AndroidHealthClinic

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar die OHP is wel super dik.

Misschien wel te dik...die dubbeltjes hakken er echt in...misschien max 4 reppertjes proberen?:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.543
vorig jaar in de kerstweek en deloadweek gedaan, moet er gelijk bij zeggen dat ik eigenlijk nooit beter uit een deload week kom
Tja idd, hele mooie OHP maar dan zakt het in :p
Even een rustdagje maar?
yup, het is een extra rustdag en een aangepast schema geworden.
Begint met een knal. Beetje anticlimax aan het einde. Misschien je dag niet, inderdaad een deload doen als de volgende training hetzelfde gaat.
beginnen met een knal en teleurstellend eindigen was alweer een tijdje aan de gang achteraf gezien.
Maar die OHP is wel super dik.
super dik nog niet maar wel lekker om te doen, maar helaas niet vol te houden op deze manier
Misschien wel te dik...die dubbeltjes hakken er echt in...misschien max 4 reppertjes proberen?:o
als je deze post los leest, dan noem jij me gewoon dik boss:D
maar idd, lower the weights and up the reps is nu wat wijs is denk ik ook.

DUSSSSS
de afgelopen dagen ff goed nagedacht over hoe nu weer verder, ook ff helemaal niks, noppes, nada gedaan, en dan kom je er eigenlijk pas achter hoe moe je bent, gisteren en vandaag hele stukken van de dag weggeslapen en lekker aan het eten geweest,
op het moment is het niet vol te houden om 6 dagen per week te werken en 4x per week te trainen met iedere training een heavy of medium lift.
dus weer terug naar heavy/light ook wel 4x per week maar met minder intensiteit en met cycles van 3 weken,
schema is van andy baker ( strenght and mass after 40 ) focus op de ohp.
wel met een kleine aanpassing, want ik wil 2x per week deadliften.

kan je niet een dag minder gaan werken? :P

• #2.546
training 21-1

ohp
10x30
8x40
5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5

cgbp
5x30
5x50
8x60
8x60
8x60

high incline db press
15x19.5
15x19.5
15x19.5

tricep pushdown
3x15x25

beetje schouderdingetjes

klaar :)

• #2.549
ja precies deze :D
Rehab and Prehab ....het gouden koppel...ken je toch wel? :D
maar inderdaad, beetje bpa, face pulls, shoulder dislocations enzo, maar ook db rows light met weight of zelf seated rows en latpulldowns kunnen lekker zijn voor je schouders. eigenlijk alle contraire bewegingen van het pressen
echt trainen voor die massieve dikke 3D delts, niet dat ik ze heb maar het zou kunnen :D

• #2.552
  • #2.553
training 28-1

ohp
10x30
10x40
5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5

bench
5x30
5x50
5x60
5x65
5x70

high incline db press
20x19.5
15x19.5
15x19.5

tricep pushdown
3x15x25

en weer opnieuw starten, moest vorige week onverwacht weg en dus geen trainingen kunnen doen.

• #2.556
training 31-1

ohp
10x30
8x40
8x40
8x40

bench
10x30
5x50
3x70
5x75
5x75
5x75

low incline db press
15x19.5
15x19.5
15x19.5

lat pulldown
3x15x40

hopelijk de laatste waardeloze training, heel de afgelopen maand eigenlijk geen enkele keer een lekkere training gehad, dus tijd om alles eens te herzien en wat op te leuken.
ik denk dat ik (voorlopig) met benchen ga stoppen, heb last van schouder en elleboog en daar ben ik een beetje klaar mee, met dumbells heb ik eigenlijk geen last dus ga ik daar maar mee aan de slag.
ook wat meer mijn trainingen afstemmen op de vorm van de dag, herstel gaat erg slecht op het moment.

Vervelend zeg, ik hoop dat je een oplossing vindt. Ik heb zelf ook plotseling een elleboog issue die ik niet zag aankomen :(

Heb je ook last met incline barbell bench press?

das minder Droop....waarschijnlijk ook door de drukte op het werk? stay focused!!
dan maar een stapje terug.....Tis-nie-anders eeeey!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven