Fitness Seller

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

Maar het word wel nog gewoon sushi of niet :p

Ik ga trouwens ook niet 's ochtends trainen, wordt te vroeg.
Ga waarschijnlijk wel 's middags deadliften bij mij thuis, als iemand ook wilt deadliften kan die komen :P

mij maakt t niet uit, kwil best van tevoren ff knallen, maar ik verwacht ook dat ik aardig lam ben van de zaterdag.:p

Ik ga trouwens ook niet 's ochtends trainen, wordt te vroeg.
Ga waarschijnlijk wel 's middags deadliften bij mij thuis, als iemand ook wilt deadliften kan die komen :P

Dat is ook een oplossing. Body-improvement is tot 17:00 open, dus we kunnen ook na de sushi trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
Na sushi trainen? Ik ben blij als ik na sushi kan lopen!

Sushi begint om 14:00? Ik weet niet hoelang dit duurt maar moeten we dan niet onwijs haasten? :rolleyes:

No offense maar trainen vlak na de sushi meet lijkt me een bijzonder slecht plan:p.

behalve een repout DL dan

begint om 2 uur, wrs tot 4 uur, dus na sushi trainen lijkt me moelijk, der voor kan wel, voor de dappere!

Ik ben niet dapper!

sushi en training moet gewoon gescheiden blijven - is geen goede combi :p

OH! beef tussen Android en TMOS! Dat betekent wasabi eating contest with the winner putting a chopstick in the loser's eye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roflol:

Chris word 1e, overduidelijk 2e Hans...

(pfff... slecht slecht slecht weer..)

sushi en training moet gewoon gescheiden blijven - is geen goede combi :p

+1, sushi zorgt voor een swole die te massief is om te kunnen trainen, dus gwn dervan genieten en massive pr's neerzetten de weer derna!

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Chris word 1e, overduidelijk 2e Hans...

(pfff... slecht slecht slecht weer..)

Wanna wager boy?!:D

ik zet in op de n*ger!

Terug
Naar boven