Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik slik nu ook elke ochtend ripped fatburner en drink coffee en dan heb ik wel weer meer energie.
is dit erg op lange termijn?
ik ben soms bang dat ik een hartstilstand krijg.
Als je moet pissen gewoon minder drinken voor t slapen gaan.
Van dit spul schijn je te slapen als een roos. Ik heb het nooit geprobeerd maar wellicht ...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik heb gemerkt dat als ik 10-15 minuut strek dan dat ik gelijk direct kan slapen als ik wakker word
Ik heb laatst 2 weken slecht geslapen. Of ik nou 7 of 9 uur sliep, me aan sleepcycles hield of niet. Vroeg naar bed ging of juist later, ik werd gewoon futloos wakker. Had ook echt niet de energie om te sporten en dat heeft me echt uit m'n ritme gehaald.
Vroeger rookte ik veel wiet en daardoor slaap je uiteraard wel lekker, maar je wordt er niet bepaald fitter van. Toch merk ik dat als ik +-3 weken niet heb geblowd m'n nuchtere slaap er echt op achteruit gaat, ook al heb ik geen last van stress ed. Vervolgens maar weer eens eentje gedraaid voor 't slapen en was daarna gewoon mezelf weer. Zal toch een bepaalde soort ontspanning zijn want ook al voel ik me na 't sporten heel relaxt, dat hielp dan weer niet.
van zma slaap ik echt als en baby aleen ik val wel meteen in een fcking diepe slaap dan hoor ik me wekker en niet eens meer totay me moeder me een klap uitdeelt![]()

zma geeft me van die dromen die net echt zijn, allemaal leuk totdat je keer een nachtmerrie hebt![]()

Gebruik het al 2 maanden, maar je slaapt er niet beter van.