- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je daar last van dan? Ik zie toch ook nog zware squats staan hier....Zien of de patellapezen zich goed zullen houden nu met een heel rustige opbouw. Anders stoppen we er gewoon mee.
Ja ooit last van gehad. Tot het irritante toe dat ik niet kon blijven stilstaan. Toen ook lang gewacht en de kine vertelde me best nooit meer zwaarder dan 50kg te gaan squatten. Dan met legpress weer begonnen en zo toch alles spieren verstevigd gekregen en geen last of weinig gehad. Wel is een keer, maar kan ik op 1 hand tellen.Had je daar last van dan? Ik zie toch ook nog zware squats staan hier....
Haha. Ja ik doe dit vaak als de lift in beweging is. Die akward situaties hoeven niet haha. Verder moet ik het hier dan maar showen.Wahah... stel iemand doet de liftdeur open en ziet dit
Nette quads hoor!
Supernatural light in die lift?Haha. Ja ik doe dit vaak als de lift in beweging is. Die akward situaties hoeven niet haha. Verder moet ik het hier dan maar showen.

Ja met die lichtinval kan ik me 2x zo breed doen lijken. Echt gek