XXL Nutrition

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

Haha mij wil je niet op een tafel hebben. :D

ewa rustig met die aminozuren

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, nu maar 2 weken voor de most epic meet in de strongman scene in NL

Uur is veranderd, van 1 uur naar 2 uur! net als vorig keer!

Nog iemand die kan/wil meedoen?

Het begint al aantrekkelijker te worden :p

ik meld me denk ik 2 keer aan, dan kan ik dubbel zoveel eten:D:D:D

wel voor de prijs van 1 natuurlijk:rolleyes::cool:

jullie mogen mijn portie wel hoor, ik eet toch niet zo veel

Hebben er nog mensen zin om voor het eten te trainen?

Zo ja, dan kan ik vast wel iets regelen met de eigenaar van body-improvement, zodat we met een grotere groep gratis kunnen trainen.

Ja hoor, leuk idee. :D

ik ben weak ass p*ssy en ga alleen sushi eten :D (aangezien de avond ervoor wel laat zal worden :roflol:)

Ok, gaan we regelen. :thumbs: Als jij komt, dan zullen die testo-boys vast ook mee willen doen :D

ik ben weak ass p*ssy en ga alleen sushi eten :D (aangezien de avond ervoor wel laat zal worden :roflol:)

Zorg jij er maar voor dat je minder misselijk bent als vorige keer :p Gewoon niet te veel zuipen. Uiteraard is een cardio-sessie van 2 uur de avond ervoor wel een goede reden om die zondag niet mee te kunnen trainen :D

Denk niet dat ik Sanne mag spotten bij squats ofzo ....

mbt training vooraf dunno yet...ik kijk het nog ff aan...

Zorg jij er maar voor dat je minder misselijk bent als vorige keer :p Gewoon niet te veel zuipen. Uiteraard is een cardio-sessie van 2 uur de avond ervoor wel een goede reden om die zondag niet mee te kunnen trainen :D

ik doe m'n best maar kan niets beloven (wat betreft dat misselijk zijn :P)

misselijk CP= less fun CP, CP that did cardio the night before= Mega happy CP :D

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Trouwens, denk niet dat ik voor sushi ga trainen, ben nooit eerder wakker dan 11 uur op een zondag :D

Trouwens, denk niet dat ik voor sushi ga trainen, ben nooit eerder wakker dan 11 uur op een zondag :D
dat was dus ook mijn bezwaar :p alleen ik ben afhankelijk van frank en z'n waggie...en frank wil nog wel eens vroeg opstaan en zin hebben om te trainen, of niet frank?! ;)

zul je straks zien dat alle rotterdammers alsnog veel te laat zijn omdat ze zo nodig eerst moeten trainen... :D

hehehe, true. Maar dit keer niet hoor.. ik ga waarschijnlijk die zaterdag ervoor ook op stap.. dus dat wordt ook niets voor mij om te trainen ;)

dat was dus ook mijn bezwaar :p alleen ik ben afhankelijk van frank en z'n waggie...en frank wil nog wel eens vroeg opstaan en zin hebben om te trainen, of niet frank?! ;)

Sunday is meant for rest..and getting swole of sushi! ;)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

zul je straks zien dat alle rotterdammers alsnog veel te laat zijn omdat ze zo nodig eerst moeten trainen... :D

True that Corpeezie

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

hehehe, true. Maar dit keer niet hoor.. ik ga waarschijnlijk die zaterdag ervoor ook op stap.. dus dat wordt ook niets voor mij om te trainen ;)

Thats the spirit! lekker stappen en dan recoveren met SUSHI!:D

Terug
Naar boven