- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ouder worden is een b*chBalen dat je zo'n last hebt van je schouder. Flyes (db's of cable), dips (check-focus), peck-deck, db pull overs?

nope, geen pendlay,gewoon zakken tot onder de knie en weer naar boven. dus een standaard bent over rowNice treen...lekker die 180!!
Die borretjes zijn die Pendlay?
Onder of bovenhands?![]()
de voorgaande sets waren niet te vermoeiend geweest dus hij zat er dit keer weer eens in
ohp gaat eigenlijk wel goed, het is het horizontaal pressen wat problemen geeft, zowel met vaste bar als met dumbelsJe hebt last van je schouder(s) maar toch kan je zwaar ohp ? Is dat niet nefast ?
Just wondering....

ohp gaat eigenlijk wel goed, het is het horizontaal pressen wat problemen geeft, zowel met vaste bar als met dumbels
dit is pijn die toeneemt en op een gegeven moment last gaat geven in je dagelijks leven. last met werken, slecht slapen enzo, in een later stadium ook mensen afsnauwen en kinderen slaan, en dat willen we natuurlijk niet![]()

ik leg de bar niet neer, maar wissel wel af met de stand van mijn rug t.o.v de vloer, bij de yates row sta je iets rechter op,en
yup, dat zou zomaar kunnen, al kan ik mijn arm zowel voorwaarts als zijwaarts volledig pijnvrij heffen, heb het al vaak gehad en als ik het wat rust geef gaat het ook weer weg, dus rustig afwachten maar.
Is dat niet "impingement" ? Best eens naar laten kijken !

deze is te gebruiken als assist en als rehab voor je schouders, geeft heel veel activering van spieren/spiertjes in bijna heel je ub. maar vooral in de schoudersIk ben heel benieuwd naar die “chaos bp”. Wat is het?
Die voel je idd in elke vezel...tot in je botten (door de vibratie)deze is te gebruiken als assist en als rehab voor je schouders, geeft heel veel activering van spieren/spiertjes in bijna heel je ub. maar vooral in de schouders
in plaats van de gewichten op de stang te schuiven, hang je deze aan de stang met bv een elastiek, hierdoor ontstaat een hele onstabiele lift, de stang wil alle kanten op.
deze zal je moeten stabiliseren/corrigeren waardoor je hele andere spieren aan het werk zet dan bij de gewone bp