RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Zelfde foto hier als profielfoto. Zelfs op de armen valt het me nu op de droogte.
![]()
![]()
Hoe ziet je abbroutine er uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde foto hier als profielfoto. Zelfs op de armen valt het me nu op de droogte.
![]()
![]()
Haha oei. Ik doe dat nog maar 3 maanden max geloof ik. Ze een beetje zien door een laag vp geeft ook motivatie. Ooit nog wel eens pogingen gedaan, maar nooit met succes.
Ja was ook wat mentaal, alhoewel ik me vaak sterk inschat. Had dit toch nog wat weerslag lijkt me. Wel al een goede week achter de rug! Vooral lopen gaat beter en beter.Je raakte wat uitgeput een week terug he? Nu weer wat aangesterkt?
Ja man als ze een zwangerschap in jouw schoenen willen schuiven en dan doen alsof hun neus bloedt. Want genoeg info om te weten dat het niet klopte... 😁
Heb je zo met die squat sessie nog wat reps in de tank? Of is dat gewoon maximaaal9 februari 2024
Bw 73.6kg
Squats
Werksets
122.5kg x 8
122.5kg x 5
122.5kg x 5
Laatste rep misgroove, snelheid lag wat hoog.
Bulgarian split squats
20kg x 8 x 3 sets
Leg curl
45kg x 12
45kg x 12
52kg x 12
Leg extension bezet..
Ja heb nog reps in de tank hoor. Doe nu 555, 855,885,888. Zullen zien waar het schip strand. 130kg zie ik me wel helemaal niet halen haha.Heb je zo met die squat sessie nog wat reps in de tank? Of is dat gewoon maximaaal