- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb momenteel Stiff Leg Deadlifts in m'n schema zitten en daarbij ervaar ik hetzelfde. Ik ga dinsdag m'n benen gewoon weer aanpakken en dan zie ik wel hoe het gaat. Mocht ik dan nog last hebben, moet ik misschien maar even de rest van de week geen benen trainen / deadlifts doen. Hoop alleen niet dat het zover komt... ik vind de zware compounds juist wat trainen zo leuk maakt.Rdl voelt bij mij echt goed aan voor de
Hamstrings. Rekt de boel
Een beetje op en vermindert pijntjes. Natuurlijk niet knettergekst doen als
Je last hebt.
(ik heb wel eens wat pijnlijke hamstrings van het fietsen of hardlopen)
Ik ook, maar zou wel een beetje oppassen. Te veel belasten gaat je niet helpen - de boel zal toch moeten genezen om weer sterker te worden straks.Ik heb momenteel Stiff Leg Deadlifts in m'n schema zitten en daarbij ervaar ik hetzelfde. Ik ga dinsdag m'n benen gewoon weer aanpakken en dan zie ik wel hoe het gaat. Mocht ik dan nog last hebben, moet ik misschien maar even de rest van de week geen benen trainen / deadlifts doen. Hoop alleen niet dat het zover komt... ik vind de zware compounds juist wat trainen zo leuk maakt.
Gewicht: 84.8 (-400gr)
Ondanks de afname in gewicht ga ik m'n kcals nog niet verhogen. Even een weekje afwachten en kijken wat de weegschaal dan aangeeft. Dan ga ik eventueel bijsturen.
Rdl voelt bij mij echt goed aan voor de
Hamstrings. Rekt de boel
Een beetje op en vermindert pijntjes. Natuurlijk niet knettergekst doen als
Je last hebt.
(ik heb wel eens wat pijnlijke hamstrings van het fietsen of hardlopen)
Had je me eerder al aangeraden ;-) Gelukkig was de last van m'n hamstring een incident en is het niet iets waar ik structureel last van heb. Ik ga er dus maar vanuit (en ik klop even snel af) dat ik er nu vanaf ben.Ik merk dat RDL mij helpt bij de wat pijnlijke hamstrings die ik wel eens heb van hardlopen en racefietsen. De stretch lijkt iets meer te doen dan gewoon stretchen, met name gecombineerd met de excentrische en concentrische training.
Wat een herhalio. Maar ik meende het gelukkig wel. 🤪Had je me eerder al aangeraden ;-) Gelukkig was de last van m'n hamstring een incident en is het niet iets waar ik structureel last van heb. Ik ga er dus maar vanuit (en ik klop even snel af) dat ik er nu vanaf ben.
Vandaag weer gewogen en ik weeg nu 84.6 (+400gr). Prima zo!