MuscleMeat

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij kent duidelijk de "Kathleen achtergrond" niet, ze loopt hier echt over alles te trollen, van anorexia tot kilo's mousaka tot aankomen van water en lucht. Lees het maar eens na. Iedereen hapt, maar er zit een kans in dat ze het gewoon allemaal echt serieus bedoeld, of er zit een 14 jarig jochie zich helemaal kapot te lachen dat iedereen iedere keer weer in verbazing ontsteekt op 't moment dat er weer zo'n Kathleenvraag komt als. "Kun je van dropjes ook zwaarder worden als je er maar 5 per dag eet?"

Gast, niemand hapt

90% speelt lekker mee

Maar kun je nou aankomen van 5 dropjes per dag als je wel 5 liter water drinkt op een dag? :(

Jij kent duidelijk de "Kathleen achtergrond" niet, ze loopt hier echt over alles te trollen, van anorexia tot kilo's mousaka tot aankomen van water en lucht. Lees het maar eens na. Iedereen hapt, maar er zit een kans in dat ze het gewoon allemaal echt serieus bedoeld, of er zit een 14 jarig jochie zich helemaal kapot te lachen dat iedereen iedere keer weer in verbazing ontsteekt op 't moment dat er weer zo'n Kathleenvraag komt als. "Kun je van dropjes ook zwaarder worden als je er maar 5 per dag eet?"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze heeft nog nooit wat inhoudelijks gepost.. Dus het is idd logisch dat er zo op word gereageerd. :P

zie net dat zij de ts is. Eigenlijk wel echt best dom van mij

ot: ik heb een deja vu bij de tendens die dit topic nu begint aan te nemen.

True, eerst gaat het over hoeveelheid eten, daarna kathleen bashen en over 2 dagen gaat t nergens meer over totdat Eric het topic dicht gooit :roflol:

---------- Post added 16 August 2012 at 12:46 ----------

arnodsi je had haar toch op msn? nooit cam aan gevraagd?

• Topic Starter Topic Starter
True, eerst gaat het over hoeveelheid eten, daarna kathleen bashen en over 2 dagen gaat t nergens meer over totdat Eric het topic dicht gooit :roflol:

Hij heeft mij niet op msn?

:trollface:

Niet alles geloven wat je op het internet leest! ;)

Kathleen, je mag die altijd geven hoor. Dan installeer ik msn wel even

• Topic Starter Topic Starter
Oh zo.

Maar goed, waarom post je je eigen hyves profiel met een ander account? :o

Als jij denkt dat ik zo idioot ben om hier persoonlijke gegevens te gaan neerzetten, moet je dat maar denken ;). Ik heb hier nog nooit iets van mij opgezet?
Anderen begonnen met foto's te zoeken op allemaal profielen van mij, dus waarom zou ik dan mijn hyves geven ????

Als jij denkt dat ik zo idioot ben om hier persoonlijke gegevens te gaan neerzetten, moet je dat maar denken ;). Ik heb hier nog nooit iets van mij opgezet?
Anderen begonnen met foto's te zoeken op allemaal profielen van mij, dus waarom zou ik dan mijn hyves geven ????

Dus je broer maakte een account hier aan om jouw hyves te plaatsen?

Oke, nu heb je dus weer een topic met 13 pagina's nietszeggende shit of je een troll of weet ik wat bent.
Als ik er nou even vanuit ga dat je bent wie je bent, dan moet je dus niet op elke DBB'er met een semi gaan reageren. Als dit een serieus topic is, dan had je beginpost er gewoon zo uit moeten zien: ( Die ik door je edit trouwens niet kan zien)

Hoi,

Ik had een vraagje over moussaka. (blablabla vraag)....Dit is een serieus topic, ik heb geen zin dat er weer 20 paginas komen met of ik echt ben of niet. Ik wil geen aandacht maar serieuse reacties, de rest wordt gereport,

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:09 ----------

Misschien moet je dan maar eens wat mensenkennis op doen want ik heb me meer dan eens afgetrokken op kathleen, verre van zelfs.

Fixed.

Ik wacht op peanuthead die Kathleens foto afdrukt, erop jizzed en dat dan hier in dit topic plaatst.

Kom er maar in Peanut!

Oke, nu heb je dus weer een topic met 13 pagina's nietszeggende shit of je een troll of weet ik wat bent.
Als ik er nou even vanuit ga dat je bent wie je bent, dan moet je dus niet op elke DBB'er met een semi gaan reageren. Als dit een serieus topic is, dan had je beginpost er gewoon zo uit moeten zien: ( Die ik door je edit trouwens niet kan zien)

Hoi,

Ik had een vraagje over moussaka. (blablabla vraag)....Dit is een serieus topic, ik heb geen zin dat er weer 20 paginas komen met of ik echt ben of niet. Ik wil geen aandacht maar serieuse reacties, de rest wordt gereport,

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:09 ----------

Fixed.

Maar wat als ze juist wel aandacht wilt? Wat dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven