Fitness Seller

4,5 maand resultaat

Bezoekers in dit topic

Ja maar beetje saai als niemand reageert. Weet je ook niet wat ze van je vooruitgang vinden.
Ben ik met je eens Haha , ben Opzich wel nieuwsgierig naar feedback..
 
je hebt of vreselijk goede genen of je bent niet natty neem ik aan:P In ieder geval..... Goede progressie, en heel erg snelle progressie ook.. Kn me alleen HAAST niet voorstellen dat het helemaal naturel is in 4.5 maanden?
 
je hebt of vreselijk goede genen of je bent niet natty neem ik aan:P In ieder geval..... Goede progressie, en heel erg snelle progressie ook.. Kn me alleen HAAST niet voorstellen dat het helemaal naturel is in 4.5 maanden?
haha toch is het zo! En keep in mind, er zat ook een flink stuk spiergeheugen!
 
haha toch is het zo! En keep in mind, er zat ook een flink stuk spiergeheugen!
Ja maar toch heb je maar een 7 a 8 maand getrained. Dus ik weet het niet. Je moet gewoon goede genen hebben! Nu is je lengte-gewicht en vetpercentage gewoon redelijk normaal. Dus op de een of andere reden oog je ook gewoon stuk heavier :P
 
Goede progressie. Lijkt mij trouwens naturel prima haalbaar
 
Pcies dat beodel ik ook.. Het is makkelijk haalbaar inderdaad. Tuurlijk, nog veel en veel beter ook.. Ik ben zelf niet minder buff nu... Maar niet na 4.5 maanden.... En zijn rug is wel goed. Ik heb dan weer betere armen en betere borst en betere benen maar mindere rug.. Nu heb ik wel degelijk de wijdte van de rug maar ik heb helemaal niet zo dat je ook maar iets van definitie ziet oid.. Nu heb ik ook gewoon harstikke slechte genen wat dat betreft.
 
Ja vond het ook best wel wat voor 4,5 maanden. Je zal inderdaad bijna denken dat je aan de gear zat. Maar als het niet zo is, goede genen dus!

Vriend van mij is 17 en heeft ook echt in twee jaar het ziekste figuur ooit. Beste genen die ik ooit heb gezien.

Maar OT: Ziet er goed uit man!!! Borst loopt inderdaad achter maar wat een rug! Ga zo door zal ik zeggen. Ben benieuwd hoe het in de toekomst eruit zal zien :)

Tot hoe ver wil je cutten?
 
Belichting doet ook een hoop en angle wil ook wel helpen .. hier is een normale foto unflexed zonder pump van mijn rug. Mijn upper lats lopen zelfs een beetje achter imo. Ik ga denk ik niet verder cutten dan dit voor dit jaar. De zomer is er al en ben niet heel vettig meer, en ik wil geen massa inleveren dus ik eet nu tot eind augustus rond de 100 kcal boven onderhoud en dan heel clean bulken tot januari februari! Dan wil ik echt diep gaan cutten

IMG_2912.JPG
 
Kracht gaat trouwens super lekker !

Twee dagen terug pr deadlift van 200 neergezet :D
 
Heeft iemand trouwens tips voor borst ? Ik pak mijn borst echt heel hard aan maar er gebeurt niks echt nul komma nul.
 
Heeft iemand trouwens tips voor borst ? Ik pak mijn borst echt heel hard aan maar er gebeurt niks echt nul komma nul.

Heel hard knijpen / aanspannen.
Gewicht wat omlaag en echt elke rep squeezen.
12 tot 15 reps werkt bij mij
 
Heel hard knijpen / aanspannen.
Gewicht wat omlaag en echt elke rep squeezen.
12 tot 15 reps werkt bij mij
Mmm dat squeezen zit wel goed zeker met flys en dumbell presses. Hou altijd 1-2 seconden spanning aan het einde van de rep en zak 3-4 seconden. Misschien mijn rep range wat opschroeven dan
 
Gewoon zwaar bankdrukken in 5-8rep range en afmaken met zware flyes 10-15 reps en dat 2x per week.
 
Gewoon zwaar bankdrukken in 5-8rep range en afmaken met zware flyes 10-15 reps en dat 2x per week.
bij mij reageert de borst beter op 10-12 concentrated reps op de bank.
 
Heeft iemand trouwens tips voor borst ? Ik pak mijn borst echt heel hard aan maar er gebeurt niks echt nul komma nul.

Bench press met db's. 2-3 keer per week set of 3 met een rep of 8 maximaal. Zo zwaar tillen dat de uitvoering nog steeds correct blijft, maar je na je laatste set even bekaf bent. Goed voor lichaam en mentaal gewoon een kick.
 
Alles is hiermee al gezegd toch? Ego opzij en focus op borst...
Haha alleen doe ik niet aan ego liften .. het kan zijn dat mijn mind muscle connection niet helemaal lekker is maar ik train doorgaans heel gecontroleerd
 
Back
Naar boven