AndroidHealthClinic

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga gewoon 4 keer per week met niet altijd een strict schema .. soms als geen zin in rug heb ga ik wel borst triceps doen ofzo , want rug traine is zo saai :)

trouwens weet iemand .. of het veilig is van die pillen van 150 euro te gaan slikken? ik zit er wel over na te denken.. heeft iemand hier goede ervaringen mee? heb gehoord dat ze net pas nieuw op de markt zijn en een anabolisch effect hebbe? verder wil ik wete of er nog nadelische gevolgen aan zitte

Ik ga gewoon 4 keer per week met niet altijd een strict schema .. soms als geen zin in rug heb ga ik wel borst triceps doen ofzo , want rug traine is zo saai :)

trouwens weet iemand .. of het veilig is van die pillen van 150 euro te gaan slikken? ik zit er wel over na te denken.. heeft iemand hier goede ervaringen mee? heb gehoord dat ze net pas nieuw op de markt zijn en een anabolisch effect hebbe? verder wil ik wete of er nog nadelische gevolgen aan zitte

jep nu weten we het zeker, een faker.

haha oo my god jullie zijn wel erg he.. wat is jou probleem marijn? als ik zo faker ben geef ik me site wel en cam ik wel als je vriendin zzich aanbied =) sjongejonge

ik heb et gewoon niet met spuiten .. dus ik wil meer over die pillen weten .. EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE daar kan je me geen ongelijk in geve

verder heb ik hier gelezen of 5x5 goed te doen is? is dat me aan te bevelen ofniet?

ik heb et gewoon niet met spuiten .. dus ik wil meer over die pillen weten .. EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE daar kan je me geen ongelijk in geve

Rug vind ik het leukste om te trainen... dus ik geef je wel ongelijk. Benen vind ik het saaiste maar moet toch gebeuren.
Als je de ambitie hebt om bodybuilder te worden zou je dat ook eens moeten doen. Het houdt meer in dan een paar keer naar de gym gaan en trainen waar je zin in hebt.

tja bene hoef ik niet te traine.. dusja dan is het bij mij rug.. en nee wil niet bodybuilder worden.. gewoon bruut gespierd

hallo mensen nou ik ben 3 maandjes bezig , maar ik wil massa aankomen en gespierd zijn dus zou iemand mij kunne helpe met een goed voedingsschema? zou echt geweldig zijn :D.. uhm hier een foto van een week terug .. hijs onduidelijk maarja ik heb geen betere!! en let niet erop ik wil gewoon advies van de bodybuilders hebbe want die ambitie heb ik ook!!

wat bedoel je daar dan mee?

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja lijtk me duidelijk tog? omdat ik denk dat hier niet egt veel bodybuilders zitten.. maar wel veel mensen met verstand erover .. en als ik aan bodybuilding denk dan bedoel ik die niet cardio doen enzo alleen maar gewichte , maar ik ga ervandoor lekker knallle in de gym =)

knallen in de gym! haha

EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE

tja bene hoef ik niet te traine

Wat een bullshit, een perfect voorbeeld van een ontwetend iemand die niet weet waar hij aan begint. Maar verwacht met wonderpillen van 150 euro (want duurder is natuurlijk... sneller resultaat) binnen een paar maanden een perfect lichaam te hebben en dat alle meisjes op hem gaan geilen.

Wrong :)

haha, een ambitie van een echte bodybuilder... Jij hebt nog geen eens de ambitie van een beachboy. Als je het nu nog niet snapt, dan kun je beter je account laten deleten want je hebt hier weinig tot niets te zoeken.

Ik zal dan eventjes een serieuse reactie geven, want de rest doet het toch niet

Ga squaten of blijf een watje

Dumbbells vangen met je tanden, daar wordt je breed van :thumb: gewoon zwaar beginnen :)

oh, en als je geen faker bent.... sorry, en je ontvangt mijn plaatsvervangende schaamte ;)

train je benen gewoon [jumpen=geen benen trainen en voetbal ook niet], ga rug lekker trainen, ga deadliften, squaten, en kappen met die quartercurls en BP :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een k*t niveau op dit forum de laatste tijd. Super dudes invasie?

Je bent 3 maandjes aan het trainen....
Onderrug en benen doe je niet, want dat is saai.
Een vast schema heb je niet, je doet waar je zin in hebt op dat moment.
Je wil "pilletjes" kopen omdat je denkt dat die je helpen om groot en sterk te worden...
.....

Lees al hetgeen je hier gepost hebt even opnieuw en hopelijk kom je tot de conclusie dat het op niets trekt. Ga gewoon hard trainen, let op je eten,...en laat die gedachte uit je hoofd om "pilletjes met anabolisch effect" te nemen..je traint verdomme nog maar 3 maand.

damn wat een haters hiero.. haha denk je dat mij die negatieve zooi wat doet NOU NEE!!! enne jonko **** JUMP wat heb je voor vooroordele over mij damn..

en hoezo word er hiero zo over superdudes gepraat? hebbe jullie daar een account ofzo

hmm dat kan wel zijn volcom maar ben er wel benieuwd naar die anabolen pillen dus zitte er nadele aan?

maar tis goed.. over jaar doe ik wel weer foto hiero zette
ik ben die plaatje al <--- kan je nagaan over een jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven