XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
training 19-7

bench
20x40
5x50
5x60
3x8x70

deadlift (sumo)
8x50
5x80
3x100
3x8x120

db rows
3x8x35.5

klaar :)

• #2.223
er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan
en de tijd om te gaan is voor mij nu gekomen :)

zoals sommigen van jullie wel/niet weten zit ik door een ongeval niet zo goed meer in elkaar, enige tijd geleden zat me dat aardig in de weg, en toen had ik besloten om niet mijn neergang hier te gaan loggen, tot nu toe ging de progressie nog aardig, heel slow maar goed.
nu zijn er recentelijk weer ontwikkelingen geweest die niet goed voor mij uit pakken en zeker weer een wissel trekken op mijn verdere vooruitgang, zonder daar nu verder op in te gaan want dat heeft niet zoveel zin in een trainingslog.
ik ga dus gebruik maken van mijn besluit dat ik een tijdje terug heb genomen, en ga met dit met logje stoppen.
ik train (uiteraard) nog wel gewoon door op de manier zoals ik nu doe.

ik wens jullie het allerbeste toe
and happy lifting

droopyy out//

• #2.224
:D

na een behoorlijke *** periode, die nu dan toch eindelijk tot een einde lijkt te zijn gekomen, wil ik de draad met trainen toch weer oppakken.
behoorlijk wat onderzoeken gehad, en nog een paar dagen in het ziekenhuis mogen verblijven om de pijn weer een beetje beheersbaar te maken, alles bij elkaar heeft het wel tot resultaat gehad dat we erachter zijn gekomen dat alles een beetje anders in elkaar zit dan dat we altijd dachten, de schade die er nu is, is blijvend en onomkeerbaar, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid niet meer erger worden, en dat geeft me heel veel rust.

we zijn dus weer terug :)

Failure is not an option. Everyone has to succeed

ik heb de afgelopen tijd niet kunnen trainen, dus ben ik vandaag weer begonnen om eens aan te voelen hoe het met de kracht gesteld is
vandaag squat en ohp
morgen deadlift en bench

de komende tijd dus weer op laag gewicht en op gevoel proberen om op nivo te komen.
ga maandag weer gewoon alles loggen
denk dat ik in eerste instantie aan de slag ga met een heavy/light schema

Heej Droopy, top man dat je weer aan de slag gaat.

Ik hoop voor jou dat je snel weer op niveau bent :thumbs:

Gelukkig, je bent weer terug :)
Niemand van ons is een superhero, gewoon kijken wat er WEL kan en daar je plezier en voldoening uit halen :thumb:
Succes!

Yayyyy! Way to go, Droopster!

fijn dat jr dr weer bent Droop
Geef jezelf ff de tijd ok? Maar vooral n beetje lol erin hebben toch ;)

• #2.230
schema voor de komende tijd;

heavy/light schema van andy baker
in grote lijnen;
day1; heavy press/light bench
day2; heavy squat/ upper back
day3; light press/heavy bench
day4; light squat/heavy deadlift

3-weeks rep rotation, wk1 3x5/ wk2 3x3/ wk3 3x1 alleen voor de zware lifts.
de repranges zijn wat betreft progressie onafhankelijk van elkaar, dus als je reps mist in een week, dan verhoog je toch de andere weken en start je de volgende cycle de gemiste reprange op hetzelfde gewicht.

hier komt nog een aantal assist oefeningen bij, zoals chins-db/bb row-latpulldown-cgbp-incline/decline benchpress
reprange is bij deze 3-5 x 8-10.

momenteel weeg ik 86 kg, vp is ~16-17% denk ik, maar kan makkelijk wat meer zijn.
foto van deze morgen( teveel licht, potatokwaliteit), na 3-4 weken niet trainen en een kg of 3-4 afgevallen

Laatst bewerkt:
  • #2.231
Ha droopyy goed om te lezen dat je de draad weer een beetje kunt oppakken met het trainen!

Heej Droopy, top man dat je weer aan de slag gaat.

Ik hoop voor jou dat je snel weer op niveau bent :thumbs:

Gelukkig, je bent weer terug :)
Niemand van ons is een superhero, gewoon kijken wat er WEL kan en daar je plezier en voldoening uit halen :thumb:
Succes!

Yayyyy! Way to go, Droopster!

fijn dat jr dr weer bent Droop
Geef jezelf ff de tijd ok? Maar vooral n beetje lol erin hebben toch ;)

thx mannen!!

Goed fysiek! Volg hier al lang. Heel benieuwd maar wat dit schema voor je gaat doen. Hoe gaat het trouwens met de fysieke klachten nu? Brutale vraag maar was dit iets neurologisch door dat ongeluk?

• #2.233
Goed fysiek! Volg hier al lang. Heel benieuwd maar wat dit schema voor je gaat doen. Hoe gaat het trouwens met de fysieke klachten nu? Brutale vraag maar was dit iets neurologisch door dat ongeluk?

thx!
hopelijk brengt dit schema mij weer naar het niveau van voor de ''break'', eerst een paar weken met lage gewichten gewoon het schema draaien, dan kan alles weer een beetje wennen en los komen.
de klachten zijn op een wat dof en onbestendig gevoel in m'n been zo goed als weg, dit komt nog door de onderzoeken/behandeling aan de zenuwen, dit zal de komende tijd ook wegtrekken.
Het belangrijkste is dat de pijn weer weg is, dat was het meest slopende. een en ander komt idd door mijn ongeluk.

• #2.234
training 17-9

ohp
10x30
5x35
5x40
3x5x45

cgbp
2x10x30
5x40
5x50
3x8x55

tricep pushdown
3x12x20

bicep curls ez bar
3x10x16

face pulls
3x15

weer heel rustig begonnen, voelde goed.

Lekker weer hoor!
Is die OHP zittend of staand?

• #2.236
staand

Och!! Vervelend man. Wel helemaal top dat de pijn weg is. Dit zal ook wel goed zijn voor de geest. Je trainingen beginnen weer gewoon lekker.

• #2.239
  • #2.240
training 18-9

squat
10x30
10x40
5x50
5x60
5x70
3x5x80

chins
3x5xbw

db rows
3x8x32

lat pulldown
3x15x35 :o

squat was ik een beetje huiverig van, maar ging eigenlijk best ok

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven