- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte, je hond verliezen is hetzelfde als een heel goede vriend verliezen.Gewicht: 86.9 (+1.1kg)
Redelijk wat gecheat deze week en dat is meteen zichtbaar. Heb ook een klote week gehad omdat we onze hond woensdag hebben moeten laten inslapen. Verdriet leidt bij mij tot vraatzucht. Vanaf nu toch weer wat cleaner eten, anders gaat het wat te snel.

Ik train momenteel nog 's ochtends voor mijn werk. Aangezien de rest van het gezin dan nog op 1 oor ligt, ga ik naar de sportschool (waar ik sowieso nog een abo heb tot juli 2021). Vanaf januari stop ik bij mijn huidige werkgever en dan zal het niet meer lukken om 's ochtends te trainen. Vanaf dat moment zal ik voornamelijk vanuit huis gaan trainen en dan zit ik dus ook niet meer vast aan een tijdsduur.Mooi rack man. MAar hoezo heb je maar een uurtje, met homegym heb je toch altijd tijd voor het trainen
Voor nu nog geen last van, maar wellicht een keer in de toekomst. Ik zal wel proberen om dat zo lang mogelijk uit te stellen, want een sterke grip is ook iets wat ik graag hebben wil.Weet niet of je jouw rows met straps doet, maar kan wel interessant zijn naar de toekomst toe als je nog zwaarder gaat. Techniek is bij mij bij zwaardere rows dan toch net iets beter. Verlies je niks met je grip.
Ja neem ik nu op bij deads zolang het gaat. Anders weer straps.. Merk zelf dat grip toch wel mee volgt al is het maar het doen tijdens opwarmsetsVoor nu nog geen last van, maar wellicht een keer in de toekomst. Ik zal wel proberen om dat zo lang mogelijk uit te stellen, want een sterke grip is ook iets wat ik graag hebben wil.