rbn87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.665
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Lekker, geniet ervan de rest van de week! 💪🏼
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker, geniet ervan de rest van de week! 💪🏼
Yes! Thx man.
Dus lichtjes doortrainen ermee?Korte update
Net van bij de huisdokter en gewoon om mijn blessure te bevestigen eigenlijk. Idd een scheurtje, maar alles zat goed. Zag ook geen nut in de kine, omdat ik toch licht bezig gebleven ben. Heeft mijn arm onder verschillende hoeken gezet, waarbij ik druk moest zetten en 1 houding zorgde voor irritatie. Dus alles goed en zelf nog meer gerust.
Ja, maar even op mijn honger blijven. Laatste bench sessie was zelfs mss te zwaar, omdat de 2 dagen erna het heel stijf aanvoelde en ik ook een 100kg banded bench heb gedaan. Was wat stom van me. Dus ohp en bench niet te zwaar. Ohp 30kg en bench 40kg en met bands dat ik nog een beetje load heb ofzo.
. Zit en blijf een beetje op mijn honger nu nog met die OHP. Had weer halfweg gezeten voor een nieuwe PR te zetten normaal
.
Top weer!
Thanks, ja ging echt goed zelfs met deze warmte. Theoretische 1rm voor wat het waard is weer kunnen verhogen.
Thanks gasten! Trg in de gym deed me wel iets haha. Enorm goeie vibe
Ja toch wel. Ik ga meestal in de basic fit, maar deze gym is waar ik eerst ging en heeft net dat meer. De mensen, de equipment en gewoon ja het is eerder oldskool. Ik heb ook bewust oude panatta schijven voor mezelf gekocht gehad een tijdje terug. Hou van dingen die leven of iets te vertellen hebben.
Ja wat mensen rond je werkt soms net iets beter.wat een lekkere training hoor! en super PR! Echt nice om weer naar de gym te gaan, goed voor de vibe!!![]()
Ik heb ook eens een filmpje gezien van een 2e kussen wat je een beetje op borst-oksel hoogte legt zodat je schouder als het ware in een holte tussen 2 kussens valt. Dat werkt wel goed.Update
Herstel van het scheurtje in de bovenarm lijkt de laatste 2 dagen sprongen te maken. Enige verschil is dat ik bij het slapen ga liggen op mijn rug of linkse zij zodanig ik niet meer op de rechtse arm lig. Lijkt goed te werken.
Ja het is onder de schouder dat het zit. Schouder heb ik vanboven wel eens last als ik een tijd heel zwaar ga met Bench. Sinds ik sterkere schouders heb is het wel gebeterdIk heb ook eens een filmpje gezien van een 2e kussen wat je een beetje op borst-oksel hoogte legt zodat je schouder als het ware in een holte tussen 2 kussens valt. Dat werkt wel goed.