- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je geen last van je elleboog met side raises?
Lekkere training, maar wees geduldig! Ik loop ook te kloten met een elleboog en wil blijven trainen en het niet verergeren.
Calfraises zijn zonde van je herstelvermogen. Wel brute squats man, volgens mij ga je best lekker op wendler
. Vind ook zonde van de tijd.
Het is op niveau dus daar ben ik tevreden mee 
Dat je uberhaupt lekker kan trainen in klamme omstandigheden, mij nie bellen19/06/2021
Vandaag in de oldskool gym/kelder. Zweten weer geen moeite mee door al die klammigheid. Wel een goeie training.
Squats:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
Werksets:
110kg x 3
127.5kg x 3
142.5kg x 8
9ste rep had er misschien ook nog ingezeten, maar had me vooraf vastgepind op die 8 reps. Was meer dan mooi zo.
100kg x 5 slow negatives + paused beltless
60kg x 5 idem
Afgesloten met een leg curl en extension heel licht, maar zwaar genoeg. 3 sets elk.
Calf raises nog gedaan, maar toen ik bezig was zag ik het nut niet. Mag niet klagen over mijn kuiten.
Wendler raadt 3/5/1 aan, waarbij je in alleen 3/1 weken een AMRAP doet. Maar meer op gevoel kan ook met 5/3/1, en RPE inderdaad niet altijd @9+.Ben nog wel een beetje aan het bekijken om niet altijd tot max reps te gaan en soms wat meer rekening te gaan houden met de +1 en of +3 etc. Dat ik van de 3 weken knal niet elke week RPE 9 a 10 zit. Zo zit ik te denken misschien volgende cyclus de middenste week op max RPE8 te gaan zitten
Oke ja dat miste ik, bij mij staat de topset in week 1 ook op 5+.Wendler raadt 3/5/1 aan, waarbij je in alleen 3/1 weken een AMRAP doet. Maar meer op gevoel kan ook met 5/3/1, en RPE inderdaad niet altijd @9+.
Ja, verschillende versies/ideeën door de jaren heen. Kan allemaal wel werken.Oke ja dat miste ik, bij mij staat de topset in week 1 ook op 5+.
Vooral triceps. Die Incline deed me weinig, dat vrouwtje links voor me was andere koek. Leuke dumbell row

Penis curl?Vooral triceps. Die Incline deed me weinig, dat vrouwtje links voor me was andere koek. Leuke dumbell row![]()