Fitness Seller

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En, hoe gaat het ermee nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163
en weer verder

training 25-6

bench
10x40
5x60
5x70
3x80
3x90
100

deadlift (sumo)
10x50
5x80
5x100
3x120
3x5x135

squat
10x40
10x40
5x60
3x8x80

klaar :)

Tja, ik heb je afgewisseld in de lappenmand :)
Fijn dat het weer een stuk beter gaat bij jou.

Lekker warm de komende dgn...ben je zo weer fit ;)

• #2.166
Tja, ik heb je afgewisseld in de lappenmand :)
Fijn dat het weer een stuk beter gaat bij jou.
ik had dat al gelezen in je log, jammer, hopelijk gaat het herstel net zo snel als bij mij, dan ben je volgende week weer bezig.
wel voor jezelf proberen uit te vogelen wat er mis ging

Lekker warm de komende dgn...ben je zo weer fit ;)
warmte=lekker :D
heb er eigenlijk geen moeite mee, op wat natte klauwtjes ongemakken na

ik had dat al gelezen in je log, jammer, hopelijk gaat het herstel net zo snel als bij mij, dan ben je volgende week weer bezig.
wel voor jezelf proberen uit te vogelen wat er mis ging
ik hoop het ook, vandaag was al weer 200 % beter dan gisteren. Oorzaak heb ik niet, hoogstens het bracen en de lift-off nog geconcentreerder en rustiger doen, als het nog een keer gebeurt dan moet een ouwe vent misschien accepteren dat je niet meer DL richting 2x BW doet, maar er ruim onder blijven.

ik hoop het ook, vandaag was al weer 200 % beter dan gisteren. Oorzaak heb ik niet, hoogstens het bracen en de lift-off nog geconcentreerder en rustiger doen, als het nog een keer gebeurt dan moet een ouwe vent misschien accepteren dat je niet meer DL richting 2x BW doet, maar er ruim onder blijven.

Een zekere voorzichtigheid is altijd goed, maar je moet jezelf ook geen beperkingen aanpraten.

• #2.170
Een zekere voorzichtigheid is altijd goed, maar je moet jezelf ook geen beperkingen aanpraten.
je moet inderdaad wel altijd de grenzen op blijven zoeken, de kunst is om vooraf die grens voor jezelf neer te zetten.

als het aanpraten is heb je gelijk, als het herhaaldelijk in snap-city belanden is, dan zijn de zaken duidelijk
het is echt dodelijk voor je motivatie, terug moeten door blessures, zeker als ze bij herhaling terug gaan komen valt het best wel eens tegen om de draad weer op te pakken

• #2.171
training 27-6

deadlift (sumo)
10x50
3x70
3x90
3x8x110

bench
10x40
5x60
3x8x65

db row
3x8x32

lat pulldown
3x12x60

alles light/medium, ging lekker vlot allemaal
rug is bij het benchen nog een beetje stug, maar dat komt weer wel.

vandaag ook weer ff bij de fysio geweest, dat was wat minder, linker been is aan het krimpen, vooral het onderbeen/kuit is behoorlijk geslonken linkerkuit is nu 33,5 cm :( en rechterkuit is 42 cm, ook in het bovenbeen is nu een verschil van 2 cm, dit ging altijd wel gelijk op, nu niet meer dus.

Oei, dat is slecht nieuws. Dat was de nasleep van een ongeval toch?

vandaag ook weer ff bij de fysio geweest, dat was wat minder, linker been is aan het krimpen, vooral het onderbeen/kuit is behoorlijk geslonken linkerkuit is nu 33,5 cm :( en rechterkuit is 42 cm, ook in het bovenbeen is nu een verschil van 2 cm, dit ging altijd wel gelijk op, nu niet meer dus.
Dat zal op een gegeven moment toch wel gaan stoppen?

Bij mij ook wel een verschil ...maar niet zo groot....bijna 10cm is best wel veel...jammer man.....tisnieanders :o

Je zou het ongetwijfeld gedaan hebben als het kon, maar je kunt die kuitspieren dus niet specifiek trainen?

• #2.176
Oei, dat is slecht nieuws. Dat was de nasleep van een ongeval toch?
yup, ondertussen best een lange nasleep ook

Dat zal op een gegeven moment toch wel gaan stoppen?
ja die kuit dat stopt wel nu denk ik, daar zit ook niet zoveel meer, bovenbeen moet ik even in de gaten houden, de afgelopen periode best zwaar gegaan op dl, en waarschijnlijk compenseer ik dan toch veel met rechts, als het verschil groter gaat worden dat (boven)been wat meer apart trainen

Bij mij ook wel een verschil ...maar niet zo groot....bijna 10cm is best wel veel...jammer man.....tisnieanders :o
nee klopt tisnieanders, verander je niks meer aan, maar het ziet er niet uit natuurlijk
Je zou het ongetwijfeld gedaan hebben als het kon, maar je kunt die kuitspieren dus niet specifiek trainen?
nee die kuit is niet apart te trainen, het zijn de zenuwen die niet meer werken en de spier wordt niet meer aangestuurd
ik kan proberen om hem aan te spannen wat ik wil, er gebeurt niks,

• #2.178
training 30-6

squat
2x10x40
5x60
5x80
5x3x100
vorige periode 2tjes gedaan, nu weer opbouwen met 3tjes

ohp
10x30
5x40
5x5x45

chins
9xbw
3x5xbw+5kg

ab wheel
3x12

allemaal heel goed te doen
zoals een wijs man hier op het forum laatst zei; ''afzien doen we later wel weer''

ik kan het trouwens toch niet laten om de ohp weer wat meer aandacht te geven, ik doe nu op vrijdag 5x5 die ik elke week verhoog met 1kg, en dan ga ik op dinsdag 7-10 singles doen op 90%, daarvoor doe ik wat schouder gezondheidsdingetjes waar ik nu te weinig aan toe kom, dus een korte tussentraining erbij op dinsdag

• #2.180
training 2-7

deadlift (sumo)
10x50
5x90
3x120
3x140
3x150
3x160
170 (belt)
dit viel niet tegen

bench
5x30
10x40
5x60
5x70
5x4x80
gek genoeg met benchen nog het meeste ''last'' van mijn rug

squat
10x40
5x60
3x80
3x5x90
werksets ook met belt, better safe than sorry

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven