XXL Nutrition

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
overigens kom je met die 1.5 kilo moussaka wel aan je kcal per dag denk ik kathleen.. dus opzich ga je wel de goede kant op

Is de bedoeling... Van de dingen die ik heel graag eet probeer ik nu gewoon mij vol te steken. Dusja, moussaka is zo'n ding.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:44 ----------

kathleen ik wil echt in je achtertuin staan in de nacht en dan om de paar seconden HNNNNNNNNNNNNNNG schreeuwen, als je er eindelijk van wakker wordt heb ik mezelf verstopt en sta ik stiekem zo

29f4kjm.gif

Creepy xD

Is de bedoeling. Van de dingen die ik heel graag eet probeer ik nu gewoon mij vol te steken. Dusja, moussaka is zo'n ding.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:44 ----------

Creepy xD

Nou nu nog kijken wat je rest van de dag moet hebben om je kcal aan te vullen en t gaat de goede kant op.

Geen idee wat er in de mousaka zit maar als je zorgt dat het gezonde spullen zijn kan het geen kwaad.. lekker in 1x opvreten als dat jouw gelukkig maakt, dik wordt je er niet van als je aan het einde van de week maar op je onderhoud zit

kathleen, I would strangle a moose with a 3 foot long piece of dental floss, gut it with my teeth and use the hide as a coat, then climb Mt. Everest barefoot while listening to Justin Bieber and cannibalizing on my climbing partner to survive with 10,000 volt shock-clamps attached to my nipples just to have a 1% chance to be able to eat a crusty piece of dried vaginal secretion from a pair of your 6-year-old panties that had never been washed.

Ben nu 15, en zit ook in een ploeg met mensen rond de 25. En ben het nog niet beu =) ;P
Als je moet beginnen met mensen die eigenlijk in heren 1 en 2 horen en je amper kan volgen is het niet echt plezant

Dan ging ik liever vechten en helemaal kapotgaan tijdens een conditietraining :o

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:47 ----------

Is de bedoeling... Van de dingen die ik heel graag eet probeer ik nu gewoon mij vol te steken. Dusja, moussaka is zo'n ding.

Ja kan imo beter je eten verspreiden over de dag dan in 1x veel te eten

Maak eens een trainingslog, dat word vast een goed topic

In! Wordt weer lachen, ik voel het.

Altijd leuk een vrouwelijk aandachtskind op DBB.

3 matchen? :scratch:

Nou nu nog kijken wat je rest van de dag moet hebben om je kcal aan te vullen en t gaat de goede kant op.

Geen idee wat er in de mousaka zit maar als je zorgt dat het gezonde spullen zijn kan het geen kwaad.. lekker in 1x opvreten als dat jouw gelukkig maakt, dik wordt je er niet van als je aan het einde van de week maar op je onderhoud zit

2 perzikken zal niet genoeg zijn denk ik dan xD

Valt niet veel over te zeggen ><.

Sport 6 dagen per week..

Maandag; training
Dinsdag; Lopen
Woensdag; Training
Donderdag; Lopen
Vrijdag; Training
Zaterdag; 2-3 matchen
Zondag; Niiiks

Waaaauw..

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:52 ----------

Weet zo goed als iedereen al.
Wat doe je op een bodybuilding forum dan?

:fuu: heb door dit topic ongelofelijk veel zin gekregen in lasagne!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven