Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere vpr man! Laat je ego niet voor jou liften he![]()
maar je hebt gelijk ..Lekkere vpr man! Laat je ego niet voor jou liften he![]()
maar je hebt gelijk ..
+1. Voetbal is ideaal voor het creeeren van een grote vriendengroep, voor je conditie en als je ervan houdt zal het best leuk zijn...Kutvoetbal ook altijdBlij dat ik daarmee gestopt ben.
Doe rustig aan inderdaad

+1. Voetbal is ideaal voor het creeeren van een grote vriendengroep, voor je conditie en als je ervan houdt zal het best leuk zijn...
Maar uiteindelijk gaat iedere voetballer voor de bijl met verotte knieeen, enkels, hamstrings of kruisbanden....of je rug![]()
Vandaar dat ik nu alleen nog kom kijken, of eens een keer inval mocht het nodig zijn.Thx man , leuk om het van zoon sterk iemand te horen

thx broeder
gaat idd goedDenk idd dat ik gwn 2,5 kg per week erbij ga gooien tot ik weer over oude pr gaLekker bezig hoorMet die squat zou ik gewoon rustig opbouwen, je komt er vanzelf wel. Zeker met die blessure enzo
![]()
Komt goed , weer lekker knallenPr city hier weer! Goed bezig maatSquat gewoon rustig opbouwen ja, ego weg laten en rustig opbouwen, kan je lekker lang progressie boeken
3

Jaa gaat weer beter idd , thx man ben er blij mee

Nice hoor gozer! Hele training flink gebeukt met een prima PR op de OHP!Keep up the good work!