Nee. ga eten lamzwans
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou denken dat je wel iets over voeding op had gestoken na al die posts over je voeding in die spamtopics...
Denk ten eerste dat je het heel snel zat word en ten tweede denk ik dat jij het niet voor elkaar krijgt om meer dan een kg voedsel op te eten in 1x.
ps: kcal in, kcal out.
anderhalve kilo moussaka is ongeveer 2100 kcal, als je dit naast je normale voeding zou eten dan zou je zeer zeker aan moeten komen (maar je vp zal wel behoorlijk stijgen).

Cutten is a b*ch brah

Kom maar brengen!!! 5min in de micro en steek het zo binnen!Match met mijn ploeg, match met 4e provenciale en match bij de scholieren..
---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:55 ----------
Heb nog lasagne in de frigo staan ;P
Kom maar brengen!!! 5min in de micro en steek het zo binnen!
Cutten is a b*ch brah
OT:
dus kathleen heeft pics gepost met haar cam![]()
![]()

Ja man
en gaat echt geen meter vooruit!! 

Zie het al helemaal zitten 
Staat in de voedingssectieZullen we een poule starten op hoeveel pagina's dit topic gesloten gaat worden?
Ik zeg 16
had mijn eerste cut ook gedaan wat een klote zooi ... xdJa manen gaat echt geen meter vooruit!!
Vandaag familiefeest gehad. Heb me nog redelijk kunnen beheersen
Voor ik vertrok whey met 3 eitjes
Op het feest zelf:
Paar aperitief hapjes
stuk of 10 gamba's
2 bbq worsten
2 hamburgers
3 kippebillen (zonder vel)
klein beetje pasta
2 glazen rose en voor de rest cola light
Toen ik thuis kwam 2 boterhammen met kaas (alles was op en stierf van de honger)
En nu een bakje kwark met noten
FML!![]()
Zie het al helemaal zitten
Als je nu vertrekt ben ik nog wakker tegen dat je er bent!
Zullen we een poule starten op hoeveel pagina's dit topic gesloten gaat worden?
Ik zeg 16
had mijn eerste cut ook gedaan wat een klote zooi ... xd
ik zit nu ongeveer 13% ga weer mooi bulken naar de 95 kilo dan ga ik weer cutten denk ik...