Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vorig jaar in de kerstweek en deloadweek gedaan, moet er gelijk bij zeggen dat ik eigenlijk nooit beter uit een deload week kom
yup, het is een extra rustdag en een aangepast schema geworden.Tja idd, hele mooie OHP maar dan zakt het in
Even een rustdagje maar?
beginnen met een knal en teleurstellend eindigen was alweer een tijdje aan de gang achteraf gezien.Begint met een knal. Beetje anticlimax aan het einde. Misschien je dag niet, inderdaad een deload doen als de volgende training hetzelfde gaat.
super dik nog niet maar wel lekker om te doen, maar helaas niet vol te houden op deze manier
als je deze post los leest, dan noem jij me gewoon dik bossMisschien wel te dik...die dubbeltjes hakken er echt in...misschien max 4 reppertjes proberen?![]()

zou makkelijk moeten kunnen, want eigen baasje
Rehab and Prehab ....het gouden koppel...ken je toch wel?

ja precies deze

maar inderdaad, beetje bpa, face pulls, shoulder dislocations enzo, maar ook db rows light met weight of zelf seated rows en latpulldowns kunnen lekker zijn voor je schouders. eigenlijk alle contraire bewegingen van het pressenRehab and Prehab ....het gouden koppel...ken je toch wel?![]()

dikke 3D delts, niet dat ik ze heb maar het zou kunnen![]()

zou makkelijk moeten kunnen, want eigen baasje
maar het geld ligt voor het oprapen op het moment, dus doe ff zo door
niet meer hoor, alleen ohp is te weinig voor ekte dikke schoudertjes
nee, zit niet in de bouw, jaren geleden wel eens eens wat gedaan voor een vriend van mij maar dat was toch niet mijn ding
niet meer hoor, alleen ohp is te weinig voor ekte dikke schoudertjes