MuscleMeat

33 LOG

:roflol:'Kan ik de luie balk uithangen'

heb je geen last van je elleboog met side raises?
Lekkere training, maar wees geduldig! Ik loop ook te kloten met een elleboog en wil blijven trainen en het niet verergeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
heb je geen last van je elleboog met side raises?
Lekkere training, maar wees geduldig! Ik loop ook te kloten met een elleboog en wil blijven trainen en het niet verergeren.

Gho nee heb hem gewoon gestoten aan een metalen scharnier.lijkt niks mis te zijn dus dat is goed. Ik dacht eerst ook dat het erger was.

Het scheurtje voelt goed of zo goed als genezen, maar idd opmerkzaam blijven. Merk een stijgende lijn qua herstel. Ook geen ochtendztijfheid meer sinds bijna een week.

• #1.165
19/06/2021

Vandaag in de oldskool gym/kelder. Zweten weer geen moeite mee door al die klammigheid. Wel een goeie training.

Squats:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

Werksets:
110kg x 3
127.5kg x 3
142.5kg x 8

9ste rep had er misschien ook nog ingezeten, maar had me vooraf vastgepind op die 8 reps. Was meer dan mooi zo.

100kg x 5 slow negatives + paused beltless
60kg x 5 idem

Afgesloten met een leg curl en extension heel licht, maar zwaar genoeg. 3 sets elk.

Calf raises nog gedaan, maar toen ik bezig was zag ik het nut niet. Mag niet klagen over mijn kuiten.

Goeie skwat set dude!

Calfraises zijn zonde van je herstelvermogen. Wel brute squats man, volgens mij ga je best lekker op wendler

Goed bezig man :D keep it up

• #1.169

Ja ik wacht nog een beetje op de mindset om terug misschien 1 rep her en der te winnen. Voor nu neem ik het graag zoals het nu is. Ben nog wel een beetje aan het bekijken om niet altijd tot max reps te gaan en soms wat meer rekening te gaan houden met de +1 en of +3 etc. Dat ik van de 3 weken knal niet elke week RPE 9 a 10 zit. Zo zit ik te denken misschien volgende cyclus de middenste week op max RPE8 te gaan zitten.
Calfraises zijn zonde van je herstelvermogen. Wel brute squats man, volgens mij ga je best lekker op wendler

Ja kuiten ga ik er terug uitlaten. Heb best goede kuiten door enkel en alleen heavy te squatten. Als ik zie hoe die het laatste jaar zijn gegroeid.
Ja volg nu op de compounds 5 3 1 cyclus met de 4de week een deload telkens. Enkel schouders zal weer een 5 x 5 paused zijn en afbouwend op het gevoel en/of vorige cyclussen. En verder less is more. Ik ben géén bodybuilder en ik geloof niet in 6 oefeningen per spiergroep etc haha :p. Vind ook zonde van de tijd.

Thanks! :p Het is op niveau dus daar ben ik tevreden mee :p

19/06/2021

Vandaag in de oldskool gym/kelder. Zweten weer geen moeite mee door al die klammigheid. Wel een goeie training.

Squats:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

Werksets:
110kg x 3
127.5kg x 3
142.5kg x 8

9ste rep had er misschien ook nog ingezeten, maar had me vooraf vastgepind op die 8 reps. Was meer dan mooi zo.

100kg x 5 slow negatives + paused beltless
60kg x 5 idem

Afgesloten met een leg curl en extension heel licht, maar zwaar genoeg. 3 sets elk.

Calf raises nog gedaan, maar toen ik bezig was zag ik het nut niet. Mag niet klagen over mijn kuiten.
Dat je uberhaupt lekker kan trainen in klamme omstandigheden, mij nie bellen

Lijkt me een goed plan. Elke sessie rpe 9-10 hitten is niet aan te houden voor langere periode. 9 kom je nog mee weg, maar als je 9.5,10 begint te hitten wekelijks. Word het hard

Ben nog wel een beetje aan het bekijken om niet altijd tot max reps te gaan en soms wat meer rekening te gaan houden met de +1 en of +3 etc. Dat ik van de 3 weken knal niet elke week RPE 9 a 10 zit. Zo zit ik te denken misschien volgende cyclus de middenste week op max RPE8 te gaan zitten
Wendler raadt 3/5/1 aan, waarbij je in alleen 3/1 weken een AMRAP doet. Maar meer op gevoel kan ook met 5/3/1, en RPE inderdaad niet altijd @9+.

• #1.173
  • #1.175
20/06/2021
Wel een mooie training, omdat alles wel goed voelde en niks stroef. Paused bench met 100kg doelde ik op 5 reps. Leek me voor nu allemaal wel genoeg.

Paused benchpress:
20kg x 5
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
80kg x 10

Cgbp:
60kg x 12
40kg x 12

Paused incline dumbell press:
10kg x 12 x 3
14kg x 12
18kg x 12
22kg x 12

Vorige keer had ik nog last met 10kg, maar nu voelde alles top en alles gewoon paused gedaan.

Triceps rope pushdowns:
Diverse sets en een mega pomp. Niet zwaar maar traag en squeeze onderaan.

Hammer curls:
5kg x?
8kg x 15
12kg x 8

Barbell curls:
15kg x 8
20kg x 8
25kg x 8

Goed gepompt nog naje bench nog

• #1.179
23/06/2021

Feel good was wel goed. Gisteren mijn vaccinatie gehad. Velen die ik ken werden er slecht van. Ik niet, gelukkig.

Deadlift:
20kg x?
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1

Werksets: belt + straps
140kg x 4
155kg x 3
175kg x 4

na rep 4 ineens alles weg qua stevigheid. Wel enorm tevreden van het gevoel en de deadstops die meer dan goed waren.
Blijkbaar als eens 5 sets 3 reps gedraaid met 175kg. Wel qua reps een PR voor wat het waard is. Nu maar wat gas terug nemen.

Jokerset:
120kg x 5 overhands, t en g beltless

Pendlay row:
60kg x 8
80kg x 5 hier zat ik op net geen 35min trainingstijd. Dacht altijd dat ik trager was.
85kg x 5

Tjezus mijn rug voelde ik retegoed. Beltless en zonder straps. Volgende x misschien wel met straps. Is ook geen gripoefening.

Pull ups: paused
BW x 8
BW +8kg x 7
Bw x 5

Hammer curls alternate:
7kg x 8
10kg x 8
12kg x 8
14kg x 8

EZ bar curls:
15kg x 8
20kg x 8
25kg x 8
30kg x 8

Cable curls: mixed rom
4.5kg en 9kg setjes. Max 4 sets met max 12 reps

Biceps worden tot nu toe consequent aangepakt. Ben benieuwd of ik er na ettelijke tijd iets van ga merken.

Laatst bewerkt:
  • #1.180
24/06/2021

Paused overheadpress:

20kg x 12
30kg x 12
40kg x 8
50kg x 1

Werksets: paused
55kg x 5 x 5

Jokersets:

60kg x 1
70kg x 1
80kg x 1 beltless PR? géén idee

Wel nog tevreden met de overgebleven kracht. Deze 80kg was wel de grootste grinder die ik ooit heb gedaan. Lichaam was dit ook niet gewend en zo zonder belt.

Dumbell side raises:
5kg x 12
7kg x 12
9kg x 12
6kg x 12

Seated rear delt raises:

6kg x 12
10kg x 12
12kg x 12
16kg x 12
6kg x 12

Barbell biceps row:
gewoon even geprobeerd, zocht iets nieuw voor biceps en om mijn motivatie wat te voeden. Even aan een maatje gevraagd en vond deze niet slecht.

Terug
Naar boven