AndroidHealthClinic

-

Lekkere vpr man! Laat je ego niet voor jou liften he ;)

Lekkere training

• Topic Starter Topic Starter
Net logje!

Nt0lcMQ.gif

Thx ;)

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:19 ----------

Ja maar moest die vpr ... :o maar je hebt gelijk ..

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

Ja maar moest die vpr ... :o maar je hebt gelijk ..

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

dankje broeder :)

Netjes jim

Kutvoetbal ook altijd :mad: Blij dat ik daarmee gestopt ben.

Doe rustig aan inderdaad

Kutvoetbal ook altijd :mad: Blij dat ik daarmee gestopt ben.

Doe rustig aan inderdaad
+1. Voetbal is ideaal voor het creeeren van een grote vriendengroep, voor je conditie en als je ervan houdt zal het best leuk zijn...

Maar uiteindelijk gaat iedere voetballer voor de bijl met verotte knieeen, enkels, hamstrings of kruisbanden....of je rug ;)

• Like
Waarderingen: Jimn
+1. Voetbal is ideaal voor het creeeren van een grote vriendengroep, voor je conditie en als je ervan houdt zal het best leuk zijn...

Maar uiteindelijk gaat iedere voetballer voor de bijl met verotte knieeen, enkels, hamstrings of kruisbanden....of je rug ;)

Of heupen :o Vandaar dat ik nu alleen nog kom kijken, of eens een keer inval mocht het nodig zijn.

Waar sta je Jim?

Heb je hele logje even doorgespit, zag een leeftijdgenoot (ik ben 1 jaar ouder) dus dacht ga even kijken!
Gaat goed man ziet er egt netjes uit!
Ik ga je volgen.

Als je onderrug het toestaat zou ik die OHP gewoon staand doen ;) Waarom trouwens van 30kg ineens naar 40kg?

Ik mireer die bench trouwens wel, doe je beter dan ik :)

• Like
Ik ben een jaartje ouder ben 16, heb gisteren mijn eigen logje geopend kijk maar eens ;)

• Like
Mooie gewichten verplaats je al

• Like
nice man, gaat goed

• Like
Lekker bezig hoor :)

Met die squat zou ik gewoon rustig opbouwen, je komt er vanzelf wel. Zeker met die blessure enzo ;)

Pr city hier weer! Goed bezig maat :)

Squat gewoon rustig opbouwen ja, ego weg laten en rustig opbouwen, kan je lekker lang progressie boeken ;)3

• Like
Jim, gaat lekker goed bezig. en nette pr

• Like
Nice hoor gozer! Hele training flink gebeukt met een prima PR op de OHP!:thumbs:

Keep up the good work!

• Like
Pr city hier weer! Goed bezig maat :) Squat gewoon rustig opbouwen ja, ego weg laten en rustig opbouwen, kan je lekker lang progressie boeken ;)3

Bedankt , je hebt gelijk moet ego even weglaten ;)

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Jim, gaat lekker goed bezig. en nette pr
Jaa gaat weer beter idd , thx man ben er blij mee :)

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Nice hoor gozer! Hele training flink gebeukt met een prima PR op de OHP!:thumbs: Keep up the good work!

Thx voor de support man ! OHP zit ook goede progress in laaste tijd , alle pres oefeningen wel eigenlijk ;)

Ik volg ;) Mooi man, op zo'n jonge leeftijd al goed bezig zijn!

Terug
Naar boven