MuscleMeat

250 mg test e5d nog weinig resultaat.....

Je vriendin is best lelijk inderdaad :trollface:

Je weet dat ik geen vriendin heb :(

hoezo is 3400 kcal nu al te weinig ?

2ml test zou dat nu verstandig zijn dan ?

wie kan mij dit bevestigen, of gewoon zo doorgaan met 375..
Sorry had every week geleze in plaats van e5d. Valt wel mee dan, kijk het aan en je kan eventueel nog verhogen naar 1,5. Eten is simpel, eet een week wat je nu eet, check weegschaal en dan weet je direkt of het genoeg is. Als je nog steeds niet bent aangekomen in week 4 betwijfel ik het echter.

Sorry had every week geleze in plaats van e5d. Valt wel mee dan, kijk het aan en je kan eventueel nog verhogen naar 1,5. Eten is simpel, eet een week wat je nu eet, check weegschaal en dan weet je direkt of het genoeg is. Als je nog steeds niet bent aangekomen in week 4 betwijfel ik het echter.

+1 :cool:

250 mg om de 5 dagen? vind je het gek dat je niks merkt. veel te weinig man zelfs als eerste kuur.

375mg/pw moet echt meer als genoeg zijn om goeie gains te maken een eerste kuur. Als je goed traint eet en slaapt komen de kilo's er zo bij normaal gezien.

't is niet van 250mg test per week dat je teveel resultaat moet verwachten. het enigste resultaat dat ik had toen ik de eerste keer 250mg test per week zette, was een sterk verhoogd libido na 4 weken. een kleine krachttoename en misschien ietske zwaarder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor nu wel heel wat tegenstrijdige berichten...
Nu klinkt het alsof 375mg per week flut is.o.i.d..

???

Heb hetzelfde met test e van gg zit nu in mijn 7e week van mijn kuur week 1t/m6 50mg dboll week 1t/m10 400mg deca week 1t/m12 500mg test e zit op meer dan 4000kcal 40-40-20. Ben week 1t/m5 8kg bijgekomen ben nu in 2weken een halve kilo afgevallen en in kracht heel veel achteruit gegaan.

Heb hetzelfde met test e van gg zit nu in mijn 7e week van mijn kuur week 1t/m6 50mg dboll week 1t/m10 400mg deca week 1t/m12 500mg test e zit op meer dan 4000kcal 40-40-20. Ben week 1t/m5 8kg bijgekomen ben nu in 2weken een halve kilo afgevallen en in kracht heel veel achteruit gegaan.

geen merknamen bro

Misschien wat laat maar zou ik eventueel sust kumnen bij zetten vanaf. Volgende week.
? Of ben ik hier nu al wat laat mee?

Ik heb nooit begrepen dat mensen altijd zeggen dat het na 4 weken pas begint. Als ik TestE zet, dan merk ik het de eerste week al, betere pomp, zwaarder, vocht vasthouden etc. ook op 250 mg TestE per week.

Ik heb nooit begrepen dat mensen altijd zeggen dat het na 4 weken pas begint. Als ik TestE zet, dan merk ik het de eerste week al, betere pomp, zwaarder, vocht vasthouden etc. ook op 250 mg TestE per week.

Dat begrijp ik niet,met de prop esters merk je pas wat na 1 weekje???

Nou ik ken niemand in mijn groep die na 1week al al meer vocht vasthoudt en dikkere pomps hebben...

Placebo?

Nee, geen placebo. Ontopic; Of je nu test/tren/deca of weet ik veel er naast pakt, kom je niet aan dan eet je te weinig. Laat me raden; je weet je onderhoud niet maar hebt deze berekend met een calculator?

250 mg om de 5 dagen? vind je het gek dat je niks merkt. veel te weinig man zelfs als eerste kuur.
Ben ik absoluut niet mee eens.. Is prima dosis, al helemaal als eerste kuur vind ik.

Na 2-3 weken moet je gewoon nog geen resultaat verwachten. Wacht sowieso ff tot er 4 weken voorbij zijn

Nee, geen placebo. Ontopic; Of je nu test/tren/deca of weet ik veel er naast pakt, kom je niet aan dan eet je te weinig. Laat me raden; je weet je onderhoud niet maar hebt deze berekend met een calculator?

Sorry mr vindt dat bull "dan eet je niet genoeg" als je niet aankomt,

er zijn vele kerels die kuren en ng eens géén voedingsschema hebben

en die komen wel aan???

Terug
Naar boven