Fitness Seller

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ImmaHustler

Cool Novice
Waardering
0
hallo mensen nou ik ben 3 maandjes bezig , maar ik wil massa aankomen en gespierd zijn dus zou iemand mij kunne helpe met een goed voedingsschema? zou echt geweldig zijn :D.. uhm hier een foto van een week terug .. hijs onduidelijk maarja ik heb geen betere!! en let niet erop ik wil gewoon advies van de bodybuilders hebbe want die ambitie heb ik ook!!

Als iemand nog vragen heeft verder hoor ik et wel :)

verder zou et mooi zijn tips te ontvange :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
verder is me leeftijd verkeerd.. maja scheit .. en wat heb ikaan zon reactie gozer .. ik heb geen adnere fotos ik wil gewoon tips wat moet ik met superdude :O

:roflol:

Dit wordt een rel...

Haha nee je fysiek is wel netjes voor 3 maanden trainen 'Hustler', maar foto's waar gasten met 'blue steel' op staan, daar zit hier niemand op te wachten.

hej !!ja zeker hoe weet jij dat? :D.. trouwens wel gay foto ik edit em wel ff maa wat is bluesteel?

Dít is blue steel:

Zie je de overeenkomsten?

ahha omg .. haal weg :D HAHA nee man ik zie geen overeenkomsten ik heb me haar niet gedaan en hij wel:P maar dit topic gaat niet over uiterlijk kan niet via imageshack hosten dus kan niet verandere dusja .. maar gaat tog mij om beetje te oordelen wat et beste is om te trainen enzo!! daarom vraag jullie pros om advies voor snelle spiermassa te ontwikkele

Laatst bewerkt:
lol alleen die naam al:)

Dergelijke foto's en gedrag worden niet getolereerd op DBB, dus...

Raus !!!!!!!!!​

OMFG t is hier geen superdudes :roflol:

lekker door fitnissen knul, jij komt der wel!

De zoektocht is ten einde, er kan een slotje op dat drukbezochte DBB-topic, we have found him: de ROFSTE superdude ooit!!

De zoektocht is ten einde, er kan een slotje op dat drukbezochte DBB-topic, we have found him: de ROFSTE superdude ooit!!

will je neg karma?! dat topic gaat nooit dicht! :D veel te amusant

btw, deze foto is daar ook al een keer langsgekomen, ik gok op een faker, of toeval. Plaatsvervangende schaamte van mij als je et echt bent ;)

Inderdaad lekker fitnissen en niet te veel eten, je wilt natuurlijk niet aankomen he! Ook niet benen trainen, je hebt toch een broek aan. :sd:

hahaha dit MOET een grap zijn

hij verdient meer dan de titel superdude

het is een UBERDUDE yeah tuit die lekkere lipjes van je.
en die oorbel daar hustle je vast wel chickies mee aaiiight.

ontopic:
Je wilt advies van de bodybuilders hebben haha...
Omdat je "ambities" hebt ga ik mijn tijd verdoen aan jou..

1. Ga eens normaal op de foto
2. Verander je uiterlijk/looks
3. Ga trainen (bijv. 3 x per week fullbody eerst)
4. Veel compound oefeningen (BP DL SQ)
5. Ga veel & gezond eten
6. Eet om de 2/3 uur (bijv. 6 x per dag)
8. Gebruik zware gewichten
9. Tot ong. 8 reps ofzo.
10. Maak je niet druk om je 6pack
11. Doe je dat wel begin dan niet met trainen maar ga terug naar je andere hustlers en pimps en hustle die chille chickies.
12. West Side Mother****er Aiiggght

idd obeb, Goede en snelle info.

En voor de rest van het DBB forum.. komop zeg om wat zijn we allemaal hier om een keer te dollen is niet erg. Maar om nou een hele maand te besteden aan de SD hype vind ik overdreven.. Ga anders lekker springen met die jumpers :P. Hij vraagt info. Geen commetaar.

jongens waarom kan nou niemand normaal antwoorden als deze jongen deze foto leuk vind vind hij dat.

als hij ze hoofd had weg geplakt was er niks aan de hand gweest dan kijken jullie er wel door heen.
beoordeel die jongen op ze fysiek en niet op ze foto kunsten

Ik vind het een beetje triest net of dat jullie allemaal zo goed in 1 keer zijn begonnen.
okee ik geef toe de foto is wel raar , zo WAT heb je niks anders om je druk over te maken.

geef die jongen gewoon ff wat advies

immahustler
post anders ff wat eet en hoe je traint dan kunnen ze daar op kijken wat je fout doet of beter zou kunnen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven