XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Had jij niet 180 getrokken niet zo heel lang geleden (paar maanden)?
185 zelfs :)
maar de vorige keer dat ik 175 deed was een fail, en nu had ik hem wel, ik heb wel het idee dat ik wat inlever op de dl nu het squatten gaande weg zwaarder gaat worden

185 zelfs :)
maar de vorige keer dat ik 175 deed was een fail, en nu had ik hem wel, ik heb wel het idee dat ik wat inlever op de dl nu het squatten gaande weg zwaarder gaat worden

Moet je toch iets op verzinnen dan ;) Wel hogere DL-volumes gedaan in de hernieuwde aanloop naar 185?

• #2.143
Moet je toch iets op verzinnen dan ;) Wel hogere DL-volumes gedaan in de hernieuwde aanloop naar 185?
op de light en medium dl zijn t/m vorige week sets en reps gelijk gebleven maar wel beiden met 10 kg opgelopen.
deze week begonnen met deficit dl en iets naar beneden in kgs, deze in de plaats van light, en de medium blijft gewoon 3x5, eerst volgende op 155kg
wil ook weer niet te gek doen, en het mag ook wel langzaam gaan, als het maar langzaam vooruit is

op de light en medium dl zijn t/m vorige week sets en reps gelijk gebleven maar wel beiden met 10 kg opgelopen.
deze week begonnen met deficit dl en iets naar beneden in kgs, deze in de plaats van light, en de medium blijft gewoon 3x5, eerst volgende op 155kg
wil ook weer niet te gek doen, en het mag ook wel langzaam gaan, als het maar langzaam vooruit is

Je hebt dus evenveel reps en sets gedaan, maar uiteindelijk met 10 kg meer? Dat is erg goed! Dan is de wat magere max (vgl met eerdere prestatie) een kwestie van frisheid denk ik inderdaad.

• #2.145
Je hebt dus evenveel reps en sets gedaan, maar uiteindelijk met 10 kg meer? Dat is erg goed! Dan is de wat magere max (vgl met eerdere prestatie) een kwestie van frisheid denk ik inderdaad.
het is een beetje minnetjes idd, maar we modderen vrolijk verder :D

• #2.146
training 16-6

squat
10x40
5x60
5x80
3x100
3x5x107.5

ohp
5x40
5x45
3x6x50
5x40

chins
8xbw pr :D
3x5xbw+5kg
het is maar 5 kg maar dat maakt het een stuk zwaarder

ab wheel
3x10

klaar :)
bij het opwarmen voor de squat een lelijke tik in mn onderrug, dus belt omgedaan voor sq en ook de ohp, het ging maar het was niet van harte
even kijken hoe het gaat maandag, anders doe ik maar een rustig aan weekje

bij het opwarmen voor de squat een lelijke tik in mn onderrug, dus belt omgedaan voor sq en ook de ohp, het ging maar het was niet van harte
even kijken hoe het gaat maandag, anders doe ik maar een rustig aan weekje

Voorzichtig kerel! Beter een paar kilo lichter (en een klein deukje in je ego) dan te veel willen en een paar weken uitgeschakeld... (zoals ik op 't moment :()

Nice progress with CHINS :D

Was je 5kg afgevallen.......en dan weer erbij hangen!! :p

• #2.149
Voorzichtig kerel! Beter een paar kilo lichter (en een klein deukje in je ego) dan te veel willen en een paar weken uitgeschakeld... (zoals ik op 't moment :()
te laat :)
het was eigenlijk met het opwarmen al, het is waardeloos, helaas hoort het er een klein beetje bij, we doen niet aan schaken.

Nice progress with CHINS :D

Was je 5kg afgevallen.......en dan weer erbij hangen!! :p
zo zie je maar, nooit te oud om iets te leren, daar heb ik nou mijn hele trainingsleven een pest hekel aan gehad,
en nee ik ben niet afgevallen :D
weeg nog steeds 90 kg.

• #2.151
Als je alleen je max belangrijk vindt wel, maar je hebt jezelf gewoon verbeterd hoor!
jawel, alles gaat steeds een beetje beter, kom alleen op het punt dat ik in de medium en light trainingen nog wel kan verhogen, maar dat dit (nog) geen hogere max geeft, is op zich ook niet zo erg, komt wel weer
alleen niet binnenkort want ik heb weer auw.

• #2.152
echt trainen is het niet geworden vandaag, die bui zag ik al hangen na de knak van zaterdag, maar toch wat dingetjes gedaan om het spul een beetje los te houden

eerst uitvoerig met de vari roller mijn onderrug gemarteld

chins
8-5-5-5 x bw

dips
3x6 x bw

leg extentions
2x10x10
2x10x20

zootje pushups

4 keer uithangen

rug was wel lekker los.

Klinkt wel allemaal goed voor de rug (leg ext. wat minder misschien). Hopelijk snel weer zo soepel als een jonge God :)

Veel lichte squats en deadlifts, ik kan niet anders zeggen dan dat het werkt om zo snel mogelijk weer uit de blessurezone te komen.

Ja precies...lekker gaan pompen (mobiliteit) met 40-50% 1RM setjes van 20-25 reppies :pressing:
Je hersteld daar ook weer snel van....

Zoveel doen als je kunt, dan herstelt het vast snel!

• #2.158
Klinkt wel allemaal goed voor de rug (leg ext. wat minder misschien). Hopelijk snel weer zo soepel als een jonge God :)
soepel als een ouwe god mag ook hoor

Veel lichte squats en deadlifts, ik kan niet anders zeggen dan dat het werkt om zo snel mogelijk weer uit de blessurezone te komen.
klopt, en een beetje hang werk is ook altijd wel lekker

Ja precies...lekker gaan pompen (mobiliteit) met 40-50% 1RM setjes van 20-25 reppies :pressing:
Je hersteld daar ook weer snel van....
10 reps mag toch ook wel?

Elke extra kilo ie er één die mee moet omhoog :D
dat klopt, daarbij komt dat ik zelf ook niet de lichtste ben

Zoveel doen als je kunt, dan herstelt het vast snel!
lekker soepel proberen te houden, het voelt alweer een stuk beter.

• #2.159
dan zal ik jullie nog even vervelen met wat ik nog gedaan heb

gisteren gezwommen

vandaag
rollen met de vari roller
squat
10x30
10x40
10x50
5x60
5x40

deadlift
3x10x40

chins
3x5x bw

uithangen

komt goed
nog een keer wat met ohp en bench proberen deze week, en dan kan ik volgende week weer wel beginnen denk ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven