MuscleMeat

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

Zware katerkoppen dus die meet ....nice :D

is het trouwens die sushi toko bij de bijenkorf?

is het trouwens die sushi toko bij de bijenkorf?

Nee, bij de Bijenkorf heb je Moshi Moshi (boven wokrestaurant) en Sakura (onder hotel).

Je hebt 3 Sumo's in Rotterdam. Een op de Westersingel, een op de Mauritsweg en een op de Binnenrotte. Waar PV heeft gereserveerd is mij niet bekend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog geen reservering gemaakt, dat doe ik 3 dagen voor de meet, dan weet ik zeker hoeveel mensen komen! Maar iig wordt het de sumo @ westersingel wrs

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Trouwens, volgens mij zijn der maar 2 sumos in rotto, de sushi restaurant in de binnenstad is shabu shabu

Ben benieuwd! Training zit er niet in want zondag is mijn recovery day van het zuipen. Er gaat niks boven recoveren door middel van een DBB Sushi Meet!

Ik heb nog geen reservering gemaakt, dat doe ik 3 dagen voor de meet, dan weet ik zeker hoeveel mensen komen! Maar iig wordt het de sumo @ westersingel wrs

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Trouwens, volgens mij zijn der maar 2 sumos in rotto, de sushi restaurant in de binnenstad is shabu shabu

Er zijn in de binnenstad van Rotterdam een aantal sushi-restaurants, waarvan Shabu Shabu er maar 1 is.

dat was dus ook mijn bezwaar :p alleen ik ben afhankelijk van frank en z'n waggie...en frank wil nog wel eens vroeg opstaan en zin hebben om te trainen, of niet frank?! ;)

ow btw. dit keer zou ik t wel chill vinden als ik met iemand mee kan rijden. M'n cortisol is nog steeds niet gedaald van de frusterende rit naar @#*)&#@$ Den Haag

den haag SUCKS!!!

ja hoi, dan moet ik helemaal naar de vaillaintlaan toe :roflol:

Den Haag > Wherever you live son! :roflol:

ik represent Hendrik-Ido-Ooostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-klein-Sandelingen-Ambacht. de langste dorpnaam van Europa. in yo face ouweeee

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik-Ido-Ambacht

met een derde "O"... van "OOOOO wat een lastige gozer, je ziet men foto in de krant met een balk over men ogen."

Laatst bewerkt:
idd stelletje jankeballen!

K*t den haag :P

[Link niet meer beschikbaar]

rROTTERDAM, HOO-LI-GANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven