XXL Nutrition

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, zit alleen maar op zijn luie kont.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 11:51 ----------

Zitten wel vaak vrienden van Erik op zijn pc, zal eens vragen. ><

Dus iemand maakt een nieuw account aan op DBB om het hyves account van jou te plaatsen dat toevallig ook net aangemaakt is en waarop je geen enkele vrienden hebt? :o

---------- Post added 16 August 2012 at 11:54 ----------

Als je een pic op afstand pakt met een briefje met dbb op en een lepel geloven we je!

In kleermakerszit met een stukje mousaka in je andere hand

• Topic Starter Topic Starter
Dus iemand maakt een nieuw account aan op DBB om het hyves account van jou te plaatsen dat toevallig ook net aangemaakt is en waarop je geen enkele vrienden hebt? :o

Mijn profiel van Hyves is 2 maanden oud ofzo? Mijn ASL profiel al jaren, mijn Netlog profiel al jaren.. Hyves heb ik gewoon pas? Logisch dat ik op hyves geen vrienden heb want het is een Nederlandse site, zitten geen Belgen op dus wie zou ik kennen? Niemand.

Mijn profiel van Hyves is 2 maanden oud ofzo? Mijn ASL profiel al jaren, mijn Netlog profiel al jaren.. Hyves heb ik gewoon pas? Logisch dat ik op hyves geen vrienden heb want het is een Nederlandse site, zitten geen Belgen op dus wie zou ik kennen? Niemand.

Ik heb ook nog een troll hyves account van 2009, maakt het er niet veel echter op.

Kom maar met die foto waar je in kleermakerszit zit met een lepel, briefje dbb en stukje mousaka. Zullen de DBB-ers vast weer over je heen druipen als je toch echt blijkt te zijn.

hyves is zo 2010.

Looool ik ben echt zwaar getrollt! Zat met een twijfel maar ben er met mijn beide voeten ingelopen! Was iig een geloofwaardige troll

..

Bla.jpg

:roflol:

maar voor de zekerheid, ik geloof jou kathje!!

:fa:

gezicht weg in picture, gezicht wel in avatar ... mmm

lol @ spoon pic

Ik zie nergens ''DBB'' zichtbaar inbeeld , en zonder duidelijk beeld van je gezicht kunnen we hier natuurlijk weinig mee.

Ik zie nergens ''DBB'' zichtbaar inbeeld , en zonder duidelijk beeld van je gezicht kunnen we hier natuurlijk weinig mee.

Ipv gewoon naar de achtergronden te kijken -.- Wéér op mijn kamer, wéér met mijn cam, wéér met aap-poster -.-

Zeg kathleen wilde je gewoon aandacht hebben dan dat je een account aanmaakt om je eigen hyves te plaatsen? :fa:

Allemaal zelfde kamer voor zover ik zie -.-

Picture 581.jpg

Picture 638.jpg

en ik zie geen briefje met dbb..

:roflol:

Epic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven