XXL Nutrition

250 mg test e5d nog weinig resultaat.....

maak wat havermout + eieren pannekoeken, speel je erg makkelijk binnen tijdens je werk, heb je geen gainers nodig, dit is wat ik ook doe

man verdiep je is in voeding ipv te gaan kuren, 4,5 uur tijd tussen maaltijden? niet zo gek dat het allemaal niet zo vlotjes loopt bij je

Je kan je beter richten op je totale calorie inname over de gehele dag, is belangrijker dan om de 2-3 uur eten.

• Topic Starter Topic Starter
@james.
Thnx man.

Ga ik morgen ff bereiden..
Protein pannenkoeken met amandelen geeft me voorkeur :-))

@ pleister.
Nou zo dacht ik dus ook erover.
En ik ben gvd geen pro bber. Maar iemand die kuurt en het beste eruit probeert te halen..

Ipv juicen en slecht eten zoals vele doen.
En ook goed gainen....

Just my way.

Laatst bewerkt:
Je kan je beter richten op je totale calorie inname over de gehele dag, is belangrijker dan om de 2-3 uur eten.

Tuurlijk dat belangrijker maar zou alsnog tussen die tijd nog wat wegeten, desnoods wat makkelijks. Kan mij niet wijsmaken dat je niet snel wat eiwit-pannenkoeken kan wegstouwen op de wc, bewijzevan.

Kom op, ieder 2-3 uur eten is inmiddels ook echt gigantisch overrated! Er zijn genoeg bronnen over te vinden waarom. Intermittent Fasting bijvoorbeeld.. <3 Ik ga iig nooit meer terug naar 7 maaltijden!

Tsja zit ook niemand te wachten op 1000kcal maaltijden 4x p dag I guess.

Kom zeg, zeker 5000 kcal in 3 meals stouwen?
**** dat

Volkoren brood met pindakaas o.id ertussen door eten kan wel
even als pancakes.

Ff snel happen dan maar :-))

ik voel het meestal goed na de 4de week dus wacht maar af

edit: na 3uur zonder voeding voel ik mijn spieren prikken dus jij met je 4.5uur KATABOOOOOOOOOOL jonguuuuuh!

Tuurlijk dat belangrijker maar zou alsnog tussen die tijd nog wat wegeten, desnoods wat makkelijks. Kan mij niet wijsmaken dat je niet snel wat eiwit-pannenkoeken kan wegstouwen op de wc, bewijzevan.

Ja dat zou kunnen inderdaad maar waarom moeilijk doen als het niet moeilijk hoeft? Ik ben zelf ook voorstander van 6-7 maaltijden en dat heb ik zelf ook, maar als het gewoon ff niet anders kan dan is het ook te doen in 4-5 maaltijden.

Thnx voor jullie support :-))

Heb al wat 60gr havermout.40gr whey, 1banaan. 500ml melk klaar voor de shake voor morgen 10.00

Dus dat voegen we ook ff toe.....

Zowiezo naar de 1.5ml test vanaf dinsdag...

Nou hoop geleerd weer. En een hoop onzin gelezen :-))

Volgens me maat.
Kan ik nog goed 200mg deca toevoegen per week.
Als eiwit spaarder? is dat zo?

Nee
alle AAs zijn in prinicpe eiwitspaarders

Laat die deca lekker zitten

Ik vraag mij af of jij dat niet was die een paar maanden geleden je kuur voorstelde en dat ik toen al gezegd had dat 250mg om de 5 dagen niet veel zoden aan de dijk zou brengen. Ik weet niet meer zeker of jij dat was maar 't was toch ook iemand die geen ervaring met AS had en dacht dat hij het beter wist. Je voeding is inderdaad niet in orde maar zelfs met een veel betere voeding is die kuur veel te laag gedoseerd. Als je enkel test neemt, moet je minimaal 500mg nemen. Zelfs al injecteer je om de 5 dagen. Neem je maar 250mg moet je er nog een andere AS bijnemen. Dat is mijn mening en die heb ik ook maar omdat ik nogal veel met testonly geëxperimenteerd heb en niet omdat iemand anders het mij voorgekauwd heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 18:48 ----------

Nee
alle AAs zijn in prinicpe eiwitspaarders

Laat die deca lekker zitten

en toch zal 250mg test + 200mg deca je meer opbrengen dan 500mg test.

Ik vraag mij af of jij dat niet was die een paar maanden geleden je kuur voorstelde en dat ik toen al gezegd had dat 250mg om de 5 dagen niet veel zoden aan de dijk zou brengen. Ik weet niet meer zeker of jij dat was maar 't was toch ook iemand die geen ervaring met AS had en dacht dat hij het beter wist. Je voeding is inderdaad niet in orde maar zelfs met een veel betere voeding is die kuur veel te laag gedoseerd. Als je enkel test neemt, moet je minimaal 500mg nemen. Zelfs al injecteer je om de 5 dagen. Neem je maar 250mg moet je er nog een andere AS bijnemen. Dat is mijn mening en die heb ik ook maar omdat ik nogal veel met testonly geëxperimenteerd heb en niet omdat iemand anders het mij voorgekauwd heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 18:48 ----------

en toch zal 250mg test + 200mg deca je meer opbrengen dan 500mg test.

welke doseringen neem jij dan skydirk, en merkte je veel verschil tussen bv 500mg en 750mg ? (testonly)

vandaag heerlijk getrained, en het lijkt er idd op dat ik nu het "ON"gevoel heb.

ik merkte al een zwaar verhoogde libido, iets wat aggresieve uitbarstingen.
en het lijkt alsof ik nu 24/7 scherp ben...

op de gym, is het al duidelijk bij de meeste, dus het zit goed.

@ skydirk, ik zit nu op 250mg e5d, en ga morgen naar 375mg e5d.
om toch een goede dosis te hebben.
Betreft de deca, tja. Het zou wel nut kunnen hebben, maar eerst doe ik me uiterste best om nu lekker te trainen en gainen... de kuur is immers net van start, dus het zal heus wel goed komen.

ik heb hier ff een voedingsschema van me toegevoegd...

ik sta momenteel op 96 kg 2 kg meer als begin.
en me bf is 2% naar beneden 15% i.p.v 17

ik ben toch gestart met een deca kuur erbij te zetten 200mg erbij, naast de 375mg test enant. om toch meer volume te verkrijgen..

for so far lijkt de test zijn werk te doen...

Bijlagen

Terug
Naar boven