XXL Nutrition

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

hahaha ja die foto op FB :p hahaha!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Hehe quarterpound is een kwart van een pond dus al 250 gr. Dat gezeur daarover is ook al in m'n log geweest.. :rolleyes:

Weet je wat jij moet doen! Naar de kamer van koophandel :p

k*t ik heb het verkeerd uitgelegd.. :mad::mad::mad::mad::mad: moest 125 gr wezen.

who gives a **** :P

:P ik sta je hierin bij hoor Sanne, quarterpounder is gewoon een merknaam dus je kan best 250gr quarterpounder eten. je kan ook 100 euro dubbeltjes hebben.

Wij :D hahahaha! Probeer je dr maar uit te lullen :p

:P ik sta je hierin bij hoor Sanne, quarterpounder is gewoon een merknaam dus je kan best 250gr quarterpounder eten. je kan ook 100 euro dubbeltjes hebben.

Ja dat vond ik dus ook al maar er zitten wat betweters op het forum die het altijd beter weten he :D

maar in het echt zijn we niet zo slecht!

doe maar stoer achter je schermpie he :D wacht maar tot je me ziet :p hahahaha! ( jij niet cor jij bent te zwaar :p ) hahahaha

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

in t echt zijn we p*ssy's wij zijn de internet Gangsters ouwe :D

Ik zit voor mn schermpie hoor :p Maar ik weet nu hoe je er uit ziet dus zal ik in het echt ook stoer doen lol :cool:

en bedankt :D haha! ga nou maar weer erachter zitten :p

Haha ik kan er niets aan doen dat dat jou fantasie is.

Ik zie het alweer, het was liefde op het eerste gezicht :)

Je was er niet eens bij, dus niet zo bijdehand doen.. dat doe ik wel. :D

Terug
Naar boven