MuscleMeat

-

Beterschap man! May the gains be with you

Ga plaatjes of filmpjes kijken van lekker eten, srs

Mijn computer achtergrond;
Biefstuk-bord-510x345.jpg

wij ecto's onder elkaar moeten mekaar steunen

Elke train is beter dan geen train, furious pete filmpjes hebben mij door m'n buikaids heengeholpen :thumb:

Beterschap Jim! Wel een prima training ondanks weinig energie. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ga plaatjes of filmpjes kijken van lekker eten, srs Mijn computer achtergrond;
Biefstuk-bord-510x345.jpg
wij ecto's onder elkaar moeten mekaar steunen
Thx zal hem opschrijven in mijn ectottips boekje :D ga het proberen hahaha

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Elke train is beter dan geen train, furious pete filmpjes hebben mij door m'n buikaids heengeholpen :thumb:
Ga het ook proberen :D

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Beterschap Jim! Wel een prima training ondanks weinig energie. :)
Dankjewel man hoop dat energie snel terugkomt !

In!

Haha 'moeite met eten' & 'afgelopen avond flink gezopen' bier zit ook veel kcal in :p

IFIYM :roflol:

Wel lekkere training hoor, netjes!

Edit: 4 x per week fullbody kan maar dan moet je wel oppassen met overbelastingsblessures etc. (kan ik uit ervaring zeggen :()

alcohol is bad mmmkay

straks komen er nog mensen zoals theyoungone die je bier afpakken en overal in rond gaat gieten

Ziet er goed uit, alleen bij dag A zou ik nog een pull toevoegen :) Waarom de Db flyes?

IFIYM :roflol: Wel lekkere training hoor, netjes! Edit: 4 x per week fullbody kan maar dan moet je wel oppassen met overbelastingsblessures etc. (kan ik uit ervaring zeggen :()

is niet helemaal full body , ene dag . schouders/rug/biceps andere benen/borst/triceps ;)

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

alcohol is bad mmmkay straks komen er nog mensen zoals theyoungone die je bier afpakken en overal in rond gaat gieten Ziet er goed uit, alleen bij dag A zou ik nog een pull toevoegen :) Waarom de Db flyes?
vind het een lekkere oefening na bench borst burnt hard dan :D , ik wil er geen fb van maken vandaar dat ik geen pull erin had ;)

alcohol is bad mmmkay

straks komen er nog mensen zoals theyoungone die je bier afpakken en overal in rond gaat gieten

Ziet er goed uit, alleen bij dag A zou ik nog een pull toevoegen :) Waarom de Db flyes?

Op een buitenlander toevallig?

---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

hier heb ik mijn schema op gebaseerd:
http://www.elitefts.com/education/training/reignite-progress-with-new-science/

Kan je misschien ook wat elementen van overnemen voor high frequency fullbody

Alcohol voor extra kcal.. Mkay? :P
Prima schema lijkt mij. Ik zou zelf nog wat Abs assistance toevoegen trouwens.

Alcohol voor extra kcal.. Mkay? :P Prima schema lijkt mij. Ik zou zelf nog wat Abs assistance toevoegen trouwens.
Doe ik erbij 1 x per week wil graag 2x gaan doen maar haat abs ..

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Op een buitenlander toevallig? ---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:41 ---------- hier heb ik mijn schema op gebaseerd: http://www.elitefts.com/education/training/reignite-progress-with-new-science/ Kan je misschien ook wat elementen van overnemen voor high frequency fullbody
Ik zal is kijken ~!

Gewoon lekker afwisselen met de oefeningen. Ik zou trouwens een ab-wheel aanschaffen als ik jou was!

Voor de deads: blijven voor je kijken tijdens heel de oefening en die kont goed naar achter duwen. Voelt mss wat belachelijk maar doe men deads zo al maanden

lkkr bezig jimn, mooi pr op je goede sq

We squaten hetzelfde gewicht maat. :thumb: Deadlifts gewoon langzaam aan verhogen en niet bang zijn, haha! Hoezo zou je de bar laten vallen?

Terug
Naar boven