Nickyo1992
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.289
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Benieuwd wat je progressie zal zijn op 5/3/1! Zelf ga ik ook 5/3/1 volgen voor mij deadlift.Ja binnen dit schema is het telkens week 4. Nu als ik jullie meningen lees dan volgt dit ook wel mijn gevoel dat dit te vroeg is en wat onnodig.
1 omdat ik qua RPE het nog easy had. Zwaarste set was op bench en dat was zeker geen rpe9, maar eerder 7 à 8. Dit was op +5 dus m.a.w. 5 reps meer.
Dus voor nu skip ik dan de deload, maar ga ik deze wel doen op week 8 voor nu. Daartegen val ik in mijn 3de verhoging bij die 531. Het zal ook afhangen van mijn RPE, want als ik een bench set met 112.5kg op 1+ moet doen en ik doe maar 1 ja dan kan dat best easy.
Bedankt voor de raad. Is ook de reden waarom ik hier zit. De grootste reden van deze deload was van ach ik zal het schema maar volgen. Vorige keer ging ik op elke + set all out. Wel mooie rep prs verbroken, maar dat werd te gek na een paar maanden en was ik opgebrand haha. Eigen schuld wel. Dus nu gwn maar bewust zijn
@MetalNDeadlifts
@psycomantje
@HardcoreMachine
Hoeveel gewicht plus je per cycle? Gewoon 5kg op squat en deadlift en 2,5kg op overhead press en bench press?

. Vorige keer ging ik op elke + set all out. Wel mooie rep prs verbroken, maar dat werd te gek na een paar maanden en was ik opgebrand haha. Eigen schuld wel. Dus nu gwn maar bewust zijn