor de hele groep.

Bedankt voor je negatieve karma.

Ben blij dat je het niet met me eens bent. Natuurlijk moet je geweld altijd afkeuren maar dat laat niet onverlet dat er genoeg selectieve verontwaardiging is als straks een extremist het verpest voor de hele groep.

Bedankt voor je negatieve karma.
Topic zou leuk zijn voor alle negatieve karmagevers, ben best benieuwd hoeveel van die zeikerds er hier rondlopen.:D

Tot we een keer terugslaan, blijf maar duwen en duwen
Imam Fawaz hoeft maar een keer het te teken te geven......:splat:
Dat ie maar snel dat teken geeft, worden alle vooroordelen bevestigd en is er misschien eindelijk een goede reden om...naja je weet wel...

Vind het bijzonder jammer dat nu alle pijlen zijn gericht op de islam, terwijl dit zo'n makkelijk doelwit is. Nee, laat de pijlen gericht zijn op alle religies. Laat Wilders oppositie voeren door die christenhonden in het kabinet aan te vallen, alsmede de moslims.

Het fundamentele probleem is breder dan de islam alleen, maar deze vormt nu eenmaal het makkelijkste doelwit...

het fundamentele probleem draait ook niet enkel rond religie maar ook rond onze opgefokte manier van "Westers leven", waardoor ik moslims op sommige vlakken wel kan begrijpen. het wordt dringend tijd dat er eens ernstige dialogen komen, want elkaar provoceren en lynchen is gewoon achterlijk (maar ja van alle tijden ook zeker ;)).

het fundamentele probleem draait ook niet enkel rond religie maar ook rond onze opgefokte manier van "Westers leven", waardoor ik moslims op sommige vlakken wel kan begrijpen. het wordt dringend tijd dat er eens ernstige dialogen komen, want elkaar provoceren en lynchen is gewoon achterlijk (maar ja van alle tijden ook zeker ;)).

Inderdaad, het is natuurlijk niet enkel religie dat een probleem oplevert, maar dat is op de lange termijn wel een, zo niet, het splijtpunt, en daarom voor mij het fundamentele probleem.
De 'westerse manier van leven' toont inderdaad heel goed het cultuurcontrast, en de participatie is dan ook te laag. En hier vormt religie een belangrijk anker naar de oude traditionele cultuur van immigranten.

Volgens mij gaat deze film wel iets teweeg brengen tenminste als de beschijving de daadwerkelijke inhoud goed weergeeft, want de film van Wilders was twee keer niks.

Het spelletje wordt nu zo gespeeld dat er net zo lang getreiterd moet worden dat er wel een uitbarsting komt, ook al is het maar door een stel mallotige extremisten. Kunnen alle islamofoben weer roepen 'zie je nou wel, ze deugen allemaal niet!'.

Jami maakt het zichzelf straks onmogelijk om een normaal leven te leiden, hoop dat hij het er voor over heeft. Leuk die nieuwe politiek waarin we niet meer een koude oorlog voeren met raketten maar met provoceren. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar debielen die een heel land gijzelen omdat ze menen gelijk te hebben zijn net zo goed een bedreiging als de extremisten waar tegen ze strijden.

+1
Juist, Wilders en zijn mongooltjes willen dolgraag dat er een aanslag wordt gepleegd, dan is hun doel bereikt, zo worden de vooroordelen nog een keer bevestigd.

haal de spandoeken maar weer van zolder!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en dat voor een paar cartoons :roflol:

ga werken ofzo :rolleyes:
Waarom cartoons ze maken ze zelf wel :p.
Ze kunnen nog rijmen ook!

Ik kan er eigenlijk moeilijk een mening over vormen met die filmpjes die een negatief beeld geven over de Islam.:shrug:

"Behead those who insult islam" - Dat zou zo een onderschrift van spiertje kunnen wezen!

Wel opvallend dat constant dezelfde beelden gerecycled worden.

Terug
Naar boven