Fitness Seller

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken geen enkele Limburger die zo'n bak niet zou opkrijgen

Als ik een kilo lasagne weg speel, heb ik het wel gehad. Vraag me wel af hoe jij 1.5kg moussaka doet verdwijnen. Last van wormen?

Wat dacht je toen je deze vraag stelde? Ik word fat en obese als ik deze mooie schotel Griekse zooi opeet, of dacht je: laat ik mijn goede vrienden op DutchBodybuilding.com eens even weten dat ik 1,5 moussaka eet, terwijl ik m'n topic ''2kg mousaka'' noem?

Geen bash hoor, don't get me wrong. Ik vraag me gewoon af wat er in dat hoofdje in van je omgaat.

Kathleen van zoveel eten wordt je juist extreem slank

:roflol: Heb paar jaar gevechtsport gedaan, maar volleybal vond ik echt rot :o

(heb 1j in heren 1 gespeeld, toen ik 15j fzo was, met volwassen mannen die het jaar erop allemaal naar heren 1 of 2 gingen. Dus wat deed ik daar? :roflol:)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:42 ----------

Gewenning eh, vorig jaar gestopt voor PL, maar mis de teamsport wel stiekem
Niveau lag te hoog voor mij. Was toen maar 15j de andere al volwassen (of in de 20). Heb het maar 1j gedaan en toen was ik het beu

overigens kom je met die 1.5 kilo moussaka wel aan je kcal per dag denk ik kathleen.. dus opzich ga je wel de goede kant op

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Heb paar jaar gevechtsport gedaan, maar volleybal vond ik echt rot :o

(heb 1j in heren 1 gespeeld, toen ik 15j fzo was, met volwassen mannen die het jaar erop allemaal naar heren 1 of 2 gingen. Dus wat deed ik daar? :roflol:)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:42 ----------

Niveau lag te hoog voor mij. Was toen maar 15j de andere al volwassen (of in de 20). Heb het maar 1j gedaan en toen was ik het beu

Ben nu 15, en zit ook in een ploeg met mensen rond de 25. En ben het nog niet beu =) ;P

kathleen ik wil echt in je achtertuin staan in de nacht en dan om de paar seconden HNNNNNNNNNNNNNNG schreeuwen, als je er eindelijk van wakker wordt heb ik mezelf verstopt en sta ik stiekem zo

29f4kjm.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven