Fitness Seller

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel apart dat het steeds topics in de voedingssectie zijn die ineens uitdraaien tot een hele hetze rond kathleen. Zou er een verband zijn of is dit puur toeval?

Nu nog een foto met een volleybal en een vork en dan geloof ik je

• Topic Starter Topic Starter
Wel apart dat het steeds topics in de voedingssectie zijn die ineens uitdraaien tot een hele hetze rond kathleen. Zou er een verband zijn of is dit puur toeval?

Ik kom gewoon niet ergens anders dan in "voeding" ? Aangezien bodybuilding mij weinig interesseert? Doh

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 12:24 ----------

Nu nog een foto met een volleybal en een vork en dan geloof ik je

Fy.

pak dan die globe en je playstation controller vast

---------- Post added 16 August 2012 at 12:25 ----------

of beter zet die globe op je hoofd

Het mooiste is dat ericr het topic openlaat :roflol:

Oke jongens , dit topic ontspoort ik gooi er nu een lock op.
Hou er rekening mee Kathleen met de fotos, maak duidelijke picsofr geen.

Tot de volgende topic.

-Lock

Wat niet rekt scheurt wel..

En wat gescheurd is, kan je altijd nog naaien. :)

Dat je een sterke age to behaviour correlation hebt & jij bent niet de enige, bijna iedereen in deze thread gedraagt zich als een 14 jarige test kanon

Misschien moet je dan maar eens wat mensenkennis op doen want ik voel me niet aangetrokken tot kathleen, verre van zelfs.

Dat je een sterke age to behaviour correlation hebt & jij bent niet de enige, bijna iedereen in deze thread gedraagt zich als een 14 jarige test kanon

Jij kent duidelijk de "Kathleen achtergrond" niet, ze loopt hier echt over alles te trollen, van anorexia tot kilo's mousaka tot aankomen van water en lucht. Lees het maar eens na. Iedereen hapt, maar er zit een kans in dat ze het gewoon allemaal echt serieus bedoeld, of er zit een 14 jarig jochie zich helemaal kapot te lachen dat iedereen iedere keer weer in verbazing ontsteekt op 't moment dat er weer zo'n Kathleenvraag komt als. "Kun je van dropjes ook zwaarder worden als je er maar 5 per dag eet?"

1. het is ze echt
2. het is een epic goed voorbereide troll

Hé vragen ze op BB.com ook niet een spoonpic? :dunno:

Als je nu een pic post met iets anders in je hand geloven we (ik) je 200%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven