XXL Nutrition

33 LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Korte update

Net van bij de huisdokter en gewoon om mijn blessure te bevestigen eigenlijk. Idd een scheurtje, maar alles zat goed. Zag ook geen nut in de kine, omdat ik toch licht bezig gebleven ben. Heeft mijn arm onder verschillende hoeken gezet, waarbij ik druk moest zetten en 1 houding zorgde voor irritatie. Dus alles goed en zelf nog meer gerust.

Korte update

Net van bij de huisdokter en gewoon om mijn blessure te bevestigen eigenlijk. Idd een scheurtje, maar alles zat goed. Zag ook geen nut in de kine, omdat ik toch licht bezig gebleven ben. Heeft mijn arm onder verschillende hoeken gezet, waarbij ik druk moest zetten en 1 houding zorgde voor irritatie. Dus alles goed en zelf nog meer gerust.
Dus lichtjes doortrainen ermee?

• #1.125
Dus lichtjes doortrainen ermee?
Ja, maar even op mijn honger blijven. Laatste bench sessie was zelfs mss te zwaar, omdat de 2 dagen erna het heel stijf aanvoelde en ik ook een 100kg banded bench heb gedaan. Was wat stom van me. Dus ohp en bench niet te zwaar. Ohp 30kg en bench 40kg en met bands dat ik nog een beetje load heb ofzo.

• #1.126
05/06/2021

Deloadtraining Squats en schouders, maar op 1 dag. Gisteren gaan Kajakken en het zekere voor het zekere genomen om dan ook niet schouders te trainen.

Squats:
20kg x 5
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
60kg x 5

Alles maar paused gedaan en beltless.

Overheadpress paused:
20kg x 12
30kg x 12
40kg x 12

EZPZ

Green band front raises:
3 sets 15 reps

Green band side raises:
3 sets 15-8-8 reps rust beperkt

Rear delt raises:
2,5kg x 15 + 5kg x 12 traag

Al bij al een mooie training. Schouders voelde groot aan door een beetje die pomp met de bands. Had er wel wat nood aan, dat gevoel toch iets verzet te hebben :p. Zit en blijf een beetje op mijn honger nu nog met die OHP. Had weer halfweg gezeten voor een nieuwe PR te zetten normaal :p.

• #1.127
Deze woensdag naar mijn oude gym om te deadliften. Heb de sfeer enorm gemist. Lekker oude gym met oud materiaal. Dus ga daar even mijn deads doen.

157.5kg als topset en proberen zeker 10 à 11 reps te hitten
Squats deze week 135kg en hier proberen een 12 tal reps te hitten

De rest puur rekening houdend met mijn herstel van mijn scheur in d ebovenarm

• #1.128
09/06/2021

Vandaag naar mijn oude gym gegaan, omdat ik niet meer bij de basic fit kon reserveren. Wel blij dat ik met de steel plates kon deadliften.
Deze gym bevind zich in de kelder en die vochtigheidsgraad ligt altijd retehoog met deze temperaturen haha. Verder enorm in mijn nopjes met het openen van de gyms.

Deadlift:
20kg x ? x 1
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

Werksets:
120kg x 5 strapless
137.5kg x 5 strapless
157.5kg x 10 PR!!!

Damm enorm blij met het gevoel in de benen. Stance zat enorm lekker, maar door die hitte was ik wel traag damm, maar de mooie kanttekening waren mooie deadstops. Dus enorm blij mee!

Pendlay rows:

60kg x 8
80kg x 5

Bij die pendlays merkte ik wel dat de energie er snel doorging na die topset op deads.

Pull ups:
BW x 8
BW x 7
zuchten tot en met hier al haha :p

Wat hammer curls gedaan, triceps rope pushdowns en rear delts met de rope en geëindigd met wat dumbell en plate shrugs.

Goeiz train man!

Klasse kerel :D

Lekker man. Nieuwe motivatie in de ouwe gym :thumb:

• #1.135
Lekker man. Nieuwe motivatie in de ouwe gym :thumb:
Ja toch wel. Ik ga meestal in de basic fit, maar deze gym is waar ik eerst ging en heeft net dat meer. De mensen, de equipment en gewoon ja het is eerder oldskool. Ik heb ook bewust oude panatta schijven voor mezelf gekocht gehad een tijdje terug. Hou van dingen die leven of iets te vertellen hebben.

• #1.136
Update

Herstel van het scheurtje in de bovenarm lijkt de laatste 2 dagen sprongen te maken. Enige verschil is dat ik bij het slapen ga liggen op mijn rug of linkse zij zodanig ik niet meer op de rechtse arm lig. Lijkt goed te werken.

wat een lekkere training hoor! en super PR! Echt nice om weer naar de gym te gaan, goed voor de vibe!! :flexbiceps:

Update

Herstel van het scheurtje in de bovenarm lijkt de laatste 2 dagen sprongen te maken. Enige verschil is dat ik bij het slapen ga liggen op mijn rug of linkse zij zodanig ik niet meer op de rechtse arm lig. Lijkt goed te werken.
Ik heb ook eens een filmpje gezien van een 2e kussen wat je een beetje op borst-oksel hoogte legt zodat je schouder als het ware in een holte tussen 2 kussens valt. Dat werkt wel goed.

• #1.140
Ik heb ook eens een filmpje gezien van een 2e kussen wat je een beetje op borst-oksel hoogte legt zodat je schouder als het ware in een holte tussen 2 kussens valt. Dat werkt wel goed.
Ja het is onder de schouder dat het zit. Schouder heb ik vanboven wel eens last als ik een tijd heel zwaar ga met Bench. Sinds ik sterkere schouders heb is het wel gebeterd

Terug
Naar boven