Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde laatst al vragen waar je bleefMotivatie wow, het zal in juni, begin juli geweest zijn dat ik helemaal geen reet meer heb gedaan tot euhm ergens september. Deed me deugd. Ook niet meer gekookt rond die periode tot ja heel récent. Ook dat was leuk.
Ik ben dan in september terug in de gym gedoken, maar eerder trainingen van max 30 minuten.
5 weken terug wat motivatie gekregen en even snel mijn kracht geboost door snel op te klimmen. 160kg x 1 squat en 180kg x 2 deadlift was zowat het verdict. Dumbell bench 50kg dumbs op 9 reps. Ohp sets récent was 65, 67.5kg,70kg x 5 en 72.5kg x 3.
Verder vrij nieuwe stijl van trainen. Vraag me niet hoe dat komt. Hou meer van isolatie dan ik vroeger deed. Biceps word effectief getraind.
Gewicht was met al die junk 84kg en dan trg gebracht naar 80kg wat tevens een mooi gewicht is. Niet droog, niet dik althans niet voor een gewone mens. Wel zin om nog eens te bulken tot tegen de 90kg. Mis het verzadigd trainen wel zoals ik dat ooit heb gedaan. Dus wie weet binnenkort dik en happy en mss wat nieuwe prs.
Net corona gehad dus nu w8en op dat fuckng herstelcertificaat. Deze week train ik nog even thuis.
Om terug te komen op PRs. Ben nog steeds gefixeerd op die 180kg squat en 200kg deadlift. Bench 140kg en ohp 95 a 97.5kg. Dus we shall c.
Groeten 😉

Welkom terugOm terug te komen op PRs. Ben nog steeds gefixeerd op die 180kg squat en 200kg deadlift. Bench 140kg en ohp 95 a 97.5kg. Dus we shall c.

Thanks man! Community is veel te fijn. Nu nog een keertje een rondje maken door de logs haha. Zal voor morgen op het werk zijn.
Lazy f**k periode.
Ja pittig mogen ze zijn.Welkom terug
Pittige doelen voor iemand van mijn gewicht![]()
Ik ga vooral rustig beginnen of toch zeker proberen. Enkel squats wil ik raw en highbar gaan doen een tijdje. 5/3/1 op de compounds zie ik mezelf wel weer doen enkel niet elke week de max reps halen die ik kan op die 3de set haha. Ik ga het volgende week bekijken als ik terug kan starten en mijn herstelcertificaat binnen is.Ga je nog een bepaald programma volgen om je doelen te behalen of een beetje custom programming?
Goed dat je weer start, misschien een fysiek update na al die tijd afwezig te zijn geweest op het forum? Ik lees mee iniedergeval!
He thanks man!
Welkom!
Mijn zware sets pulldowns en cable rows (>BW) doe ik ook met alleen mijn vingers. Met rows is het dan handig (!) als er scherpe knurls op het handvat zitten.02/02/2022
Rug getraind en gewoon op het gemakje. Voelde me rustig en niet gehyped haha. Blij dat het gedaan was.
BW pull ups:
3 sets 8 reps
Heel vaak doe ik mijn pull ups enkel met mijn 4 vingers. De duim doet niet mee. Voelt veel fijner aan.
Deadlift: RAW
60kg x 8
90kg x 5
125kg x 5 x 3 sets
Laatste set mixed grip.
Bent over rows:
60kg x 8 x 2 sets met lichte hold on top
60kg x 8 full ROM onder knie
Was allemaal goed zo. Kon niet snel genoeg mijn weights opgeruimd hebben. Was verder wel een goede dag. Intern gesollicitatiegesprek met zeker een mooi gevoel achteraf. Nu afwachten.
Dag 3 van mijn bulk. Eerlijk toegegeven voel ik me al lekker verzadigd. Ook terug met creatine gestart. Is samen met PWO het enige supplement dat ik neem. PWO is eerder nog placebo lijkt me of een gewente. Geef me maar die 1.3 dimethyl... Van vroeger, waar je nog lekker van ging.
Ja klopt, en bij OHP doe ik het ook zo.Heel vaak doe ik mijn pull ups enkel met mijn 4 vingers. De duim doet niet mee. Voelt veel fijner aan.
Ja ohp doe ik het niet. Knijpen in de barbell geeft wel wat kracht mee.
Mijn zware sets pulldowns en cable rows (>BW) doe ik ook met alleen mijn vingers. Met rows is het dan handig (!) als er scherpe knurls op het handvat zitten.
Thanks mannen!