MuscleMeat

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

Ik ga geen avondeten meer doen, **** dat dit was al een dik vreet pr. Ongelofelijk wat een hoop hebben we weggewerkt.

was lekker jah, alleen was het niet genoeg:P Der waren bepaalde mensen aan de andere kant van de tafel die al het goede vlees opaten en ons met 3 dienbladen vieze sushi lieten zitten:mad::p

mijn foto's:
Foto005-1.jpg

Foto006-2.jpg

Ik ga geen avondeten meer doen, **** dat dit was al een dik vreet pr. Ongelofelijk wat een hoop hebben we weggewerkt.

Je was er na afloop ook helemaal stil van he :p en je keek niet echt happy toen je je auto instapte hahaha! Ik heb ook wel genoeg gehad vandaag :) straks miss nog ff een chocolademouse ertegenaan en dan is het klaar :D

hahaha jah maar moet ik even jou inlog gegevens hebben
hansje
geef ze dan even prive dan zet ik ze op form

Ik heb ze tijdje terug al gesmst naar je tog! Moet ik ze nog PM'e??

ik ben nog vollllllllllll oeffff TKO

Ik ben net ook nog langs de MAC geweest.

Haha ik zit nu bij me opa op het feest ook lekker aan de gevulde eieren en stokbroodjes met roomkaas en gerookte zalm

t*ring jullie zijn gek hahha! Als ik alleen al een ei ruik ga ik al over mn nek denk ik :p

Valt toch wel mee :D Ik heb net lekker 3 gekookte eitjes op en straks nog 250 gr kwark. :lick:

Knal je ook nog ff die 102,5 strict axle erop van mij Jaimy!!!!

Ik eet nu boboti, smaakt prima!

• Topic Starter Topic Starter
Groepsfoto!!

Morgen komen alle vids op en pics en een verslag!:)

100_3210.jpg

Heb net gewoon vloeibaar nog een pakje Soya aardbei weggedronken van 650kcals dat kon dan mooi tussen de sushi nog net de ruimte opvullen.

zo net nog ff een pizzaatje besteld :D

Leuke foto heren en dame! :)

ik zou een blokje om lopen, zo veel zwaargewichten op een paar vierkante meter, kans dat je opeens met ze allen naar the centre of the earth zakt :D

Laatst bewerkt:
Heb net gewoon vloeibaar nog een pakje Soya aardbei weggedronken van 650kcals dat kon dan mooi tussen de sushi nog net de ruimte opvullen.

is goeie shit he die soja met smaak :D
ik ben ook een pak bosvruchten aan het wegtanken

(kan nog mooi de ruimte van m'n pasta, broccoli en 250gr quarterpounder opvullen :o)

Terug
Naar boven