Fitness Seller

4-5 uur slaap per nacht

misschien een slaapmasker opdoen en oordopjes indoen? kan zijn dat je wakker word van een bepaald licht of een auto die snachts door je straat rijd. (heb ik zelf ook wel eens last van)

Waar kun je die kopen?
Zoek al tijden een slaapmasker, maar kan het niet in de buurt vinden :(

OT: Laptop en televisie etc schijnen slecht te zijn voor het slapen (1 a 2 uur voor de slaap) vanwege het soort licht ofzo.
Beter dus een boek/tijdschrift lezen voor het slapengaan.

Waar kun je die kopen?
Zoek al tijden een slaapmasker, maar kan het niet in de buurt vinden :(

OT: Laptop en televisie etc schijnen slecht te zijn voor het slapen (1 a 2 uur voor de slaap) vanwege het soort licht ofzo.
Beter dus een boek/tijdschrift lezen voor het slapengaan.

zou je bij de Etos kunnen kopen als het goed is. :)

Je leert jezelf aan 's nachts wakker te worden en houdt dit in stand door eruit te gaan. Nergens voor nodig 's nachts te eten. Tenzij je zo nodig moet plassen dat je echt eruit moet, gewoon in bed blijven liggen en niets doen. Je valt vanzelf weer in slaap.

Melatonine is alleen bedoeld om in te slapen, niet om door te slapen.

Ik slaap slecht in maar als ik eenmaal slaap word ik niet snel wakker! door melatonine val ik snel in slaap maar word ik constant s nachts wakker :(

Van mela val ik in slaap en wordt pas weer wakker door mijn wekker (pas 3 keer geprobeerd maar 3x sliep ik als een blok, en vast), maar normaal slaap ik ook redelijk vast dus dat zal per persoon verschillen.

Van dit spul schijn je te slapen als een roos. Ik heb het nooit geprobeerd maar wellicht ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Las laatst dat het ingredient waardoor je goed gaat slapen magnesium is, dus als je zoiets wilt pakken zou ik los magnesium pakken.

ik sport 5x per week.
ik doe eigenlijk van alles: hockey, dansen, fitness, spinning, circuittraining.
ik slaap maar 4 uur per nacht en dan word ik wakker en dan ben ik een half uur wakker, drink ik mijn caseine shake en slaap ik wel weer even door, maar voor 1,5 uur en dan ben ik weer wakker..
dan geef ik het maar op en ga ik uit bed.

ik weet niet waarom ik zo k*t slaap.
maar excuus om minder goede prestaties te halen uit sport en voeding, is taboe.
ik slik nu ook elke ochtend ripped fatburner en drink coffee en dan heb ik wel weer meer energie.

is dit erg op lange termijn?
ik ben soms bang dat ik een hartstilstand krijg.

Geen idee of je dit nog leest, maar melatonine kan handig zijn mocht je toch iets van een supplement willen voor slaap. De halfwaarde tijd van caffeine weet ik niet zeker maar ligt volgens mij rond de 5 uur (vanaf opname), dus beter niet korter dan 6 uur voordat je wilt slapen iets van caffeine nemen, en fatburners bij opstaan en verder niet. Als je nog leest oid in bed moet je een lamp met blauw licht nemen. Een gewone nachtlamp zorgt ervoor dat je wakkerder wordt (blijft)

temazepam inslapen diazepam doorslapen :p

op lange termijn loop je het risico om een burn-out te krijgen. Door de cafeïne ( vooral s ochtends) blokkeer je de vermoeidheid. Het is beter om tijdens de lunch koffie te drinken dan in de ochtend. Voor de rest zou ik steeds proberen minimaal 7 uur slaap te pakken. Rust is nodig voor je herstel. Op deze manier is je lichaam steeds aan het ''overwerken'' waardoor je zomaar opeens een burn-out kan krijgen.

op lange termijn loop je het risico om een burn-out te krijgen. Door de cafeïne ( vooral s ochtends) blokkeer je de vermoeidheid. Het is beter om tijdens de lunch koffie te drinken dan in de ochtend. Voor de rest zou ik steeds proberen minimaal 7 uur slaap te pakken. Rust is nodig voor je herstel. Op deze manier is je lichaam steeds aan het ''overwerken'' waardoor je zomaar opeens een burn-out kan krijgen.

Bron?:)

ben aan de test-boosters begonnen en slaap inmiddels als een baby :D

Heb hetzelfde probleem, slaap max 6 uur per dag.
Wel meestal geen last van op de training..

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

Edit: dubble post

Idem, ik word wakker en moet pissen... 2-3 x per nacht ;o

holy crap :o
Ik slaap gemiddeld denk ik 6/7 uur maar echt ALS EEN BAKSTEEN. kan een bom afgaan zonder dat ik er wakker van wordt.

@OP, probeer in ieder geval te blijven liggen lijkt me? Eruit gaan wordt je alleen maar wakkerder van.

ik slaap"te" altijd als een roos, pakte bepaalde producten werd er 2 a 3 keer wakker van per nacht

gewoon even rukken problem solved

Terug
Naar boven