- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog geen reservering gemaakt, dat doe ik 3 dagen voor de meet, dan weet ik zeker hoeveel mensen komen! Maar iig wordt het de sumo @ westersingel wrs
---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
Trouwens, volgens mij zijn der maar 2 sumos in rotto, de sushi restaurant in de binnenstad is shabu shabu
dat was dus ook mijn bezwaaralleen ik ben afhankelijk van frank en z'n waggie...en frank wil nog wel eens vroeg opstaan en zin hebben om te trainen, of niet frank?!
![]()
ow btw. dit keer zou ik t wel chill vinden als ik met iemand mee kan rijden. M'n cortisol is nog steeds niet gedaald van de frusterende rit naar @#*)&#@$ Den Haag

net als de vorige keer hahaThats the spirit! lekker stappen en dan recoveren met SUSHI!![]()
Ok, gaan we regelen.Als jij komt, dan zullen die testo-boys vast ook mee willen doen
![]()

ik represent Hendrik-Ido-Ooostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-klein-Sandelingen-Ambacht. de langste dorpnaam van Europa. in yo face ouweeee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik-Ido-Ambacht
met een derde "O"... van "OOOOO wat een lastige gozer, je ziet men foto in de krant met een balk over men ogen."