Fitness Seller

-

Dat ziet er goed uit dacht ik zo! Het voelt vast goed om weer te trainen :)

Waarschijnlijk krijg je puistjes van minder zon?

Deads zien er trouwens prima uit, kan nog weinig zien qua spanning omdat het gewicht sowieso licht voor je lijkt.

Dat klopt wordt altijd minder in zomer maar gaat nooit helemaal weg dan. En wil niet in de winter met puistenkop lopen :D @dead ja was licht gewicht maar ik zal binnenkort filmpje maken met wat zwaarder ben blij dat de techniek hier iig goed is ! :) wat vind je van me squat bij vorige training ?

Zinc schijnt te helpen, ik heb er ook niet zoveel last meer van sinds ik vitamine D slik.

Squat lijk je highbar te squatten en uit te komen alsof je low-bar squat, je vouwt behoorlijk dubbel. Diepte is lastig te zien dus kan ik niet echt wat over zeggen. Probeer wat rechter op te blijven, kom je waarschijnlijk ook makkelijker diep :)

Goede techniek Jim! Probeer deze techniek te behouden als je zwaarder in gewicht gaat :)

• Topic Starter Topic Starter
Zinc schijnt te helpen, ik heb er ook niet zoveel last meer van sinds ik vitamine D slik. Squat lijk je highbar te squatten en uit te komen alsof je low-bar squat, je vouwt behoorlijk dubbel. Diepte is lastig te zien dus kan ik niet echt wat over zeggen. Probeer wat rechter op te blijven, kom je waarschijnlijk ook makkelijker diep :)
hmm ga het is proberen ! ;) Squat heb ik idd moeite met recht blijven zeker bij laag gewicht bij hoger gewicht gaat het veel makkelijker enig idee hoe dit komt ?

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Goede techniek Jim! Probeer deze techniek te behouden als je zwaarder in gewicht gaat :)
dankje, focus is idd techniek goedhouden want wil niet weer blesure hebben :o

Gaat weer lekker hier, ben benieuwd hoe het filmpje eruit ziet.

Lekkere squats hoor, doe je netjes!

Je kan overigens proberen veel spanning te zetten op je legs en kont als je squats doet, door ze echt aan te spannen. Heb je veel meer controle als het goed is en ga je automatisch dus niet ziekelijk diep / snel oid.

Voeten naar binnen/buiten maakt niet uit, wat voor jou het stevigst/sterkst is. Zelf sta ik iets naar buiten, maar dat hoeft voor jou dus niet ideaal te zijn. Kwestie van uitzoeken wat voor jou werkt.

Lekkere squats hoor, doe je netjes! Je kan overigens proberen veel spanning te zetten op je legs en kont als je squats doet, door ze echt aan te spannen. Heb je veel meer controle als het goed is en ga je automatisch dus niet ziekelijk diep / snel oid.
thx maat , ga ik proberen ! ;)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Voeten naar binnen/buiten maakt niet uit, wat voor jou het stevigst/sterkst is. Zelf sta ik iets naar buiten, maar dat hoeft voor jou dus niet ideaal te zijn. Kwestie van uitzoeken wat voor jou werkt.
Oke bedankt man !

Ziet er netjes uit jim

Lekkere bench weer, was dus geen eenmalige actie die 5 x 5 x 70! :D

Sterke bench srs

Goeie bench idd!

Lekker hoor :thumb:

prima train jim

Bedankt mannen ! :) Gaat goed de bench idd !

In.

Momenteel even flink griep te pakken gehad , gaat beter maar even rustig aan . woensdag weer trainen denk ;)

Terug
Naar boven