- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dan ben je toch kapot
? Mooi PR Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben je toch kapot
? Mooi PR Gho ja klopt het is ook all out. Bij rep 13 begonnen mijn benen ook te trillen als halvegare. Deed me wel deugd om dit te doen en gewoon alles eruit krijgen. Ben benieuwd voor hogere weights alvast.

Onder het mom van 531 is zijn de 97.5kg en 112.5kg werksets. Wel is het zo dat ik 90% heb genomen van een recente 1rm minus 10kg. Dus 90% van 150kg in plaats van 160kg. Waarvan ik nu in maand 2 zit.+10 das best veel. Dan heb je geen enkele voorgaande werkset gehad eigenlijk? Squat en deadlift wat te laag ingesteld of?
Ja ik volg het schema gewoon. Had ik 160kg als 1rm genomen had ik ook in het begin geen werksets gehad. Had ik ook 95kg op 5 reps moeten draaienSnap ik maar als je 13x127,5 haalt. Dan is 3x112,5 RPE0-1. En eigenlijk alles onder RPE5 zijn eigenlijk niet echt werksets, werksets starten vanaf rpe 5(sommigen zeggen ook 4). Daarom ff mijn vraag![]()
bij 65%.Jezus man
Ja ben verbaasd dat ik er meer uithaal als vorig jaar. Ofja dat dit lukt. Nu op dit aantal reps lijkt het ook niet zozeer de factor kracht, maar ook vooral uithouding
Thanks man! Motivatie die terug is doet toch veel. Ook wel motiverende setjes dat wel en alles dat beter voelt dan verwacht
Absoluut. Zonder voldoende motivatie is het lastig om vol te blijven houden. Keep it up 👍🏻

Hey welkom man! Ja we proberen terug het oud niveau te halen allereerst

Ja squat en deadlift gaan de kilo s terug naar boven na een periode zonder sleeves en belt. Hopelijk pik ik de hogere gewichten goed op en kan ik vrij simpel op een paar maanden rustig naar mijn oud niveau.
die vibe is gewoon verslavend haha. Vooral op die ohp en een plus 90kg ohp zou echt nice zijn