- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die staat even in de boeken idd, nu even terug in kgs en weer een aanloopje nemen, doel is toch om die 200 een keer te doen.Keurig die sumo. En helemaal als het hard-core is zonder gaye liftschoenen, wraps en straps en belts. Die staat voorlopig even in de boeken.
Maken we die 100 pagina's nog even compleet voor het einde van de Pasen?

grip is wel een dingetje aan het worden hoor op dit gewicht, kijken of ik daar nog wat op kan oefenenjaaaaa die sumo is klasse Droop en dat zonder "hulpmiddelen"
sterk werk!!
yup 5 repjes erbijNetjes weer. Is het laddertje van de chins langer geworden?![]()

yup 5 repjes erbij
het gaat wel gemakkelijker maar een lekkere oefening zal het nooit worden als je dik bent ( bw is ~86kg )

yup

ohp gaat nog steeds lekker, beetje investeren in zware 3tjes afgewisseld met wat lichter werk, en over een tijdje weer eens kijken waar de max ligt.Lekker die OHP Droop....dat doe je goed
Chin ups gaan ook beter toch?
Och elke mnd n paar repjes erbij is ook progressie...zodat je went aan de zwaardere belastingohp gaat nog steeds lekker, beetje investeren in zware 3tjes afgewisseld met wat lichter werk, en over een tijdje weer eens kijken waar de max ligt.
chins gaan iets beter maar blijven zwaar aanvoelen, zeker de 5 rep set is loeizwaar, 3-4 reps gaan wel goed,

nee, dat gaat nog steeds goed, kan daar nog wel een paar keer zonder problemen op verhogen, dat neemt niet weg dat ik zit te overwegen om een keer in de week extra te gaan benchen, een paar sets pauzed bench denk ik
gaat erg lekker idd, ben nu alweer 8 weken bezig met deze methode en maak me eigenlijk nog nergens 'zorgen' over, in de zin van dat ik een gewicht of aantal reps niet zou kunnen halen.Mooie training weer, Droopster. HLM is lekker trainen, he?