mulholland
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga gewoon 4 keer per week met niet altijd een strict schema .. soms als geen zin in rug heb ga ik wel borst triceps doen ofzo , want rug traine is zo saai
trouwens weet iemand .. of het veilig is van die pillen van 150 euro te gaan slikken? ik zit er wel over na te denken.. heeft iemand hier goede ervaringen mee? heb gehoord dat ze net pas nieuw op de markt zijn en een anabolisch effect hebbe? verder wil ik wete of er nog nadelische gevolgen aan zitte
ik heb et gewoon niet met spuiten .. dus ik wil meer over die pillen weten .. EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE daar kan je me geen ongelijk in geve
hallo mensen nou ik ben 3 maandjes bezig , maar ik wil massa aankomen en gespierd zijn dus zou iemand mij kunne helpe met een goed voedingsschema? zou echt geweldig zijn.. uhm hier een foto van een week terug .. hijs onduidelijk maarja ik heb geen betere!! en let niet erop ik wil gewoon advies van de bodybuilders hebbe want die ambitie heb ik ook!!

Wat een k*t niveau op dit forum de laatste tijd. Super dudes invasie?